Asztalos, Péter (2023) Az étrendkiegészítők elektronikus kereskedelmének változásai a koronavírus- járvány hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Noémi (2023) Halandóság alakulása Skandináviában és Magyarországon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Bouabid, Nermine (2023) A Machine Learning Approach to Predicting the Movements of Green Bond Indices Using Conventional Financial Market Indices. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bányai, Balázs Richárd (2023) A technikai sportok közgazdasági háttere Európa és az Egyesült Államok vonatkozásában a 2000-es évek elején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Elek, Dominik (2023) The sources of the semiconductor shortage and its global impacts. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Enkhbold, Battamir (2023) Export and Import process changes in Mongolia recently. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdenebayar, Enkhjin (2023) Financial literacy assessment among foreign students studying in Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Nikoletta (2023) A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai biotermékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hortobágyi, Zalán (2023) A közép- és kelet-európai labdarúgó klubcsapatok szervezeti felépítése és nemzetközi kupákban való sikerességének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Luca Anna (2023) A magyar nők fogyasztói magatartása a kozmetikumok piacán, különös tekintettel a natúrkozmetikumok fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth-Benkő, Nóra (2023) A számítógépes bűnözés megelőzése : bűncselekményi tendenciák és jogi intézkedések hatékonyságának vonatkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
José, Catarina De Sena Muengo (2023) An analysis of Financial Literacy in Recent Graduates in the Labor Market and the Job Acceptance Rate. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kaszai, Levente (2023) A sportszakmai eredményességet befolyásoló tényezők és a hatékonyság vizsgálata az OTP Bank Ligában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Keoboua, Vanida (2023) The Impact of BTS on The South Korea's Economy. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kármán, Szabolcs (2023) Vállalatirányítási rendszer bevezetésének előkészítése egy magyar kis- és középvállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Merena, Boglárka (2023) A közösségi média marketing megjelenésének vizsgálata a STAVMAT Építőanyag Kereskedelmi Zrt. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Muzsai, Martina Klaudia (2023) Biztosításokkal kapcsolatos attitűdök, tudásszint és informáltság vizsgálata „Z” generációs magyar egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pamuk, Petra (2023) Magyarország népesedéstörténeti sajátosságai a 16. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rada, Adél (2023) A súlyos anyagi depriváció területi különbségei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ren, Jihua (2023) The trade-offs of China's energy development. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Róka, Lajos Domonkos (2023) Bizalmi szolgáltatások az Európai Unióban és a világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Shalata, Abdallah Ahmed Mohamed Ahmed (2023) Measuring consumer’s perception of marketing automation and its Effect on customer experience. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sánta, Márk András (2023) A Z generáció kulturális és színházlátogatási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tang, Xinji (2023) Disruptive Technologies and Innovative Marketing Strategies’ Applications, Challenges, and Opportunities in Luxury Marketing and their Impacts in the 21st Century. Masters, Szegedi Tudományegyetem.