Item where department "Marketing-Menedzsment Tanszék" and date of item 1999

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | Z | Á
Number of items: 110.

A

Ahmed, Leila (1999) A multinacionális vállalatok globális és lokális reklámjainak elméleti háttere. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Apjok, Ferenc (1999) A Délmagyarországi Áramszolgáltató Részvénytársaság marketing tevékenységének fejlődése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Aradi, Gabriella (1999) A kiállítás-szervezés szerepe a marketing kommunikációban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

B

Balla, Dr. Péter (1999) Marketing az életbiztosításban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Balogh, Mihályné (1999) Emberközpontú minőségbiztosítás. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Baráth, Krisztina (1999) Helyzetkép a pedagógus munkanélküliségről, kiútkeresési alternatívák. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Basa, Zoltán (1999) A logisztikai folyamatok optimális menedzselése a távközlésben. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Bencze, Györgyi (1999) A MÁV új Bérbesorolási rendszer bevezetésének fontossága. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Bilik, Jánosné (1999) A személyügyi tevékenység változása, korszerű személyügyi tevékenység. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Bitó, Ilona (1999) Az emberi erőforrás gazdálkodásról. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Bolgár, Zsolt (1999) Vezetési stílusok és gyakorlati megvalósulásuk. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Borosné Tóth, Judit (1999) Humán erőforrás gazdálkodás a Tisza Volán Rt.-nél, különös tekintettel a teljesítményértékelésre. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Bucsi, Judit (1999) A fogyasztóvédelem fejlődése Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Bíró, Lajosné (1999) Egy biztosítótársaság szervezeti kultúrájának elemzése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

C

Csipei, Katalin (1999) A Matáv Rt. stratégiájának kialakítása, küldetésének megvalósítása üzleti egységein keresztül. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Cséffán, Éva (1999) Munkanélküliségi helyzetkép Békés megyéről különös tekintettel a közhasznú foglalkoztatásra. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Czakó, Gábor (1999) Fizetési módok a külkereskedelemben. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Czirbikné Antonin, Ernesztina (1999) A feketegazdaság Magyarországon és az ellenőrzés területei. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

D

Dobra, Viktória Dóra (1999) Az aktív foglalkoztatáspolitikai eszközök felhasználása Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Dudás, János (1999) Változásmenedzselés és az emberi erőforrás gazdálkodás kapcsolata. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Dupsi, Norbert (1999) Az élelmiszer kereskedelmi láncok Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Duzsné Kiss, Júlia (1999) Munkanélküliségi gondok Békésen. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Dékány, Dr. László (1999) Arculattervezés a Conavis Rt. törökszentmiklósi baromfifeldolgozó gyáránál. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Dúllné Orosz, Erzsébet (1999) Szervezetfejlesztés és humánpolitikai tevékenység a harmadik évezred küszöbén. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

E

Erlei, Krisztina (1999) Öko-marketing, a vállalati környezettudatosság szükségességének vizsgálata. Masters, József Attila Tudományegyetem.

F

Faragó, Lajos (1999) Pályakezdő munkanélküli fiatalok elhelyezkedési esélyei és elhelyezkedésük elősegítésének támogatása Hajdú-Bihar megyében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Farkas, Dr. Imréné (1999) Humán erőforrás gazdálkodás a válság kezelésében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Fejes, Tibor (1999) Az Internet szolgáltatás, és az Internet szolgáltatásmarketing Csongrád megyében és a DÉLTÁV Rt-nél. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Fenyvesi, Dávid (1999) Biztosítótársaságok marketingtevékenysége. Az életbiztosítási üzletág marketingkommunikációja a Hungária Biztosító Rt. tevékenységéből vett példák illusztrálásával. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Ferencz, Viktor (1999) A Coca-Cola Amatil Befektetési Kft. árpolitikája. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Fodor, Angéla (1999) A pályakezdők esélyei. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Fröhlich, László (1999) A személyes eladás szerepe a Délmagyarország Kft. marketingkommunikációjában. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Félegyházi, Éva (1999) A György-villa, mint a Henkell&Söhnlein Hungária Kft egyik marketing-kommunikációs eszköze. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Fülöp, Zoltán (1999) A munkahelyi konfliktusok keletkezése, ennek okai, a konfliktusok fő típusai és keletkezésük módozatai. Masters, József Attila Tudományegyetem.

G

Glantné Nagy, Katalin (1999) A tartós munkanélküliek magyarországi helyzete és munkaerőpiaci áramlásai - az aktív foglalkoztatáspolitika esélyei a tartós munkanélküliség mérséklésében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Gombkötő, Csilla (1999) A marketing-mix elemeinek alkalmazása a Jorgos Travelnél, különös tekintettel a disztribúciós és az ár mixre. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Grósz, Balázs (1999) A TQM megvalósításának lépései egy magyar vállalatnál (Elvi lépések az áramszolgáltatók esetében). Masters, József Attila Tudományegyetem.

Gyuris, Réka (1999) Munkaerő beszerzés. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

György, Tibor (1999) A Műszaki Biztonsági Főfelügyelet átalakításának üzleti terve. Masters, József Attila Tudományegyetem.

H

Hancsák, Károlyné (1999) A szakképzés alakulása Békés megyében 1974-től - napjainkig. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Herczeg, István (1999) A halászat marketing feladatai Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

J

Juhász, Olga (1999) A teljesítménymenedzselés mint motivációs eszköz bevezetésének lehetőségei nagyvállalatoknál. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

K

Kelemen, Erzsébet (1999) A személyügyi szakapparátus együttműködésének lehetőségei az érdekképviseleti szervekkel egy vegyesvállalatnál. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kiss, Csaba (1999) A pályakezdők elhelyezkedésének kérdései '99. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Kiss, Judit (1999) Kereskedelmi trendek, bevásárlóközpontok terjeszkedése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kiss, Ágnes (1999) Szervezetátalakítás a MB Kőolajkutató Részvénytársaság gyakorlatában - Szervezetelemzés. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kiss Árpádné Bodó, Bernadett (1999) A fiatalok vállalkozásra történő felkészülése a mai magyar gyakorlatban. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Kissné Szelezsán, Marianna (1999) A béren kívüli juttatások átalakulása. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Klaukó, Ákos (1999) Az ogilvy-i elvek, illetve érvényesülésük a magyar nyomtatott reklámokban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kolompár, Károly (1999) Konfliktusok keletkezésének és kezelésének fontosabb gyakorlati tapasztalatai a MOL Rt-nél. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Kormányos, Istvánné (1999) A teljesítményértékelés helye és szerepe a munka világában, különös tekintettel a mai magyar közigazgatási szférára. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kovács, Attila Tibor (1999) Az állami gazdaságok és az agrárátalakulás, a Mezőhegyesi Állami Ménesbirtok Rt. példáján. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kovácsné Hadzsala, Mária (1999) A Magyar Államvasutaknál 1992-ben bevezetett bérbesorolási rendszer értékelése. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Kriska, Ágnes (1999) Minőség - Minőségbiztosítás - ISO 9000 szabványsorozat. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kulcsár, Istvánné (1999) Az Országos Atomenergia Hivatallal, mint nukleáris biztonsági hatósággal szembeni nemzetközi elvárások a személyzeti politika tükrében. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Kónya, Annamária (1999) A nők ábrázolása a magazinreklámokban. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Kövecs, Edit (1999) A munkanélküliség és preventív kezelése. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Kővári, Tamás (1999) Tartalomszolgáltatási stratégiák - E-commerce - az elektronikus kereskedelem lehetőségei a világban és Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

L

Labricz, Ferenc (1999) Gazdasági társaságok működésének tulajdonosi és belső ellenőrzési rendszere. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Lendvai, András (1999) Gyógyszerfogyasztás és reklám sajátos vonásai. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

M

Makádi, Jánosné (1999) Kecskeméti Megyei Kórház finanszírozása, létszám és bérgazdálkodása valamint szociális juttatásai. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Maretics, Angelika (1999) Humánerőforrás-gazdálkodás és a munkaerőpiac. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Megyesi, Andrea (1999) A megváltozott körülményekről, avagy milyen legyen a jövő kórházgazdálkodása, egy konkrét intézményen keresztül bemutatva. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Meiszterics, Szabolcs (1999) A Mátészalkai Területi Kórház gazdasági fejlődéselemzése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Melegné Ágh, Krisztina (1999) Üzletpolitikai dilemmák: Az OPEL és a DAEWOO magyarországi tevékenysége a nemzetközi autókereskedelem tükrében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Menyhért, Attila (1999) A reklám helye és szerepe a gazdálkodásban. A Ries-Trout-féle elmélet kritikája az informatikai cégek marketingje tükrében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Molnár, Anita (1999) Termelésmenedzsment: a fűszerpaprika-termelés aktuális kérdései. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Mátyás, Lászlóné (1999) Az emberi erőforrással való gazdálkodás és a humán tőke szerepe a Csavar és Húzottáru Részvénytársaság gazdálkodásában. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

N

Nemecz, János (1999) Döntés előtt - A KIPA módszer gyakorlati alkalmazása a postai kiskereskedelemben. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Novák, Tibor (1999) Korlátozott racionalitás vonásai egy vállalat átszervezésének tükrében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Németh, Mariann (1999) Egy szervezet humánerőforrás-gazdálkodása. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

P

Pap, Szilvia (1999) A pályakezdő munkanélküliek Csongrád megyében. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Papp, Gábor (1999) Az Internet jelenlegi és jövőbeli lehetőségei a vállalatok számára. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Peidl, Zsuzsanna (1999) Az export versenyképessége a Pick példáján. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Petényi, Zoltán (1999) Munkarendek készítésének szabályai. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Pető, Zita (1999) Szervezet-átalakítás a Panoráma Részvénytársaságnál. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Pászti, Gabriella (1999) PR tevékenység a Malév Rt. gyakorlatában. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Pécsi, Józsefné (1999) Munkavállalók ösztönzésének tapasztalatai a GEINFORM Kft-nél. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Péics, Andor (1999) A munkabalesetek kihatásai a gazdaságra. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

R

Rátóczi, Viktor (1999) A szolgáltatás-orientáltság a munkaügyi szervezetben. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Révész, Balázs (1999) "Globális marketing - Helyi reklám" : a globalizáció egyes hatásai a magyar reklámpiacon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

S

Sarkadi, Dániel (1999) Biztosítás és marketing: a Hungária Alap befektetéshez kötött életbiztosítás termékfejlesztésének folyamata. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Sebesi, Tünde (1999) A munkanélküliség finanszírozásának módszerei. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Seres, Dr. Jánosné (1999) Bérezés és ösztönzés egy kereskedelmi vállalatnál. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Serédi, Beáta (1999) Munkanélküliség Csongrád megyében 1993-1999 között. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Simon, Gábor (1999) A reklámjog főbb területei. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Siroki, Xénia (1999) A logisztikai szolgáltató központok hazai koncepciója. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szabó, Ernőné (1999) Munkahelyi szocializációt elősegítő módszerek: az APEH Pest Megyei Igazgatóság létszámfejlesztése tükrében. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (1999) A PICK Szeged Rt. marketing tevékenysége. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szabó, Gézáné (1999) Civil szerveződés a vendégforgalom és az érdekvédelem jegyében: a Hajduszoboszlói Fizetővendéglátók Egyesületének jelentősége a fizetővendéglátásban, mint vállalkozásban. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Szabóné Grasseli, Dr. Judit (1999) A munkavállalók életkörülményeinek javítását elősegítő béren kívüli juttatások a MÁV Rt.-nél. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Szalai, Géza (1999) A feleslegessé váló munkaerő kezelésének módszerei. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Szarvas, Gabriella (1999) Foglalkoztatáspolitikai eszközök alkalmazása. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Szigethy, Krisztina (1999) A TESCO európai terjeszkedése - akciószervezés a szegedi TESCO áruházban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szigeti, Barbara (1999) Válaszd a legjobbat, avagy egy újonnan nyíló Tesco áruház esetén alkalmazott humánpolitika. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Szántó, József (1999) Marketing kommunikáció az Interneten. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szélné Csúri, Ilona (1999) A foglalkoztatáspolitika aktuális kérdései Csongrád megyében. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Szögi, Andrea (1999) A marketing mix elemei a LEBOK Kft. tevékenységében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szűts, Péter László (1999) A termékmintaszórás a gyorsan mozgó fogyasztói javak értékesítésösztönzésének eszköztárában. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szűts, Péter László (1999) A termékmintaszórás a gyorsan mozgó fogyasztói javak értékesítésösztönzésének eszköztárában. Masters, József Attila Tudományegyetem.

T

Telkes, András (1999) Marketing információs rendszer a Démász Rt-nél. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Tóth, Daniella (1999) Médiamarketing a Geomédia lapkiadó vállalatnál. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Tóth, Judit (1999) Az AUCHAN mesterség avagy a magyarországi AUCHAN hipermarket működése és eladásösztönző akciói. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Tóth, Péter (1999) A foglalkoztatás főbb kérdései és megoldásai Magyarországon. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Tóthné Duzmath, Erzsébet (1999) Munkanélküliség Bács-Kiskun megyében. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

U

Uhrin, György (1999) Konfliktusok és megoldásuk a középiskolában. Masters, József Attila Tudományegyetem.

V

Varga, Dr. Tibor (1999) A tisztességtelen piaci magatartás. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Vilmányi, Márton (1999) A toborzás és annak megnyilvánulása a magyar vállalatok gyakorlatában, különös tekintettel a médiahirdetésekre. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Z

Zsiga, Tímea (1999) Távközlési árpolitika a piaci liberalizáció tükrében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Á

Ábrahámné Farkas, Ida (1999) Emberi erőforrás gazdálkodás a CMB Kft-nél, különös tekintettel a minőségre. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 20. 04:52:04 CEST.