Item where department "Marketing-Menedzsment Tanszék" and date of item 1996

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 9.

Dabis, Márta (1996) A változásmenedzselés főbb kérdései. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Iszer, Tamás (1996) Az üzlet világa - A kisvállalkozások helye, szerepe a gazdasági fellendülésben. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kardos, János (1996) Szervezeti kultúra és vezetés. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Molnár, József (1996) A DÉMÁSZ-Primavill Hálózatszerelő Kft. átalakulása-üzleti terve. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Nagy, Elemér (1996) A vezetés néhány szubjektív tényezőjének elemzése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Nagy, István (1996) Szakképzés, átképzés aktuális gazdasági kérdései Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szénási, Dr. György (1996) Vállalkozó háziorvoslás. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szűts, Sándor (1996) Magyarországi "adóparadicsom" - Joghézagok elemzése és hatása a gazdaságra. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Vancsura, Anita (1996) A vertikális integráció kialakításának gazdasági jelentősége az élelmiszergazdaság fejlesztésében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 6. 11:25:08 CEST.