Banda, Milán (2023) Menedzsment feladatok a multinacionális vállalatok világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benárik, Dávid (2023) A közösségi média hatása a fogyasztói elvárásokra, elégedettségre és lojalitásra a gyorséttermi szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berki, Bianka (2023) A Z generáció médiafogyasztási szokásai és vizuális észlelése a felsőoktatási marketing perspektíváján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Cao, Shang Ren (2023) Kulturális különbségek vizsgálata a magyar és Magyarországon élő kínai fiatalok közt a Coca Cola reklámjain keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Charkasov, Tarlan (2023) Product Policy of Huawei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csanádi, Zsófi (2023) Az online és offline fogyasztói magatartás vizsgálata a Livello di vita márka esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Császár, Noémi (2023) Kihívások az agilis szoftverfejlesztési módszertanra való áttérés közben egy nagyvállalati példán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csóti, Patrícia Rozália (2023) Elektronikus fizetési megoldások használata Kínában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Eilami, Nader (2023) The Impact of The Online Channels on Consumers’ Buying Behavior In the U.S. - The Study of Consumer Electronics (B2C E-Commerce). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsor, Bernadett (2023) Elektromos autózás okozta változások a márkahűségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ladocki, Viktor (2023) A munka-magánélet egyensúlyának fontossága a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Marik, Zsuzsanna (2023) Véradással kapcsolatos attitűdök vizsgálata a lakosság körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Laura (2023) Hogyan mentsünk meg életeket? - Véradással kapcsolatos motivációk és attitűdök vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dóra (2023) Egyetemisták Fast Fashion ruhavásárlási szokásainak változása a koronavírus hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.