Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2023

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N
Number of items: 14.

B

Banda, Milán (2023) Menedzsment feladatok a multinacionális vállalatok világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benárik, Dávid (2023) A közösségi média hatása a fogyasztói elvárásokra, elégedettségre és lojalitásra a gyorséttermi szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Bianka (2023) A Z generáció médiafogyasztási szokásai és vizuális észlelése a felsőoktatási marketing perspektíváján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cao, Shang Ren (2023) Kulturális különbségek vizsgálata a magyar és Magyarországon élő kínai fiatalok közt a Coca Cola reklámjain keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Charkasov, Tarlan (2023) Product Policy of Huawei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csanádi, Zsófi (2023) Az online és offline fogyasztói magatartás vizsgálata a Livello di vita márka esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, Noémi (2023) Kihívások az agilis szoftverfejlesztési módszertanra való áttérés közben egy nagyvállalati példán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csóti, Patrícia Rozália (2023) Elektronikus fizetési megoldások használata Kínában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eilami, Nader (2023) The Impact of The Online Channels on Consumers’ Buying Behavior In the U.S. - The Study of Consumer Electronics (B2C E-Commerce). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kocsor, Bernadett (2023) Elektromos autózás okozta változások a márkahűségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladocki, Viktor (2023) A munka-magánélet egyensúlyának fontossága a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marik, Zsuzsanna (2023) Véradással kapcsolatos attitűdök vizsgálata a lakosság körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Laura (2023) Hogyan mentsünk meg életeket? - Véradással kapcsolatos motivációk és attitűdök vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Dóra (2023) Egyetemisták Fast Fashion ruhavásárlási szokásainak változása a koronavírus hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. február 8. 21:28:24 CET.