Csernyák, Hajnalka (2017) A mentális lexikon működése az anyanyelvi szinten jelnyelvet használó siket és nagyothalló személyeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Eperjesi, Judit (2017) Megkésett beszédfejlődésű tanulók anyanyelvi kompetenciájának fejlesztése 1-6.osztályig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Eperjesi, Judit (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kozsuch, Nikolett (2017) Pedagógiai kommunikáció egy szaktárgyi órán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Magyar, Ágoston (2017) Könnyen érthető kommunikáció értelmi sérült személyekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Magyar, Ágoston (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Eszter (2017) A kisgyermekek beszédzavarainak korai felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Eszter (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Lili (2017) Idegen nyelvű szófelismerés német nyelvű szövegekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pozsgai, Zsófia (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pozsgai, Zsófia (2017) Sajátos nevelési igény és kétnyelvűség a kódváltás kódkeverés tükrében, esettanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sári, Luca (2017) Hogyan reagálunk a bókokra? Bókokra adott válaszstratégiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.