Item where department "Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék" and date of item 2017

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: C["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S
Number of items: 12.

C

Csernyák, Hajnalka (2017) A mentális lexikon működése az anyanyelvi szinten jelnyelvet használó siket és nagyothalló személyeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eperjesi, Judit (2017) Megkésett beszédfejlődésű tanulók anyanyelvi kompetenciájának fejlesztése 1-6.osztályig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Eperjesi, Judit (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kozsuch, Nikolett (2017) Pedagógiai kommunikáció egy szaktárgyi órán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar, Ágoston (2017) Könnyen érthető kommunikáció értelmi sérült személyekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Ágoston (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Eszter (2017) A kisgyermekek beszédzavarainak korai felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Eszter (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Lili (2017) Idegen nyelvű szófelismerés német nyelvű szövegekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsgai, Zsófia (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsgai, Zsófia (2017) Sajátos nevelési igény és kétnyelvűség a kódváltás kódkeverés tükrében, esettanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sári, Luca (2017) Hogyan reagálunk a bókokra? Bókokra adott válaszstratégiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 5. 21:33:35 CET.