Item where department "Médiatudományi Tanszék" and date of item 2005

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: ["Update/Views:jump_separator" not defined]A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]U["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]W["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]É
Number of items: 143.

Kiss, Gábor Gergő (2005) Az amerikai elnökválasztás és utóélete a sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

A

Ambrus, József (2005) Ady Endre, mint újságíró és publicista. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babecz, Dóra (2005) A szervezeti imázst befolyásoló környezeti, "magatartás-válaszok" - konkrét példa alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baji, Anita (2005) A magyarországi zenei alapú kereskedelmi rádiózás és legsikeresebb műsora, a Bumeráng. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balsay, Gábor (2005) A Ferencvárosi Torna Club kommunikációs terve: feladatok és lehetőségek az egyesület PR-, marketing-, és média-tevékenységében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balák, Renáta (2005) Hospice. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Gergely (2005) Magyarország az 1920-as években: A bethleni konszolidáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Tamás (2005) Az egyház médiakritikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bari, Dávid (2005) Bizalomépítés az interneten: az online public relations. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartos, Rita (2005) "Bombát vegyenek!" (A triclosan- és MDGN-tartalmú kozmetikumok káros hatásaira történő figyelemfelhívás kapcsán folytatott kommunikáció vizsgálata, különös tekintettel a "Greenpeace" kommunikációjára). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik, Edit (2005) PR az egészségügyben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berecz, Krisztina (2005) Műsorkészítés a kereskedelmi televízióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Besenyi, Péter (2005) Internetes oldalak statisztikája és feldolgozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodzsár, Szelwa (2005) Mítosz és valóságjegyek megjelenése Gion Nándor Latroknak is játszott című trilógiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogschütz, Dániel (2005) Valóban a "Mi autónk"? A Magyar Suzuki Rt. public relations tevékenysége az imázs és az arculat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borkuti, Szilvia Ildikó (2005) A lázadás formanyelvi kifejezése a filmművészetben Eizenstein, Hitchcock és Truffaut munkássága nyomán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Brieger, Éva Andrea (2005) A helyi - ezen belül is a budapesti - rádiók létjogosultsága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, János (2005) Egy adott oktatási intézmény internet-kommunikációs felülete a hallgatóság felé. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Csaba (2005) A korszerű dokumentumfilm problémái. Három kortárs dokumentumfilm tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Katalin (2005) Egy csodálatos elme. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Báló, Edina (2005) Főtér: országjáró útifilm-sorozat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bártfai, Endre (2005) Információs technológia alkalmazások a szállodaiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csermák, Annamária (2005) Hollywood aranykora. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csibi, Szilvia (2005) Korunk vallása a Szépség, avagy a média felelőssége a kultusz terjedésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Eszter (2005) Reklámférfi, reklámnő, avagy a nemi sztereotípiák megjelenése a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csóli, Virág (2005) Az interkulturális kommunikáció szerepe a brit, magyar, cigány kultúra tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czirók, Dóra (2005) Az Internetes kommunikáció, avagy az írott beszélt nyelv. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dajka, Balázs (2005) Magyar hírportálok az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dalocsa, Ágnes (2005) Kriptográfia és elektronikus aláírás avagy valóban bonyolult, vagy csak annak látszik? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Debreceni, Mihály (2005) Az Ungvári Televízió és Rádió magyar szerkesztőségének története és politikai harcai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Sándor (2005) A híradó, és ami mögötte van. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Szilvia (2005) Színes képzelet. Színek, képzetalkotás és marketingkommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdősy, Zsuzsanna (2005) PR a földön és a levegőben: a Malév Rt. kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faller, Gábor (2005) A helyi televíziók szerepe a XXI. század elején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkasné Eszes, Andrea (2005) Egy üldöztetés krónikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Ágnes (2005) A Szeged folyóirat története a kezdetektől 2005-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Dorottya (2005) A belső PR jelentősége és módszerei a szervezetek működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczné Kristóf, Judit (2005) Az Ericsson Magyarország belső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Foltin, Hajnalka (2005) A televízió hatása a családok időfelhasználására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fátyol, Éva (2005) A holocaust cigány áldozatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földváry, Mónika (2005) Külső és belső vállalati kommunikáció. Public relations a gyakorlatban a Xerox Magyarországnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gleichner, Péter (2005) Halál a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Andrea (2005) A felsőoktatásban végzett nők bekapcsolódása a gazdaságba, különös tekintettel a karrierlehetőségekre, családi hátterük vizsgálatával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Éva (2005) Buborékok egy pohár Coca-Colában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Tímea (2005) Gyógyszerkommunikáció Magyarországon a fogamzásgátló gyógyszerek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hanti, Gábor (2005) Az e-világi (sport)újságírás - az online sportsajtó jelene és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hanula, Zsolt (2005) A Mátrix-labirintus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haszán, Zoltán (2005) Az etalon újságírás feketeéve, avagy a New York Times Csernobiljától a hírműsorok Titanicjáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haszán , Zoltán (2005) Az etalon újságírás fekete éve, avagy a New York Times Csernobiljától a hírműsorok Titanicjáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hidegkuti, Petra (2005) Környezeti kihívások, trendek: a témakezelés szakterületének helye a public relations elméletében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hirsch, Veronika (2005) Krzysztof Kieślowski: Három szín trilógia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hivert, Daniella (2005) Az integrált kommunikáció hiánya a Hungimpex Kft. és a Promecom Kft. esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffmann, Anna (2005) A Pécsi Körzeti Stúdió és nemzetiségi szerkesztőségeinek kialakulása és fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth-Gergely, Enikő (2005) Az apróhirdetések világa az 1940-es évek Magyarországán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hruska, Emese (2005) A szlovákiai magyar nyomtatott sajtó elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hudák, Regina (2005) Propagandaelemek Hitler beszédeiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huri, Éva Ágnes (2005) A II. világháborút követő változások és hatása a magyar filmre az 1945-1950 közötti időszakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés, Anett (2005) A Megatrend 2000 Informatikai Rt. kommunikációjának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Béla (2005) Sajtópiaci változások Magyarországon a nyolcvanas években és a rendszerváltozás idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, László (2005) A kommunikáció mint a bűnmegelőzés és a nyomozati munka elősegítésének lehetséges eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Inoka, Judit (2005) A Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása és alkalmazása az Avon gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kapui, Lívia (2005) Divatban a divat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Sándor Ádám (2005) Beszélő díszletek - avagy a magyar filmek díszletvilága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Roland (2005) Orbán Viktor beszédeinek retorikai szempontú elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Anita (2005) A kulturális sokk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss-Antal, Korinna (2005) "Centrumban az agrármarketing". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsa, Beáta (2005) Erőszak a televíziós műsorokban: a televízió és az erőszak kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Aranka Zsuzsanna (2005) Magyarország és a Forma 1: a 2004-es futam PR és marketing terve és a Forma 1 országimázs formáló hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koleszár, Annamária (2005) A szponzorálás szerepe a hazai és nemzetközi nagyvállalatok kommunikációs stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kolontár , Elvira (2005) Színszimbolika a weben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tímea (2005) A szervezeti kommunikáció és a belső public relations vizsgálata az elméletben és egy gyakorlati példán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tünde Berta (2005) Politikai arculat és imázs az internetes pártportálokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Viktória (2005) Romaoktatás Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Illovai , Krisztina (2005) A bűnözés és a társadalmilag peremre szorult rétegek összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krivinger, Gábor (2005) A belső PR szerepe és fontossága a válsághelyzetek kezelésében: válságkezelés egy autókereskedésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Balázs (2005) A public relations alkalmazási lehetőségei egészségügyi intézményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kurkó, Gyula (2005) Csillagok háborúja a folyamat, ami átalakította a közönségfilm gyártást. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kurkó, Gyula (2005) Csillagok háborúja, mint médiajelenség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Eszter (2005) Púder és tűsarok?! Női sztereotípiák a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Adrienn (2005) Miért halt meg David Kelly? Avagy a Brit Kormány és a BBC harca Irakról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Labundy, Norbert (2005) Tényfeltáró újságírás Magyarországon a rendszerváltás előtt és a rendszerváltást követően (1984-1995). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laczkó, Adrienn (2005) Az arculatépítés elméleti kérdéseinek vizsgálata egy esettanulmány segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lampek, Bernadett (2005) A krízis hatása, következményei a szervezet hírnevére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lampért, Zsófia (2005) A szervezeti identitás, az arculatépítés és a public relations kapcsolatának vizsgálata esettanulmányok felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Losonczi, Júlia (2005) A nyom felbukkanása, a nyomot hagyó eltűnése: az írás a XX. század második felének francia filozófiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Zoltán (2005) Államforma, politika, média 1945-1946: a média politikai szocializációs, politikai alakító szerepe az államforma kérdésével kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lábodi, Norbert (2005) A stílusos oroszlán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lábodi, Norbert (2005) A stílusos oroszlán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrinczi, Enikő (2005) Mozgókép- és médiaismeret tantárgy oktatása Budapest általános és középiskoláiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mandrilla, Andrea (2005) A marketingstratégia jelentősége a szolgáltató vállalat életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, András (2005) A szocialista értékrend bomlásának tartalmi jelei a nyolcvanas évek televíziós kereskedelmi reklámjaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Frida (2005) Pszichoanalízis és művészet: a tudattalan hatása a vizuális művészetre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Matyasovszky, Nóra (2005) Szenvedélyünk a betegségünk: avagy szenvedélybetegségek a mindennapokban, különös tekintettel az internetfüggőségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mautner, Márta (2005) A média és a civil szektor kapcsolata, avagy miért nincs hírértéke a civil hírnek? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, László (2005) Germán típusú sztárgyár, avagy az ökölvívás halála. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Merkovity, Norbert (2005) Kommunikáció a politikában - Gondolatok a jelenlegi folyamatok értelmezéséhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mojzes, Anikó (2005) A munkahelyi csoportok kialakulása és működése az ügynöki tevékenység keretei között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Beáta (2005) A reneszánsz festészetének témakörei és szimbólumrendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Eszter (2005) "Szól a rádió": a rádiózás világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Piroska (2005) Pár?kapcsolatok - Fókuszban a szinglik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ágnes Alexa (2005) Sportnyelvi fordulatok régen és ma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Monostori, Diána (2005) A vállalati arculat kommunikációs szerepe és feladata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mozsár, Attila (2005) A Del Valle gyümölcslé bevezetése a hazai piacra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus, Imre (2005) Ember a hálózatban - A „virtuális" identitás lehetősége az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Csaba (2005) Rendőrségi kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Andrea (2005) Prezentációs technikák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Károly (2005) Márkamagazin születik: a Corporate Publishing elmélete és gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Adrienn (2005) A public relations és a reklám különbségeinek levezetése a Matáv Rt.-n keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Julianna (2005) A public relations helyének bemutatása a kommunikáció tudomány ismeretanyagában egy speciális szakterület, a pénzügyi kommunikáció segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Noémi (2005) Baba-mama kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zsófia (2005) Családi idill a 19. század közepén - A „Vasárnapi Ujság" és a „Die Gartenlaube" című illusztrált családi lapok első évtizedének összehasonlítása alapján - (1853/54-60). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orgovány, Rudolf (2005) A média szabályozása az Európai Unióban és Magyarországon: a jogharmonizáció folyamata az audiovizuális szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pozsár, Angéla (2005) A Jelenkor folyóirat története (1958-tól napjainkig). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Páhy, Bernadett (2005) Public relations a parkok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálszabó, Zoltán (2005) A lelátók harcosai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Regös, István Attila (2005) Nietzsche hatása a huszadik századi magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rédl, Ágnes (2005) A T-Mobile Rt. belső PR tevékenységének változása a 2004-es DEF felmérés alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salamon, Eszter (2005) Internet a társadalmi aggályok tükrében - Okolható-e az internet a változásokért? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sasvári, Krisztina (2005) A non-profit szervezetek helyzete Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stöckert, Gábor (2005) A magyar szórakoztatóinformatikai papírmagazinok sajtótörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Letícia Ágnes (2005) A média értékközvetítő szerepe a tizenévesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Veronika (2005) Kommunikáció és szervezeti kommunikáció - Public relations a Csőszer Berendezéseket Szerelő Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács, Eszter (2005) A Hadtörténeti Intézet és Múzeum közönségkapcsolatai avagy egy kulturális közintézmény public relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szegal, Hanna (2005) Filmproducerség Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendyné Horváth , Julianna Zsuzsanna (2005) Az önálló magyar diplomácia kezdetei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentes, László (2005) Balatonboglár város public relations terve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigeti, Péter (2005) A vakok és gyengénlátók kapcsolata a tömegkommunikációs eszközökkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Szilvia (2005) A magyar sportsajtó kialakulása - „Ki mozog, az élni meg nem szűnt!" (Széchenyi István). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szinai, Zsuzsanna (2005) Egy hazai vállalat bemutatása, marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szokoli, Bernadett (2005) Public relations elemek a politikai kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sümegi, Krisztina (2005) Ifjúsági drogfogyasztás Szegeden és a civilszervezetek szerepe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Talpai, Attila Gábor (2005) HTML dokumentumok tipográfiája stíluslapokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tombácz, Róbert (2005) Kis magyar fanzintörténet - Zenei és politikai gerillasajtó a kilencvenes évek első felében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Xénia (2005) Magyarország európai uniós csatlakozásának marketingkommunikációs kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné, Bach Erika (2005) Szó-beszédes média. A médiapletyka. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tőkés, Róbert (2005) Mobil-kommunikáció, mobil Internet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujvári, András (2005) A 2004. augusztusi miniszterelnök-váltás a magyar országos politikai napilapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Ferenc (2005) Délvidéki magyarság (1918-2005). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vajda, Piroska (2005) A Petőfi Népe története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Edit (2005) A XXI. század - az elektronikus média kora: a digitális forradalom hatása a tömegkommunikációra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Winkler, István (2005) Animációs mese (Songuku vs. Ludas Matyi). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zuberecz, Dóra (2005) A rendőrség és a média kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

É

Érsek, Dóra (2005) Média és politika kapcsolatának értelmezése 1988-ban és 1989-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. február 22. 23:09:35 CET.