Alexa, Dávid Szabolcs (2023) Az orosz-ukrán konfliktus kommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Almáshegyi, Szabina (2023) Testkép a közösségi média tükrében - Szépségideál elleni küzdelem a TikTokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Arany, Luca (2023) A reality műfajának új dimenziói, avagy a valóságshow változásainak vizsgálata a The Circle-USA sorozat alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakacsi, Lili Zsuzsanna (2023) A SZIN fesztivál kialakulása és változása PR szempontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Lili (2023) A véleményvezérek hatása a YouTube közösségi oldalon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balog, Ákos (2023) Márka társadalmi hatása és a közösségi médiában való szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Lilla Regina (2023) Welcome to BTS' Magic Shop A BTS történetuniverzuma mint transzmediális elbeszélés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bata, Szófia (2023) Instagramon tevékenykedő fitness/életmód influenszerek kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bede, Imola Tímea (2023) Csak az aranycipőimet keresem. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Beszteri, Orsolya (2023) Válságkommunikáció az autóiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bolyós, Ildikó (2023) Kincs a föld mélyén - A termálvíz hasznosítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Anita (2023) Social media trendek, online közösségek szerepe a nyomtatott könyv értékesítésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bús, Réka (2023) Az influenszer-marketing és a fogyasztói szokások változása a COVID időszaka alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csaklós, Dorina Barbara (2023) "Tetszik vagy nem tetszik, mit kell ezen magyarázni?" - A könnyűzenei újságírás története és jelenlegi helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csiló, Alexandra (2023) Pop pszichológia és a Myers-Briggs Típus Indikátor népszerűsége az újmédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csintalan, Ákos László (2023) Nemzetközi és hazai futballklubok online kommunikációjának és tartalmainak összehasonlítása, illetve szurkolóik médiahasználati és fogyasztói szokásainak felmérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cára, Kira (2023) Űr a lelkekben: Dokumentumfilm Csóka jelenéről és múltjáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dávid, Ákos (2023) A közösségi média negatív hatásai, avagy a TikTok-függőség a fiatal egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Debóra (2023) Közösségi média hatása az egeszséges életmódra Covid-19 idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Dániel László (2023) A Dabasi Napsugár Katolikus Óvoda honlapjának elkészítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fedor, Fanni (2023) Lucifer evolúciója. A forgalmazási modellváltás hatása a sorozatok elbeszélésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Tamás (2023) Egy amatőr fényképész weboldalának elkészítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ficsor, Emese Lucia (2023) A glossy magazinok térhódítása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Frajsták, Raul (2023) Motivációs előadók kommunikációs jellegzetességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fuchs, Dorina (2023) Propaganda és agitáció a történelemtől napjainkig: A Black Mirror sorozat tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gonda, Nóra (2023) Reklám és imázs hatása hazánk turizmusára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Grósz, Bence Erik (2023) A tartalomfogyasztás változása a fiatal generációk körében, és az erre reagáló sportmédia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Grőb, Gréta (2023) „Találkoztál már női Lokival?” – A Loki sorozat körüli rajongói diskurzus vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyetvai, Janka (2023) A social media marketing fontossága a mikro-, és kisvállalkozásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gábor, Richárd (2023) Nemcsak gyerekjáték. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gémes, Alexandra (2023) A Magyar Telekom Nyrt, avagy Magyarország egyik legnagyobb távközlési szolgáltatójának PR tevékenysége, arculati elemei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdu, Virág (2023) Átesni a tűzkeresztségen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdú, Anna Kaori (2023) Boros Beauty Room weboldalának fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegyi, Kitti (2023) A Body Positive Movement A közösségi média hatása a fiatal tinédzserek énképére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Iglicz, Máté (2023) Elvan a gyerek, ha játszik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Viktória (2023) Minek köszönhető a podcastok népszerűsége? Podcast hallgatási szokások, motivációk és alkalmazási területek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jurcsek, Viktor (2023) Az emberek hírfogyasztási szokásai: mennyire válogatjuk meg azt, amit a média elénk tár? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kardos, Máté (2023) Sportesemény diskurzuselemzése: Magyarország-Norvégia labdarúgó mérkőzés (2015. 11. 15.). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kelcz, Dávid (2023) Az álhírek, a dezinformáció és a közösségi média szerepe a magyar nyilvánosságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kenderessy-Szabó, Áron Botond (2023) Íjak, kardok, páncélok - A Hunyadiak örökében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Király, Réka (2023) Miért nyert Verstappen, avagy miért lett második Hamilton? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Zoltán (2023) A művészfilm Tarr Béla és Wes Anderson munkássága nyomán - Jellegzetességek, stílusjegyek és a művészfilmek iránt tanúsított attitűd. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis-Szabó, Réka (2023) A közösségi média hatásai a testpozitivitásra a Z-generációs nők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kisházi, Panna (2023) Az Amigos a gyerekekért Alapítvány kommunikációja a közösségi médián keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kollár, Molli (2023) A Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház PR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Nikolett (2023) A Szegedi Ifjúsági Napok és a Deja Vu Fesztivál kommunikációjának összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Zsófia (2023) A TikTok hatása az olvasói közösségekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krizsán, Dóra (2023) ByKiss – egy keramikus márka arculatának megtervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kása, Dániel (2023) A magyar talk show-k művészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kólity, Kinga (2023) Bochkor című rádiós műsor szeptemberi adásának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kóra, Katalin Bianka (2023) A tradícionális és a modern Japán kultúrája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Csanád (2023) A TrollFoci hatása a magyar sportmédiára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Liska, Dóra (2023) A Metoo-mozgalom hatására készült, szexuális zaklatást feldolgozó dokumentumfilmek. A drámai hatások megjelenése a dokumentatív történetmesélésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Liszli, Kornélia (2023) Útifilm az osztrák hegyekben - Két keréken Ausztria fenséges tájain. Ismeretterjesztő útifilm Ausztriáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lukács, Réka (2023) Dokumentumilm egy kortárs társadalmi jelenségről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lénárt, Dóra (2023) Nők a kortárs sportmédiában - Hogyan és miként érvényesülnek a nők a sportmédia különböző területein Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maginyecz, Tamás (2023) MVPCast Esettanulmány - Podcast interjúk működő digitális magyar vállalkozások készítőivel, szüleivel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Majoros, Áron (2023) Hogyan alakította át a netes forradalom és a közösségi média térhódítása a sportmédia működését? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Medgyes, Atina (2023) A Team LoS arculat tervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolczi, Tamás (2023) Diákolimpiától az Olimpiáig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Fanni (2023) Márkaépítés és a bizalom kialakítása a Social Media használatával a vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Maja (2023) Eltűnőben a sztereotípiák? Az animék és rajongóik magyarországi helyzetének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mándity, Krisztián (2023) Válságkommunikáció és a streaming szolgáltatók. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Módra, Luca (2023) "A mesélés egyfajta örömidő": A 3 és 10 éves kor közötti gyermekeknek szóló mesemondás sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Móra, Krisztina (2023) Feminizmus férfi szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Müller, Sára (2023) Élelmiszermentés a 21. században - A Munch alkalmazás márkázása, marketingkommunikációs tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dominika (2023) Elkötelezett művészet, kultúripar és konstruktivista társadalomelmélet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Erika (2023) Fények az ezerarcú fotográfiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Evelin (2023) A Duma Aktuál című műsor beszélőváltási rendjének elemzése a konverzációelemzés elméleti keretében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-Mikola, Sándor (2023) Kíváncsian várni az eredményt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nádasdi, Éva (2023) A test költészete Ladik Katalin portréfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Zsanett (2023) A pszichothriller mint filmműfaj rajongói kultúrája - A Mr. Robot című televíziós sorozat elemzése a befogadás milyensége, a participáció és a nézői paratextusok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Bence Gábor (2023) A csapaton belüli kommunikáció a Counter-Strike: Global Offensive játékban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Petrity, Rebeka (2023) Szervezeti kommunikáció a koronavírus árnyékában - Az Országos Mentőszolgálat kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Polyák, Nikolett (2023) Dezinformációs hírek – Dezinformáció az orosz-ukrán konfliktusban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Prokes, Imola (2023) "Övék volt a hőskor, miénk az aranykor" - Interjú Babiczky Lászlóval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rischák, Balázs (2023) A Daft Punk zenei és vizuális kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rovó, Krisztina (2023) Árral szemben, Portréfilm egy pályakezdő művésztől. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rubos, Laura (2023) A közösségi média hatása a divatra - A TikTok, mint divatkommunikációs eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sági, Kilia Klaudia (2023) Vizsgálódás az Y és a Z generáció peremén – Az Influenszerek befolyásoltságáról és a vásárlási szokásokról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Adrienn (2023) A Veterán és Baby-bumm generáció IKT eszközhasználata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Elizabet (2023) A hírnév, mint immateriális érték és fontossága a vállalatok életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Olivér (2023) A God of War videojáték hatásaival és interpretációival kapcsolatos kutatás 13-15 éves gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Panna Réka (2023) A nemek közötti kommunikáció filmes reprezentációinak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ujfaludi, Sára Rita (2023) Elsőháborúzó Z-generáció. Az orosz-ukrán háború médiareprezentációja a TikTok-on. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vass, Viktor (2023) A futás médiareprezentációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vastag, Nikolett (2023) A specifikus nyelvi zavar előfordulásának valószínűsége a magyarországi egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Laura (2023) Portréfilm egy birkózóról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Virág, Judit (2023) Útifilm Székesfehérvárról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Volford, Ákos (2023) A belső PR aspektusai; Csapatépítő tevékenységek a Covid-19 előtt és után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zakar, Barbara Réka (2023) SEMPAI, SENSEI - Herman Krisztofer portréfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ágó, Dominik Erik (2023) Az LMBTQ+ személyek a magyar médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.