Faradzs-Zade, Szelmináz (2021) Az empátia, machiavellizmus és érzelmi intelligencia szerepe az érzelmek azonosításában maszkviselés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Harci, Ricsárd (2021) Implicit tanulás az impulzivitás függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lőrincz, Borbála Elvira (2021) Tanulási stílusok összefüggései a végrehajtó funkciók működésével modalitásspecifikus feladathelyzetek tapasztalatai alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mihály, Péter (2021) Béta és théta binaurális ütemek hatása a figyelemi fókuszra, az emlékezeti teljesítményre és a szorongásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Njers, Sanela (2021) Az alvászavarok rizikótényezői fiatal felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Prekop, Fédra Ágnes (2021) A maszkviselés és az érzelemolvasás / összeesküvés elméletekbe vetett hit kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Prokecz, Lídia (2021) A kognitív hibázás összefüggése alvásminőséggel, alvásproblémákkal, életkorral, depresszióval, szorongással és álomszorongással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Ádám (2021) A tabuhatás vizsgálata lexikális döntési feladatban és összefüggései a szorongással és a represszív-defenzív személyiséggel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.