Item where department "Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika Tanszék" and date of item 2017

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V
Number of items: 48.

A

Agatity, Tamás (2017) Toronyvédő játék fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bogáts, Ádám (2017) Tomo Puzzle. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Burik, Aurél (2017) Középkorban játszódó taktikai játék Unity környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Andor (2017) 2-dimenziós hídépítő játék készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galla, Csaba (2017) Kártyajáték a virtuális valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gere, Boglárka (2017) Csapat szerepjáték megvalósítása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Golhovics, Kitti (2017) Terhességi kiskönyv alkalmazás iOS platformra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harkai, Róbert Tamás (2017) Területfoglaláson alapuló stratégiai játék készítése Virtual Reality eszközökre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herdinai, Krisztina Zsófia (2017) Dinamikus webes recepttár portál AngularJS környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herman, Ferenc (2017) Kétdimenziós játékfejlesztés Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hirling, Dominik (2017) Gerincvelő szegmentálás nyaki régióban készült MRI képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hollandi, Gábor (2017) Arckifejezések felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horányi, Nóra (2017) Absolute pose estimation using 3D-2D line correspondences and vertical direction. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hostyánszki, Imre Gábor (2017) Mérőóra-állás felismerése és továbbítása Android-os eszközzel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszta, Dóra Renáta (2017) Adattárház tervezése és minta adatbázis készítése szabad szoftverekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jusztin, Péter (2017) Közlekedési táblák detektálása digitális képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kabai, Csaba (2017) Intelligens képszerkesztő program fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karai, Gábor (2017) Távolság-alapú vázkijelölés a hatszögmozaikon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karsai, Dávid (2017) Developing a 3D rail-shooter game in Unity. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Loránd (2017) FPS típusú játék készítése Unity 3D-vel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Marcell Tamás (2017) Szegmentációs algoritmusok többértékű orvosi képeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ottó (2017) 1D és 2D kompozit anyagú objektumok nemlineáris deformációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kotrusz, Katalin (2017) Színes képek kvantálása Matlab programrendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gréta (2017) Vitorlás hajózást segítő applikáció Android platformra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krausz, Péter József (2017) Padlólapok illesztése textúramintázatuk alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krausz, Tibor (2017) Adatbázis tervező alkalmazás fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kátai, Gergely Péter (2017) 3D nyomtatás optimalizálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kómár, János (2017) Flotta követő rendszer. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Körmöczi, László Ádám (2017) Eltérő módszerrel előállított pontfelhők fúziója a geometriai információ megőrzésével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ludányi, Gergely (2017) Futball Szimulátor Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mátéffy, Kristóf (2017) A „TomoPuzzle” logikai játék elemzése és megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, László (2017) Ionsugaras mintapreparáló berendezés lyukdetektáló mechanizmusának megvalósítása matematikai és szoftveres módszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Németh, Zsófia Edina (2017) Háromdimenziós labirintus játékfejlesztés Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pantea, Róbert (2017) Virtuális valóság alkalmazások implementálása orvosi rehabilitáció segítésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Gergely (2017) Ellenfélvezérlő stratégiák összehasonlítása egy Unreal Engine játékprogramban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Krisztián (2017) Gyógyszeradagolást segítő Android alkalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sipos, Dániel Péter (2017) 3-dimenziós térfogati adat megjelenítő készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi, Dávid (2017) Az FCC és a BCC rácsok topológiai tulajdonságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szin, Nándor (2017) 3D testfelszín modell "felöltöztetése". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőts, Tamás (2017) Sportolást segítő Android alkalmazás fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tari, Balázs (2017) Digitális képek automatikus szegmentálása Markov-mezők és a Reversible-Jump segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Teleki, Ákos (2017) 3D vékonyítás szemléltetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tömördi, Péter (2017) Színvakság szimulátor mobil eszközön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Zoltán (2017) Képrekonstrukció strukturális információval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró, Máté (2017) 3-dimenziós térfogati adat megjelenítő készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vinkó, Dávid (2017) iOS RPG játék fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Viszkok, Tamás (2017) Béka táblajáték fejlesztése Androidra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi, Balázs (2017) Watch Collector iOS alkalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 20. 11:40:15 CET.