Item where department "Gyógypedagógus-képző Intézet" and date of item 2022

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z
Number of items: 9.

B

Balog, Zsófia (2022) A fogyatékosság reprezentációja a Békés Megyei Hírlapban (1955-1990). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csikós, Ágota (2022) A hidroterápia jelentősége az értelmileg akadályozott személyek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galovicz, Gvendolin (2022) A korai fejlesztés szülőket támogató szolgáltatásainak hatása a mentális egészségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Peszeki, Dorina (2022) A gondnokságról alkotott vélemény: előny vagy hátrány? Kisvárosi lakóotthonban élő értelmi sérült személyek meglátásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sipos, Barbara Rebeka (2022) Attitűdvizsgálat az ép értelmi képességű és az értelmileg akadályozott személyek szexualitásáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szárics, Nikoletta (2022) Az orofaciális miofunkcionális diszfunkció (nyelvlökéses nyelés) attitűdvizsgálata logopédus szakemberek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vince, Erzsébet (2022) A differenciálás lehetőségei inkluzív óvodai / iskolai csoportok lovas foglalkozásán : gyógyító patások (gyermek tábor) tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsebesi, Emma (2022) Utazó gyógypedagógia a gyakorlatban : az utazó gyógypedagógusok és a befogadó pedagógusok gyakorlati tapasztalatai és együttműködésük. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsolnai, Fanni (2022) A kézjeles kommunikáció használata tanulásban akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 6. 05:37:16 CET.