Item where department "Angol Tanszék" and date of item 2023

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]W
Number of items: 14.

B

Bencsik, Enikő (2023) The Power of Cinematic Sound - The Curious Case of Joker. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boumendjel, Chaima (2023) Task based learning related to film/TV. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csomos, Erika (2023) Intertextual connections between C. S. Lewis's The Chronicles of Narnia and Plato's Philosophy. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Bianka (2023) A gyermekrajzfilmekkel kapcsolatos erőszakról és cenzúráról szóló médialefedettség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Fanni (2023) Divine right or burden : A feminist analysis of pregnancy and reproductive rights in contemporary women’s science fiction. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gőzné Budai, Ágota (2023) Camelot a vásznon: Az Artúr-mondakör vizuális peprezentációjának jungiánus elemzése a Preraffaelita Testvériség festményein keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdu, Klaudia (2023) Hungarian university students' habits with and beliefs about extramural English. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harmincz, Lili (2023) Perceived benefits of watching foreign web series for language learning purposes : A questionnaire study of Hungarian EFL secondary school learners. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Janka (2023) Emojis and the period: How Hungarian Digital Natives vs. Digital Immigrants use extralinguistic cues in online communication. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radvanschi, Nóra (2023) Second language development and study abroad experience: the potential effects of opportunities provided by an Erasmus program in France. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Széll, Tünde (2023) The Rise and the Fall of Transmediated Harry Potter. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Panna Krisztina (2023) Literary Representations of Mental Illnesses and How They Can Heal Society. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Visky, Molli (2023) Unconventional Relationships in Anne Rice's Interview with the Vampire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Weiszhaupt, Réka (2023) Shakespeare adaptations: The relations between Shakespeare’s plays and Disney's The Lion King and Tron: Legacy. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. április 14. 20:27:45 CEST.