Appel, Felicián (2022) The impacts of Covid-19 and Brexit on the UK economy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyi, Doloresz (2022) Art and Nationhood Intertwined: Constructing British Selves through Mid to Late Eighteenth-Century Paintings. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyi, Lili (2022) Bilinguals and basic color terms: Second language dominance in a domain of language use and its effect on color naming. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berkó, Vivien (2022) Questions of Shakespearean Adaptation in M. L. Rio’s If We Were Villains. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fülöp, Viktória (2022) Women in the Sex Industry: Independent or Exploited. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Görög, Nikolett (2022) Bilingual online communication: Hungarians’ language choice on Twitter. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hikmat, Ahmadshehadeh Tariq Zakarya (2022) Coleridge as Nature Writer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kapás, Beáta (2022) Enola VS. Sherlock Holmes: Adolescent Feminine Detection in Young Adult Neo-Victorian Detective Fiction. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Barna Vajk (2022) Tyrion as the Monstrous Other in Game of Thrones. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Nikolett (2022) Masculinity from Victorian Times Until the 21st Century as Depicted in Sir Arthur Conan Doyle’s Sherlock Holmes and its BBC Series Adaptation. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sahraian, Mohammadhossein (2022) The macrosociolinguistics of Iranian-Americans: Language use in Los Angeles, California. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Patrícia (2022) Racebending in the Harry Potter Fandom. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szarka, Krisztina Vanessza (2022) Second language learning: motivational profile of high school students participating in a bilingual program based on Dörnyei’s L2 Motivational Self System. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Tekla (2022) A New Superhero Archetype: A Comparative Study of Captain America and Deku. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Nikolett Lili (2022) The Presence of Character Strengths in Tim Burton's Alice in Wonderland. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Dávid (2022) Global English and Social (In)Justice: Discourse Analysis of International Students’ Accounts of their Relationship to Global English. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ács, Edvin (2022) English and intercultural communication: The usage of English as a lingua franca among the students at the University of Szeged. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ádám, Laura Gabriella (2022) Once Upon a Time: A Postmodern Fairy Tale Adaptation? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.