Bencsik, Róbert (2019) Mentor-mentorált kapcsolat a pályaszocializáció kezdeti szakaszában. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Drubina, Violetta (2019) Átmenet a bölcsődéből az óvodába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dékány, Zoltán Ferenc (2019) Felkészítés az osztályfőnöki szerepre, és az új osztályfőnökök első éves munkájának kísérése : mentortanári feladatok és tapasztalatok a szegedi Dugonics András Piarista Gimnáziumban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Eszik, Gabriella (2019) A mentorálást segítő pedagógiai segédanyagok mentálhigiénés vonatkozásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Fóris, Dóra (2019) Egészségfejlesztés és nevelés megjelenése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koczor, Sarolt Mária (2019) Gyakornoktanárok mentorálása a pedagógus portfólió mentén. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Maglódi, Flóra (2019) A televízió hatása a kisgyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mikula, Réka Bettina (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekekre, gyógyító mesék jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-György, Emese (2019) A gyermekkorban végzett különböző testmozgások hatása a helyes testtartás kialakításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sági, Eleonóra (2019) Az óvoda és a család kapcsolata a nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tallér, Johanna (2019) A mentor kommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Nóra (2019) Mozgás+élmény=jövő : testnevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Zsoltné (2019) A mentor szerepe a mentoráltak integrált nevelésre való felkészítésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.