Kalandjáték készítése Unity-ben

Gercsó, Márk (2018) Kalandjáték készítése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2018_Gercsó_Márk_I7TFD0_SZ.pdf] PDF
2018_Gercsó_Márk_I7TFD0_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)
[thumbnail of 2018_gercso_mark_biralati_lap.pdf] PDF
2018_gercso_mark_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (370kB)

Abstract

A feladat egy kalandjáték elkészítése Unity-ben. Az eredmény egy olyan külső nézetes játék lett, melyben a játékosnak küldetések megoldásán keresztül tud a történetben előre jutni. A célja egy kincset megtalálni, melyhez sok helyszínt kell bejárnia, és ott különböző ügyességi és / vagy gondolkodtató feladatokat, problémákat megoldania. A játékban nagy hangsúly van a döntéseken is. A játékosnak néha döntenie kell egy-egy kérdésben, és ezek a döntések a játék későbbi részére hatással vannak. Az első ilyen nagy döntés, hogy milyen segítőket választ maga mellé, akik a játék során követik őt, és segítenek neki. A kincs megszerzéséhez egy különleges gyűjthető elemből kell a játékosnak egy bizonyos mennyiséggel rendelkeznie, melyeket a feladatok, problémák megfelelő megoldásával, vagy megfelelő döntések meghozatalával szerezhet a játékos. Ha nem sikerül eleget összegyűjteni, akkor a kincset nem tudja megtalálni. A játék elkészítéséhez több szoftvert is használtam. A karakterek elkészítését Adobe Fuse-ban, a modellezést Blenderben, a hangokat Audacityben és MuseScore-ban készítettem, illetve a hangok egyszerű elkészítését egy Androidos alkalmazással tettem egyszerűbbé, melyet Android Studioban, Java nyelven készítettem. Magát a játékot Unity-ben készítettem el, C# nyelvet használva.

English title

Creating an adventure game in Unity

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Science and Informatics

Department

Szoftverfejlesztés Tanszék

Discipline

Natural Sciences

Institute

Informatikai Intézet

Specialization

programtervező informatikus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Jász, Judit
adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Uncontrolled Keywords: Unity, játékfejlesztés, kalandjáték, modellezés
Subjects: 01. Natural sciences
01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences
Depositing User: TTIK szerkesztő
Date Deposited: 2019. Sep. 26. 07:01
Last Modified: 2023. Nov. 09. 19:58
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/73495

Actions (login required)

View Item View Item