Instrukció hatása asszociatív tanulási képességekre eye-trackeres vizsgálatban depressziósok körében

Lajkó, Nóra (2017) Instrukció hatása asszociatív tanulási képességekre eye-trackeres vizsgálatban depressziósok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Lajkó_Nóra_NJGFO9_SZ.pdf] PDF
2016_Lajkó_Nóra_NJGFO9_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The impact of instructions on associative learning in depression; an eye-tracking study

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Pszichológiai Intézet

Specialization

pszichológia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Drótos, Gergely
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2018. Jun. 28. 07:08
Last Modified: 2018. Jun. 28. 07:08
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69803

Actions (login required)

View Item View Item