Ferencz, Klaudia Zita (2015) A 2001-es reklámnyelvtörvény bemutatása, elfogadásának folyamata, a tervezet útját kísérő szakmai viták. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2016_Ferencz_Klaudia_Zita_FEKOAAB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (579kB) |
English title
The advertising language act in 2001, the process of adoption and the professional reception
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Zsigri, Dr. Gyula
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2016. Dec. 05. 12:39 |
Last Modified: | 2016. Dec. 07. 17:31 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/58115 |
Actions (login required)
View Item |