Ist Werbesprache eine besondere Sprache? Eine kommunikationstheoretische und morphosyntaktische Analyse von ausgewählten deutschen Werbungen

Madácsy, Flóra Ágnes (2014) Ist Werbesprache eine besondere Sprache? Eine kommunikationstheoretische und morphosyntaktische Analyse von ausgewählten deutschen Werbungen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2013_Madácsy_Flóra_Ágnes_MAFTAAB_SZE_SZ.pdf] PDF
2013_Madácsy_Flóra_Ágnes_MAFTAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (977kB)

English title

Is the language of commercials special? A communication theoretical and morphosyntactical analysis of selected german commercials

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Germán Filológiai Intézet

Specialization

germanisztika (német)

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Sántáné-Túri, Ágnes
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Apr. 08. 09:52
Last Modified: 2015. Apr. 08. 09:52
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51881

Actions (login required)

View Item View Item