A szemmozgás és a motoros tanulás szerepe a contextual cueing paradigmában

Horváth, Bianka (2013) A szemmozgás és a motoros tanulás szerepe a contextual cueing paradigmában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2012_Horváth_Bianka_HOBSABB_SZE_SZ.pdf] PDF
2012_Horváth_Bianka_HOBSABB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (570kB)

English title

The role of eye movement and motor learning in the contextual cueing paradigm

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Specialization

pszichológia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hallgató, Emese
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Mar. 23. 09:26
Last Modified: 2015. Mar. 23. 09:26
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/47133

Actions (login required)

View Item View Item