Up a level |
Kecskeméti, Csilla (2010) Alkalmazott szolgáltatásmarketing eszközök és azok hatékonysága a szállodaiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Cinar, Resat (2010) Role of Olfactory Perception on Brand Selection. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hódi, Sára (2010) A jaycustomer szituációk kezelésének összehasonlító vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Budaházy, Árpád (2008) Pozicionálási stratégiák a könyvpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vékony, Péter (2007) CRM a műkereskedelemben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bednárik, Zsolt (2006) Analyzing the Applied End-Suction Marketing Mix at a Multinational Pump Manufacturing Company. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vargha, Attila (2006) Az Energia Bázis Kft. termékpolitikája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Krisztina (2005) A Dégáz Rt. SAP IS-U rendszerének ügyfélszolgálati felülete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.