Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 221.

Félegyházi, Máté (2022) Android alkalmazás kazán és termosztát képi elemzésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Krisztina (2022) Arcdetektálás és felismerés igazolványkép alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lesz, Gábor (2022) Bútor katalógus a mobil kiterjesztett valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Cintia (2022) Fejlesztési feladatok gyermekeknek a kiterjesztett valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kolonics, Antal (2022) Kazán termosztát képi elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdős, Gergő (2022) Kulcskocka-alapú videószerkesztő alkalmazás Python és FFmpeg használatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabady, László (2022) Lövöldözős árkád játék készítése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Ádám (2022) M.Model Air: webalapú modellező rendszer termékkonfigurátor tudásbővítéséhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Bence (2022) Mozgásmanipulációra adott reakciók vizsgálata a virtuális valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oravecz, Ádám (2022) "My Rummy" logikai játék készítése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sultész, János Lehel (2022) Szöveg és hang alapú bluetoothos chat mobilapplikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ivánka-Tóth, Sebestyén (2022) Termosztát és kazán kijelző adatok vizuális felismerése képsorozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Máté (2022) Toronyvédő játék megvalósítása virtuális valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurai, István (2022) Virtuális Valóság Játék 3 Dimenziós Környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B. Nagy, Nóra (2022) Virtuális Valóság alkalmazás ló színgenetika oktatáshoz Unreal Engine 4 használatával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Urbancsok, Ádám Mihály (2021) 2D kalandjáték fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Batiz, Dániel (2021) Francia kártya detekció és felismerés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Gergő (2021) Golyóterelő ügyességi labirintus játék kiterjesztett valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krezsó, Krisztián (2021) Helyreállító szűrés megvalósítása a frekvenciatérben OpenCV-vel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajusz, Beáta (2021) Implicit labirintus implementáció a virtuális valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, László (2021) Neglekt szindróma detektálása és terápiája VR környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rabi, Róbert (2021) Online römi fejlesztése Three.js-szel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosó, Linda (2021) Orvosi képalkotás során készített felvételek megjelenítése VR-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mochnács, Attila (2021) Rendszámtábla detekciós algoritmusok implementálása és összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eszes, Gergő (2021) Toronyvédő játék implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bruttyó, Dániel (2021) Virtuális valóság alkalmazás készítése emberek külső megjelenésére vonatkozó pszichológiai vizsgálathoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vizi, Dávid (2020) Játékostárs kereső alkalmazás implementálása Flutter-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (2020) Lakberendező program a virtuális valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Péter (2020) Makettező klub webes portáljának implementálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varju, Tamás (2020) Síkok kinyerése 3D pontfelhőkből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Batinkov, Tamás (2020) Tömegközlekedési járatok menetrendpontosságának offline elemzése GPS adatok alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyás, Norbert (2020) Virtuális valóság alkalmazások implementálása orvosi rehabilitáció segítségére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borda, Ádám (2020) Virtuális valóság keretrendszer pszichológiai tesztekhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herdinai, Viktor (2020) Zebrahal embriók lokalizálása mikroszkópos felvételeken Python környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jónás, Anett Bettina (2020) Életmódvezető aggregátor alkalmazás Android platformon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Frányó, Péter (2019) Ingatlan nyilvántartó progresszív web alkalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ákos (2019) Keretrendszer készítése zebrahal embriók mikroszkópos felvételeinek feldolgozásához Python alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tömördi, Péter (2019) Színvakság szimulátor a kiterjesztett valóságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Roland (2018) Android készülék állapotának vezérlése események és szenzorok figyelésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sághy, Zoltán (2018) Háromdimenziós, körökre osztott táblajáték UnrealEngine 4-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Krisztián (2018) Idézők viadala 2D szerepjáték fejlesztése Unity környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálind, Bettina (2018) Interaktív 3D áttekintő vadaspark térkép megvalósítása Three.js-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kincses, Fanni (2018) Közlekedés szimuláció a virtuális valóságban neglekt-szindrómában szenvedő betegek kezeléséhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsák, Tibor (2018) Nintendo Game Boy Zilog Z80 emulátor implementálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ungor, Anita (2018) Pókháló táblás logikai játék megvalósítása webes 3D környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Milinszki, Hajnalka (2018) Rorschach-teszt virtuális valóság alkalmazással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Ronald Richárd (2018) SmiteGURU applikáció iOS platformra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Imre Andor (2018) Sík alakzatok 3D rekonstrukciója sztereó és előre mozgó kamera képéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berta, Máté (2018) Virtuális valóság alkalmazás implementálása orvosi rehabilitáció segítésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszta, Márk (2018) Virtuális valóság alkalmazás implementálása orvosi rehabilitáció segítésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ottó (2017) 1D és 2D kompozit anyagú objektumok nemlineáris deformációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Viszkok, Tamás (2017) Béka táblajáték fejlesztése Androidra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gere, Boglárka (2017) Csapat szerepjáték megvalósítása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herdinai, Krisztina Zsófia (2017) Dinamikus webes recepttár portál AngularJS környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Gergely (2017) Ellenfélvezérlő stratégiák összehasonlítása egy Unreal Engine játékprogramban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ludányi, Gergely (2017) Futball Szimulátor Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Krisztián (2017) Gyógyszeradagolást segítő Android alkalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Galla, Csaba (2017) Kártyajáték a virtuális valóságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Burik, Aurél (2017) Középkorban játszódó taktikai játék Unity környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tömördi, Péter (2017) Színvakság szimulátor mobil eszközön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Golhovics, Kitti (2017) Terhességi kiskönyv alkalmazás iOS platformra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harkai, Róbert Tamás (2017) Területfoglaláson alapuló stratégiai játék készítése Virtual Reality eszközökre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pantea, Róbert (2017) Virtuális valóság alkalmazások implementálása orvosi rehabilitáció segítésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gréta (2017) Vitorlás hajózást segítő applikáció Android platformra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi, Balázs (2017) Watch Collector iOS alkalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vinkó, Dávid (2017) iOS RPG játék fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Julianna (2016) Alaprajz készítés a weben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tamara (2016) Android készségfejlesztő alkalmazás kisgyermekek számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elek, Renáta (2016) Image-based camera control for surgical robotic interventions. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Györgyi (2016) Kontúr interpoláció orvosi képek szegmentálására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Diszterhöft, Zoltán (2016) Levélszegmentáló algoritmusok összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Péter (2016) Szenzorvezérelt 2D grafika a repülőgépvezetés oktatásában okostelefonon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (2015) Digitális logika alapelemei működésének interaktív vizualizációja HTML5-nyelven. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Dénes (2015) Digitális logika alapelemei működésének interaktív vizualizációja SVG-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mérei, György Szabolcs (2015) Hexic játék megvalósítása iOS platformon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Attila László (2015) Kalóriaszámláló alkalmazás Android platformra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Gábor (2015) Kiterjesztett valóság mobil eszközökön Vuforia SDK használatával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keleti, Attila (2015) Képfeldolgozó operátorok mobil kamera élőképen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makra, Péter (2015) Képfeldolgozó operátorok mobil kamera élőképen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csík, Máté (2015) Munkalap kezelő webalkalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Göndös, Zoltán (2015) Procedurális domborzat generálási módszerek vizsgálata és megvalósítása OpenGL segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Márk (2015) Szimmetria keresése képeken. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Dávid (2015) Számítógépes tanulás játékosan a legfiatalabb korosztály számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyák, Ádám Zsolt (2015) Webes cikk adatbázis generált előnézeti bélyegképpel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ádám (2014) 3D Tetris mobil eszközre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Viktor (2014) GPS útvonalak együttes megjelenítése és animálása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Villányiné Czipó, Renáta (2014) "Ki nevet a végén?” társasjáték táblagépre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borsi, Judit (2014) Mahjong 3D játék készítése Android alapú mobil eszközre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, János Gyula (2014) Mozgó objektumok eltávolítása képsorozatról mobil eszközön. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Máté (2014) XSLT konverziók Freemind XML és HTML között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Péter (2013) Deformálható alakreprezentáció pontelosztási modellel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Miklós (2013) Fényképelőhívás megrendelése iOS alkalmazással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Banári, Gábor (2013) Fürdőszobai 3D termékkatalógus WebGL-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csatlós, Milán (2013) Időjárás előrejelzések megbízhatóságának elemzése mobil eszközön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Endre (2013) Megfeleltetések keresése széles bázisvonalú sztereó képek között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Levente (2013) "Mit kölcsönöztem?" mobil kliens. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Róbert (2013) Online Go játék HTML5-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, András István (2013) Rendszámtábla detekció mobil kamera képen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kása, Tamás (2013) Szenzorvezérelt 3D mobil grafika. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisvári, Ernő (2013) Szenzorvezérelt alkalmazás készítése Windows Phone készülékre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varjas, Viktor (2013) Szerver oldali gépkocsi felismerés mobil kliens használatával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyürky, Fruzsina (2013) Webes 3D termékkatalógus WebGL-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, György (2013) Összetett 3D bináris objektumok előállítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hörömpő, Tibor (2012) 3D labirintus játék iOS rendszerre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Földesi, István (2012) Biomechanikai eredmények prezentációja WebGL-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füle, Győző Ferenc (2012) Bőr szegmentálási módszer javítása feji MR képeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Máté (2012) Code-39 típusú vonalkód olvasása iOS platformon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gellai, István (2012) Elmetérkép generálása táblázatokból, és adatbázis lekérdezések eredményéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Attila (2012) Emberalak-felismerés Android eszközökön. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Katalin (2012) GPS nyomvonalak és számított jellemzőik megjelenítése Google Föld programban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lestyán, Norbert (2012) Hálózati Monopoly játék mobil eszközre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ürmös, Beáta (2012) Interaktív 3D grafika a weben WebGI segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, István (2012) Kontúrillesztés Hausdorff és Chamfer mértékekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Gábor (2012) Kép-alapú Sudoku feladatmegoldó Windows Phone eszközre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Doszpod, Gergely Ádám (2012) Kép-alapú navigációs segédlet Android rendszerre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hack, Zoltán (2012) Képalkotó berendezések működésének interaktív 2D/3D animációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, György (2012) Könyvnyilvántartás Android operációs rendszerre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ankes, Balázs (2012) Layar rétegek készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodrits, Balázs (2012) Mobil 3D termékkatalógus. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Palásti, Nóra (2012) Mobil növényhatározó. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dombi, Ákos (2012) Mobil távirányító PC alkalmazásokhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Lajos (2012) Mérőállás bejelentő mobil eszközről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matuszka, Mihály (2012) Online ár összehasonlító rendszer Android platformon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosán, Gergely (2012) Parkolás nyilvántartó rendszer Android operációs rendszerre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gábor (2012) Szenzor információk feldolgozása Android rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó, Ferenc (2012) Szerver-kliens alapú online blog mobil klienssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barát, József (2012) Tervrajz készítés Android telefon szenzorainak segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kőrösi, Kornél József (2012) Testépítéshez kapcsolódó edzéstervek és étrendek nyilvántartása mobileszközön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, István Gábor (2012) A „The Game of Thrones" táblás játék adaptációja Android rendszerre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Földesi, István (2012) Webes 3D termékkatalógus WebGL-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Gábor (2012) A koponya csontjainak interaktív 3D webes megjelenítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Scnádenberger, Gábor (2011) 3D akciójáték Android rendszeren. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Wábel, Péter (2011) 3D hálózati játékok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sovány, Pál (2011) 3D logikai játék készítése Android rendszeren. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Endre (2011) Domborzatprojekció kéziszámítógépen (Android). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi, József (2011) Elektronikus diabétesz napló Android platformon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurucz, István (2011) GPS alapú terület nyilvántartó alkalmazás készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ratkai, Edit (2011) Hotel társasjáték Android mobilon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ginál, István (2011) Interaktív menetrend vizualizációs alkalmazás megvalósítása Silverlight és .NET felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffman, Péter (2011) Mobil menetrend alkalmazás Windows Mobile operációs rendszerre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hipszki, János (2011) Mobilmenetrend Android rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koza, József (2011) Naptár alapú alkalmazás fejlesztése Google Android rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tercsi, Emese (2011) Pont-alapú 2D interaktív képdeformáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Murvai, József Máté (2011) Sarokpontok detektálása 3D bináris képeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernai, Balázs (2011) Virtuális hirdetőtáblák GPS segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosó, Attila (2011) Ügyességi játék elkészítése Android rendszeren. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Julianna (2011) Építészeti modellek 3D-s megjelenítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Szabolcs (2011) Ötös malom logikai játék mobil eszközön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Gábor Áron (2010) 3 dimenziós tér bejárása anaglif eljárással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sánta, Zsolt (2010) 3D logikai játék elkészítése Android rendszeren. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, András (2010) Alkalmazásfejlesztés OpenEdge környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Tibor (2010) Autósiskola adminisztrációja asztali és késziszámítógépes környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Gábor (2010) GPS alapú vektoros térképi megjelenítés Android rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Róbert Sándor (2010) GPS nyomvonalak és számított jellemzőik megjelenítése Google Earth-ben (GPS Track Analyzer). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Saliga, Tamás (2010) GPS térkép alapján 3D tájgenerálás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Greksza, László (2010) Kliens-szerver alapú éttermi és raktározási rendszer asztali és kéziszámítógépekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gajdos, Ferenc (2010) Képfeldolgozó műveletsorok vizuális szerkeszthetősége ImageJ rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Zoltán (2010) Képfeldolgozó műveletsorok vizuális szerkeszthetősége ImageJ rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, Zoltán (2010) Képfeldolgozó műveletsorok vizuális szerkeszthetősége ImageJ rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodrogközy, Dénes (2010) Parametrikus, háromdimenziós objektumok megjelenítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hrabovszki, György János (2010) Pozíció alapú szolgáltatáskeresés Android rendszeren. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Dávid (2010) Római kori erődök katalogizált megjelenítése 3D-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Tamás (2010) Tömegközlekedési útvonalajánlatok készítése és vizuális megjelenítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dénes, Zsolt (2010) Tőzsdei portfólió kezelő program Windows Mobile rendszerű kéziszámítógépekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czini, Orsolya (2010) Web áruház, virtuális ruhapróba. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Gábor (2010) Éttermi adatbázisrendszer vizualizációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodrogi, Dávid István (2009) 3d grafika Android rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hallgató, Attila (2009) Adatbázis tervezése tömegközlekedési útvonalhálózat valós idejű interaktív modellezéséhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Csaba Miklós (2009) Beágyazott 3D grafika Windows Mobile rendszerű kéziszámítógépeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gergő István (2009) Előkészületek egy webáruház virtuális ruhapróbájának megvalósításához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ruck, György (2009) Előkészületek egy webáruház virtuális ruhapróbájának megvalósításához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, László (2009) GPS útvonalak együttes megjelenítése, animálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laki, Róbert (2009) GPS útvonalak együttes megjelenítése, animálása a vitorlázórepülésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Casallas, Ramirez Edgar Leonardo (2009) Helyzetfüggő szolgáltatáskeresés szerver és kliens alkalmazás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár, Zoltán (2009) Interaktív 2D képdeformáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Attila (2009) Offline kliens alkalmazás hallgatók MSDNAA regisztrációjához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Domanovszki, Pál Milán (2009) Regisztrációhoz használt optimalizáló algoritmusok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mónus, Péter (2009) Tömegközlekedési rendszer interaktív modellezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rapcsányi, Gábor (2009) Tömegközlekedési útvonalhálózat interaktív megjelenítése webes felületen ASP.NET és SBG segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baka, Endre (2009) Tömegközlekedési útvonalhálózat valós idejű interaktív modellezése Silverlight technológiával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Temesvári, Péter (2008) GPS alkalmazás fejlesztése kézi számítógépre .NET keretrendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Andrea (2008) Kontúrillesztő algoritmusok 2D-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Andor (2008) Különböző expozíciós idejű fényképek információtartalmainak egyesítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Agócs, Tamás Mihály (2008) NMEA szabványú GPS útvonalak megjelenítése és elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, József Mihály (2008) Oktatási segédanyag készítése SVG-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Balázs (2008) Online játékszerver és Pocket PC kliens megvalósítása .NET környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laczkóczki, Ákos (2008) Tömegközlekedési járművek valós idejű és interaktív modellezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Richárd (2008) Életjátékok vizualizációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Földi, Róbert (2007) Logikai táblás játékok Palm OS operációsrendszerre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jandala, András (2007) Útvonalgráf készítése és kezelése GPS adatok alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Balázs (2007) Ajax technikával támogatott dinamikus SVG oldalak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, Ákos (2007) Dinamikus időjárás szimuláció egy minta 3D-s világban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Róbert (2007) GPS pontok és útvonalak megjelenítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Ákos (2007) GPS útvonalak nyilvántartása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demendi, Zsófia (2007) Geomteriai transzformációk alkalmazásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, László (2007) Grafika, interakció, játék a weben SVG alkalmazásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somlai, Judit (2007) Logikai táblás játék készítése kézi számítógépre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sandi, Zoltán (2007) Táblás játék készítése kézi számítógépre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Járayné Horváth, Ágnes (2006) GPS információk megjelenítése 3D térképen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Perényi, Tamás (2006) GPS információk megjelenítése 3D térképen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Csilla (2006) GPS pontok nyilvántartása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Anita (2006) GPS pontok, útvonalak tárolása és transzformációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Sándor (2006) GPS útvonalak nyilvántartása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oszvald, Beáta (2006) Grafika, interakció, játék a weben SVG alkalmazásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Gábor (2006) Grafika, interakció, játék a weben SVG alkalmazásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Attila (2006) Kontúrillesztés 2D-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benke, László András (2006) Nyelvoktató program fejlesztése Palm OS-re. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szente, Balázs János (2005) GPS információk megjelenítése 3D térképen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Virág (2005) GPS pontok megjelenítése 3D térképen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Balázs (2005) GPS útvonalak nyilvántartása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maros, Tamás Zoltán (2005) Internetes áruház készítése Windows környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bede, István (2005) Képregisztráció és alkalmazásai- Kontúrillesztő algoritmusok 2D orvosi képeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farády, László (2005) PDA-k és programozásuk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Katalin (2005) Triominó játék megvalósítása OpenGL-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Edit (2004) Geometriai transzformációk és interpolációs módszerek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, István Balázs (2004) Az NMEA-0183 protokoll alkalmazása műholdas helymeghatározó rendszerekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hanzik, Béla (2004) Geometriai transzformációk végrehajtása különböző interpolációs módszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobay, Pál (2004) Matematikai készségfejlesztő feladatok mozgássérült gyermekeknek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálné Turi, Katalin (2003) Képregisztrációhoz használt hasonlósági mértékek összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Barbara (2001) Kétdimenziós képek összehasonlításának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, József (1963) A proletariátus erkölcsének tükröződése József Attila költészetében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 2. 06:26:05 CEST.