Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 36.

Diák, Patricia (2019) Az értelmileg akadályozott felnőttek munkavállalási lehetőségei Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Omerovic, Blanka (2019) Egy helyileg kidolgozott fizikai állóképesség felmérés eredményeinek összehasonlítása a készségfejlesztő iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Omerovic, Blanka (2019) Egy helyileg kidolgozott fizikai állóképesség felmérés eredményeinek összehasonlítása a készségfejlesztő iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Peszmet, Diána (2019) „Együtt egymásért” : a beszédállapot fejlődésének felmérése a szegedi EGYMI egy óvodai csoportjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Dorottya (2019) Engedd, hogy én is elmondjam! - Gondolatok szolgálatában az augmentatív és alternatív kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kreiniker, Bernadett (2019) Értelmi fogyatékos általános iskolai tanulók lehetőségei a szabadidő eltöltésére : gyógypedagógiai intézményben dolgozó testnevelők véleménye a tanulásban akadályozott és az értelmileg akadályozott általános iskolás tanulók szabadidős sportolási lehetőségeiről és sportversenyeken való részvételi lehetőségeikről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi, Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Velicskei, Kitti (2018) Az értelmileg akadályozott felnőttek intézményes ellátásának lehetőségei Szabolcs - Szatmár - Bereg megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Dianna (2018) Az értelmileg akadályozott felnőttek intézményes ellátásának lehetőségei-Szeged és környéke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juracskó, Anita (2018) Az értelmileg akadályozott felnőttek szabadidő eltöltésének lehetőségei családban és bentlakásos intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zabos, Adrienn (2018) Az értelmileg akadályozott tanulók szabadidő eltöltésének lehetőségei az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benke, Lilla (2018) Felnőtt korú intellektuális képességzavarral élő személyek kommunikációs és szociális képességeinek vizsgálata Heidelbergi Kompetencia Invertár segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Rita (2018) Fizikai állóképesség mérése középsúlyosan értelmileg akadályozott gyermekek testnevelés foglalkozásán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sóti, Csilla (2018) Integráltan nevelkedő tanulásban akadályozott gyermekek mozgásfejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Réz, Gréta (2018) Mozgásterápiák lehetőségei Értelmileg akadályozott gyermekek óvodáiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Zsuzsanna (2018) A mozgásfejlesztés szerepe értelmileg akadályozott tanulók esetében - Down szindrómás értelmileg akadályozott tanuló fejlődésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Zsuzsanna (2018) A mozgásfejlesztés szerepe értelmileg akadályozott tanulók esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budincsevity, Brigitta (2018) Értelmileg akadályozott személyek beszédjellemzői készségfejlesztő iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bondár, Bernadett (2018) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek szókincsfejlesztésének lehetőségei a Kozmutza intézményben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paluska-Pogonyi, Andrea Erzsébet (2017) Artikulációs zavarok előfordulása a Körös-szögi Kistérség óvodáiban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kaluz, Vivien (2017) Az integrált és a szegregált oktatásban tanuló tanulásban akadályozott tanulók szókincsének és nyelvtani szerkezeti megértésének összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Albertina (2017) A Down szindrómás személyek mozgás és beszédfejlődése. Tíz Down szindrómás 4-8 éves gyermek esetismertetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurta, Borbála (2017) Országos megmérettetés lehetősége az értelmileg akadályozott gyermekek művészeti csoportjainál - Országos Ki mit tud - Kiskőrös. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Mónika (2017) Szülői attitűdvizsgálat a Tervezett Szenzomotoros Tréning kapcsán Békés megyében és Csongrád megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Kitti (2017) Sérült gyermeket nevelő szülők társas kapcsolatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Sára (2017) A fejlesztő nevelés-oktatás megvalósulása a Dél-alföldi régióban - jó gyakorlatok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nádler, Ivett (2017) A korai fejlesztésben részesült és nem részesült értelmileg akadályozott gyermekek mozgásállapota. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Éva (2017) A logopédiai ellátás helyzete Békéscsabán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sárai, Zsoltné (2016) Felnőtt értelmileg akadályozott személyek társadalomba való beilleszkedésének lehetőségei - A derekegyházi Ápoló Otthonban élő értelmileg akadályozott felnőttek szociális kompetenciáinak PAC vizsgálattal történő felmérése tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rác, Enikő (2016) Gyógypedagógiai rendszerek Szerbiában és Magyarországon Összehasonlító elemzés a vajdasági Bácska és Csongrád megye területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Alexa Anett (2016) Hallássérült személyek szocializálódásának segítése a sport által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forrainé Pór, Melinda (2016) A beszédfogyatékos gyermekek ellátása Hódmezővásárhelyen. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Orsolya (2016) A korai ellátás Tolna Megye Pedagógiai Szakszolgálatában 2013-tól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernák, Adrienn (2016) A logopédiai munka megvalósulása értelmileg akadályozott gyerekeket foglalkoztató intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zakar, Dorottya (2016) Értelmileg akadályozott munkavállalók kommunikációjának jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 2. 05:42:45 CEST.