Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 65.

Kiss, Tímea (2005) Az elektromos és elektronikai berendezésekből származó hulladékok kezelésével és feldolgozásával foglalkozó gazdasági társaság külső public relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tengerdy, Ágnes (2003) Mobiltelefónia: brandek a magyar piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koronczai, Rita (2002) Ajka város és környékének környezetvédelme. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koronczai, Rita (2002) Az ajkai Új Atlantisz Ipari Park kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trautmann-né Hegedűs, Orsolya (2002) Az információs társadalom szimbóluma: az Internet, avagy pr.hu. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Iváncsics, Judit (2002) Duna Televízió arculatváltása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör, Viktória (2002) Egy direkt disztribúciós projekt PR tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Rozália (2002) Egy térségi lap funkcióváltozásának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jagicza, Berta (2002) A Hungexpo Vásár és Reklám Részvénytársaság PR tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jagicza , Berta (2002) A Hungexpo Vásár és Reklám Részvénytársaság PR tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Alexa (2002) Internetes PR a sajtó szolgálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sivák, Andrea (2002) Internetes kereskedelem. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csutkai, Rita (2002) Internetes kereskedelem bemutatása egy hazai vállalkozáson keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rédey, Barbara (2002) Kategória menedzsment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Romhányi, Rita (2002) Környezetvédelmi kommunikáció a vegyiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keszler, Ágnes (2002) A Központi Statisztikai Hivatal belső kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Zsanett (2002) A Magyar Posta Rt. arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zachar, Györgyi (2002) A Magyar Turizmus Rt. észak-magyarországi régiójának kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Andrea (2002) A Magyar Állami Operaház Don Carlos premierjéhez kapcsolódó PR-tevékenység. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, József (2002) Megmenekültünk!(?), avagy egy iparváros bukása és tündöklése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Brigitta (2002) Moholy-Nagy László rajzos levelezőlapjainak kiállítása és annak PR-ja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bujáki, Ildikó (2002) Médiamonitoring - A sajtókommunikáció hatékonyságának mérése a Pannon GSM Távközlési Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dani, Balázs (2002) NIKE kosárlabdanap. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Viktória (2002) Operettország. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szereday, Orsolya (2002) PR terv a SYMBION magánkórház működéséhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Rita (2002) Public relations a közigazgatásban - A Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium public relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedüs, Rita (2002) Public relations a közigazgatásban. A Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csémy, Katalin (2002) Public relations az Audi Hungaria Motor Kft. gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Attila (2002) Segély PR vagy PR segély? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ujlaki, Gyöngyi (2002) Választási kampány 2002 - Választási plakátok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Ágnes (2002) A cigányság imázsa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sáska, Tímea (2002) A globalizáció, mint jelenség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfy, Eörs (2002) Ügynök ügyek 2002 (A Pokorni és Medgyessy ügy az országos napilapokban). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Viszlay, Anita (2002) A humán politika és az arculatépítés összefüggései a Philip Morris Magyarország Kft. példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2002) A politikai kommunikáció és PR Magyarországon - nemzetközi kitekintéssel, 1998-2002. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szép, Fruzsina (2002) A zene, mint kommunikációs eszköz a világ kultúrái között - Fókuszban a Világzene. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőllősi, Tamás (2001) Az energia-liberalizáció hajnalán - A Mátrai Erőmű Rt. külső-kommunikációja: Image-vizsgálat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Tamás (2001) Ez nem orvosság: avagy szemelvények a PR politikai, pártpolitikai alkalmazásáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Balázs (2001) Kommunikáció a regionális területfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, Éva (2001) Képtár - A magyar kortárs festmények piaca. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balanyi, Szilárd (2001) PR az Universal Music Hungary tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ligárt, Katalin (2001) A PR és a média szerepe Arthur Hailey regényeiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szerényi, Szilvia (2001) A Public Relation etikája: "Trust me". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Spielberger, Judit (2001) A Public Relations gyakorlata egy konkrét szervezet életében: Elemző bemutatása a Pesti Est PR tevékenységének - "Pest megér egy Est-et". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsmár, Tünde (2001) Vizuális jegyek a vállalati arculatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyüre, Orsolya (2001) Válság és kommunikáció a dátumváltási probléma tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Merényi, Krisztina (2001) A japán vállalati menedzsment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Imola (2001) Életünk része: a márka. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsuzsanna (2001) A társadalmi célú kommunikáció jelentősége napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Katalin (2001) A városimázs gazdasági aspektusai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Beatrix (2001) A vásárlók döntését befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsiday-Galgóczy, Krisztina (2000) Belső public relations. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demjén, Anikó (2000) A Honvédség belső PR-ja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Anikó (2000) Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andrási, Annamária (2000) Negatív propaganda a magyar politikában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, György (2000) A Pesti Est rádió koncepciója, pályázata és bevezető kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baráthy, Barbara (2000) A Public Relations szerepe a magyarországi hanglemezkiadás területén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kősasvári, Emese (2000) A Public Relations szerepe az UNICEF működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, István (2000) Specializáció - esettanulmány: kis- és középvállalkozások szervezeti átalakításának PR-támogatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsibrita, László (2000) A Szukits könyvkiadó arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Zsuzsa (2000) A hazai élelmiszeripar és kereskedelem kommunikációjának jellemzői - ezen belül a kereskedelmi szaklapok szerepe: Mai piac a sikeres kereskedő lapja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demjanovich, Petra (2000) A környezetvédelem helyzete, feladatai és összefüggései az EU-hoz való csatlakozásra vonatkozóan…. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Károly (2000) A sportszponzoráció - A média szerepe és jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádasi, András (2000) A város image-ek jelentősége és a korrekciós lehetőségek kommunikációs útjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ádám, Katalin (1999) A fogyasztás templomai - Bevásárlóközpontok Magyarországon - A Duna Plaza marketingtevékenysége. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 27. 11:31:35 CEST.