Up a level |
Bálint, Fruzsina (2018) ADHD-s gyermek az óvodában : Kihívás, avagy lehetőség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Délia (2018) Az anya-gyermek kapcsolat, kötődéselmélet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tamás, Adél (2018) A viselkedés pszichológiája óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benkó, Gábor (2017) Anyagismeret - avagy a kábítószerekről, hatásukról, történetükről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Levente (2017) A Délszláv Háborúk És A Mai Napig Tartó Hatásai A Magyarokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Reiner, Betty Flóra (2016) A hiperaktívitás-figyelemzavar tünetegyüttesének megjelenése az óvódáskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mezősi, Veronika Rita (2015) Az autizmus és fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sinkó, Krisztina Zsófia (2015) Az iskolai erőszak jelenségvilága és annak hatásos kezelése resztoratív technika segítségével középiskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Eszter Éva (2015) Devianciák hatásai a családon belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krizsán, Kitti (2015) Személyiségfejlődési zavarok (Enyhe és középsúlyos értelmi fogyatékosság). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Henrietta (2010) A haldokló beteg ágyánál állva- avagy segíts, hogy segíthessünk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.