Up a level |
Horváth, István (2013) Egy szervezet kommunikációs csatornáinak vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szedlacsek, Ferenc József (2013) Ford Motor Company - Egy vállalat marketingstratégiája. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Hadzsipetkova, Krisztina (2012) Az Egészség Hídja kezdeményezés a mellrák ellen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kozma, Klaudia (2012) Az öltözködés szerepe az emberek megítélésében - Az öltözködés mint imázsbefolyásoló tényező. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Vera (2012) A Coca-Cola és a Pepsi arculatának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dudar, Krisztina (2012) Kommunikáció a követeléskezelésben - Avagy a követeléskezelés konvencionális értelmezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Végh, Fruzsina Anna (2012) A Millenáris Street Games kommunikációjának elemzése - Replanning Vol. 2. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Battai, Borbála (2012) A Prologis magyarországi külső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Márk, Emese (2012) Public Relations az egészséges életmód szolgálatában - Az Alexander-technika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Katalin (2012) Válságkommunikáció - A mediáció mint alternatív konfliktuskezelő, vitarendezési módszer. Ne háborúzz! Mediálj! Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Márki, Zsanett (2011) Helyi kommunikációs stratégiák, az önkormányzatok kommunikációja - Ócsa Város Önkormányzatának kommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bozsoki, Dóra Etelka (2011) Ingatlan(o)sokk. Avagy milyen marketing eszközöket használ a Duna House? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
László, Alexa Katalin (2011) A MÁV szinfonikus zenekar PR tevékenysége. A komolyzene népszerűsítése a PR eszközeivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fábián-Seremetyev, Lilla (2011) A Szerencsejáték Zrt. külső és belső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Odler, Mónika (2011) Társadalmi felelősségvállalás a hazai pénzintézetek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Viktória (2011) A dohányzás elleni kommunikációs kampányok elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lobkovitzné Mócza, Krisztina (2011) A gaszroblogok hatása a magyar gasztronómia fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pelyva, Zsófia (2011) A média szerepe válságkommunikációban - A "Vörösiszap" tragédia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Andrea (2011) A személyiség ösztönző hatása - Michael Schumacher és a Forma 1. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hetényi, Anna (2010) Művészetek Palotája PR tevékenysége az intézmény első öt évében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Czipper, Ágota (2010) A PR, mint kommunikációs eszköz egy új étterem bevezető kommunikációjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Mónika (2010) A Vonalkód Rendszerház társadalmi felelősségvállalása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.