Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 42.

Papp, Dominik (2022) A CSR tevékenységek hatása a fogyasztói döntéshozatalra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dankovics, Krisztina (2022) Zöld PR : a WWF Magyarország kommunikációs és PR-tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gila, Petra (2021) Belső kommunikáció és tehetség menedzsment az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Fanni (2021) Márkaépítés és a bizalom kialakítása a Social Media használatával a vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Alexa, Dávid Szabolcs (2021) A Volkswagen csoport identitásának és kommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pomázi, Miklós (2016) Az Apple arculata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Viktória Liza (2016) Egy innováció. A 3D nyomtató esettanulmánya és specifikált változata a ChocaByte kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markovics, Annamária (2015) A Szegedi Nemzeti Színház arculatváltozása az utóbbi 10 évben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Vivien Barbara (2014) Baja város marketingkommunikációja: Egy fesztiválváros fellendülése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miklós, Gabriella (2014) A Herendi Porcelán Manufaktúra Zrt. arculati kommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csuka, Jenifer (2014) Vallásturizmus és zarándoklat napjainkban világszerte. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Klaudia (2014) Vállalati kommunikáció a social media és a web 2.0 korában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márkus, Anna Szilvia (2014) Válságkommunikáció fontossága, és annak bemutatása a Gyulai Húskombinát példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kappel, Judit Ágnes (2013) Környezetvédelmi kommunikáció Magyarországon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Strifler , Anna (2011) 2010 Önkormányzati választások politikai kommunikációja Szegeden. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gillich , Petra (2011) Civil szervezetek forrásteremtési lehetőségei - Szponzoráció és támogatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szarvas , Andrea (2011) A Deer-Comp számítástechnika szaküzlet kommunikációs tevékenységének elemzése és megtervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergity , Kinga (2011) Kampánykommunikáció: Toscani „botrányos" újraértelmezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsai , Alexandra (2011) A McDonald's gyorséttermi vállalatának globális menedzsmentje, kríziskezelése, valamint annak hatékonysága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radics , Adrienn (2011) A Public Relations tevékenységek megjelenési formái egy szervezet kommunikációjában - Esélyek Háza. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Előd (2011) A Red Bull cég kommunikációs elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazsó, Edit (2011) A Szegedi Ifjúsági Napok környezetvédelmi tevékenysége és ennek kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács , Tímea Erzsébet (2011) A Vodafone társadalmi felelősségvállalásának és szponzori tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferdinandy , Tünde (2011) A nonverbális kommunikáció jelentősége a mindennapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virág , Nikolett (2011) A vörösiszap-katasztrófa válságkommunikációs eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke-Kiss, Márton (2010) Arculattervezés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kondász, Dóra (2010) Az MDF választási kommunikációja a rendszerváltástól 2006: kampányplakátok alakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hevér, Orsolya (2010) Az SSI Schäfer Systems International Kft. marketingstratégiája 2010-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Dóra (2010) Kommunikációs keretek és karakterek a magyar pénzintézetek reklámjaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Ágnes (2010) Márkastratégiák a változó gazdasági környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kusztos, Linda (2010) Negatív információk hatása a politikai kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagypál, Ádám (2010) Válságkommunikáció és a média szerepe a H1N1 védőoltás ügyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nasri, Sonia (2009) Az Auto Piedl Kft. kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Prjevara, Csaba (2009) Kommunikációs mix a hódmezővásárhelyi Toyota szalon részére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Micsik, Tímea (2009) Konfliktuskezelési stratégiák a Call Centerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tímea (2009) A MOL szponzorációs tevékenységének elemző bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csordás, Éva (2009) A Vodafone Magyarország belső kommunikációja és szervezeti kultúrája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bolla, Beatrix Réka (2009) Vállalati felelősségvállalás a Legrand Zrt. tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi, Szilvia (2008) A női reklámok fejlődéstörténete - Reklámozási technikák, női szerepek változása és a szépségmítosz terjedése a Nők Lapjában megjelenő reklámokban 1950-től 2007-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczi, Judit Janka (2008) A rendőrségi arculatváltás elméleti és gyakorlati kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krajnyák, Éva (2008) A szervezeti struktúrák és a kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Katalin (2008) A turisztikai piac helyzete az online marketing tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 27. 14:38:05 CEST.