Up a level |
Papp, Dominik (2022) A CSR tevékenységek hatása a fogyasztói döntéshozatalra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dankovics, Krisztina (2022) Zöld PR : a WWF Magyarország kommunikációs és PR-tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gila, Petra (2021) Belső kommunikáció és tehetség menedzsment az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Fanni (2021) Márkaépítés és a bizalom kialakítása a Social Media használatával a vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Alexa, Dávid Szabolcs (2021) A Volkswagen csoport identitásának és kommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pomázi, Miklós (2016) Az Apple arculata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Viktória Liza (2016) Egy innováció. A 3D nyomtató esettanulmánya és specifikált változata a ChocaByte kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Markovics, Annamária (2015) A Szegedi Nemzeti Színház arculatváltozása az utóbbi 10 évben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Vivien Barbara (2014) Baja város marketingkommunikációja: Egy fesztiválváros fellendülése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miklós, Gabriella (2014) A Herendi Porcelán Manufaktúra Zrt. arculati kommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Csuka, Jenifer (2014) Vallásturizmus és zarándoklat napjainkban világszerte. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Klaudia (2014) Vállalati kommunikáció a social media és a web 2.0 korában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márkus, Anna Szilvia (2014) Válságkommunikáció fontossága, és annak bemutatása a Gyulai Húskombinát példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kappel, Judit Ágnes (2013) Környezetvédelmi kommunikáció Magyarországon. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Strifler , Anna (2011) 2010 Önkormányzati választások politikai kommunikációja Szegeden. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gillich , Petra (2011) Civil szervezetek forrásteremtési lehetőségei - Szponzoráció és támogatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szarvas , Andrea (2011) A Deer-Comp számítástechnika szaküzlet kommunikációs tevékenységének elemzése és megtervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gergity , Kinga (2011) Kampánykommunikáció: Toscani „botrányos" újraértelmezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Barcsai , Alexandra (2011) A McDonald's gyorséttermi vállalatának globális menedzsmentje, kríziskezelése, valamint annak hatékonysága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Radics , Adrienn (2011) A Public Relations tevékenységek megjelenési formái egy szervezet kommunikációjában - Esélyek Háza. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Előd (2011) A Red Bull cég kommunikációs elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gazsó, Edit (2011) A Szegedi Ifjúsági Napok környezetvédelmi tevékenysége és ennek kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács , Tímea Erzsébet (2011) A Vodafone társadalmi felelősségvállalásának és szponzori tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ferdinandy , Tünde (2011) A nonverbális kommunikáció jelentősége a mindennapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Virág , Nikolett (2011) A vörösiszap-katasztrófa válságkommunikációs eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke-Kiss, Márton (2010) Arculattervezés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kondász, Dóra (2010) Az MDF választási kommunikációja a rendszerváltástól 2006: kampányplakátok alakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hevér, Orsolya (2010) Az SSI Schäfer Systems International Kft. marketingstratégiája 2010-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vörös, Dóra (2010) Kommunikációs keretek és karakterek a magyar pénzintézetek reklámjaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kónya, Ágnes (2010) Márkastratégiák a változó gazdasági környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kusztos, Linda (2010) Negatív információk hatása a politikai kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagypál, Ádám (2010) Válságkommunikáció és a média szerepe a H1N1 védőoltás ügyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nasri, Sonia (2009) Az Auto Piedl Kft. kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Prjevara, Csaba (2009) Kommunikációs mix a hódmezővásárhelyi Toyota szalon részére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Micsik, Tímea (2009) Konfliktuskezelési stratégiák a Call Centerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tímea (2009) A MOL szponzorációs tevékenységének elemző bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csordás, Éva (2009) A Vodafone Magyarország belső kommunikációja és szervezeti kultúrája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bolla, Beatrix Réka (2009) Vállalati felelősségvállalás a Legrand Zrt. tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bódi, Szilvia (2008) A női reklámok fejlődéstörténete - Reklámozási technikák, női szerepek változása és a szépségmítosz terjedése a Nők Lapjában megjelenő reklámokban 1950-től 2007-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ferenczi, Judit Janka (2008) A rendőrségi arculatváltás elméleti és gyakorlati kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Krajnyák, Éva (2008) A szervezeti struktúrák és a kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Katalin (2008) A turisztikai piac helyzete az online marketing tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.