Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 22.

Dani-Cseh, Mária (2021) Csongrádi Zenei Tábor mint az iskolánk beiskolázást segítő tehetséggondozó programja. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bódiné Lipták Pikó, Edit (2010) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Nelli (2009) Gondolkodási műveletek a kompetenciaalapú oktatás szövegértés-szövegalkotás tankönyveiben (9-10. osztály). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pallagi, Csilla (2009) A szövegértési képesség mérése magyarázó típusú szövegekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zsuzsanna Franciska (2007) Módszertani fejezet az "A Könyv, a Képek, a Mítosz, Nádas Péter Mélabú című esszéje" című szakdolgozathoz - Képelemző és mítosz-összehasonlító óra Nádas Péter Mélabú című esszéje alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huczek, Katalin (2007) A grammatika vizsgálata az ötödikes kompetenciaalapú szövegértés-szövegalkotás tankönyvek alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogár, Judit Mária (2007) A kontrasztív oktatás megvalósulásának lehetőségei az anyanyelvórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lovas, Ilona (2006) Az anyanyelvi kompetencia fejlesztésének lehetősége - Egy alternatíva a kommunikáció tanítására 9. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Orsolya (2006) Grice és a relevanciaelmélet fogalmai a középiskolai oktatásban?! (A kommunikációs készségek, képességek és a kommunikációs stratégiák hatékonyságának fejlesztése a 9. évfolyamon). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szlanka, Klára (2006) Tankönyvelemzés az új kétszintű érettségi vizsgára való felkészítés szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csőke, Sarolta (2006) A drámapedagógia lehetőségei a magyar nyelvtan oktatásában - Helyesejtés és kommunikáció az ötödik és hatodik osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurita, Katalin (2006) A hiperaktív gyermekek integrált anyanyelvi oktatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benke, Orsolya (2005) Információ és kommunikációs technológiák alkalmazása az anyanyelvórán, elsősorban az írásbeli kommunikáció oktatása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodrogi, Edit (2005) A középiskolai kommunikáció tanításának elméleti háttere a Nemzeti alaptanterv tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hámori, Balázs (2005) A szövegértés oktatása az írott sajtó szövegeinek felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyenes, Krisztina (2004) Nyelvtörténet a középiskolában (segédanyag összeállítása középiskolai tanároknak). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Andrea Ágnes (2004) A kreativitás szerepe a szófajok tanításában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Biár, Gabriella (2004) A tankönyvi szövegek vizsgálata az anyanyelvi nevelés fontosságának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Drávucz, Katalin (2003) Az Internet alkalmazása a középiskolai anyanyelvtanításban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Andrea Mária (2003) A kommunikációs képességek fejlesztésének lehetőségei az általános iskola 7. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Gabriella (2001) Kreatív feladatok tizenéveseknek a kommunikációs készségek fejlesztéséhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laczkó, Erzsébet (2001) Szere(tte)ssük meg a magyartanítás mostohagyerekét! (A helyesírási készség fejlesztése). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 27. 13:44:59 CEST.