Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 21.

Polgár, Ágnes (2010) Nők helyzete a magyar nyomtatott médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lugosi, Anna Zsófia (2009) Márkák a mindennapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Tibor (2009) A pozitív image kialakítása - a Felső-Tisza-vidéki Környezetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság arculatán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bak, Anita (2009) A public relations szerepe a nonprofit szektorban - A Társaság a Szabadságjogokért Közhasznú Egyesület public relation tevékenységének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Tímea (2008) Az integrált kommunikáció bemutatása a Domestos márkán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vidovenyecz , Bianka (2008) Egy nemzetközileg elismert, német családi vállalkozás PR tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidovenyecz , Bianka (2008) Egy nemzetközileg elismert, német családi vállalkozás PR tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czifra, Annamária (2008) Gyerekek a márkák bűvöletében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schütz, Edit (2008) A Művészetek Palotája PR- és marketingtevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Judit (2008) Reklámhatás a poszthumán korszakban - Egyesült színek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentendrei, Katalin (2008) Változáskezelés, avagy egy Ries-féle alapvetés igazolása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentendrei, Katalin (2008) Változáskezelés, avagy egy Ries-féle alapvetés igazolása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczy, Petra (2008) A bioüzemanyagok bevezetésének termékmenedzsmentje a MOL Nyrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczy, Petra (2008) A bioüzemanyagok bevezetésének termékmenedzsmentje a MOL Nyrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csepreghy, Nándor (2008) A politikai marketing szerepe a 2006-os országgyűlési választásokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgáriné, Székelyhidi Napsugár (2007) Hilton Budapest PR tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmáriné, Rappaport Dóra (2007) Kulturális események szponzorálása versus Médiatörvény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szimicsku, László (2007) A híradózás képi elemei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi, Szabolcs (2006) A 2006-os budakalászi Öttusa Európa-Bajnokság: sportrendezvény-szervezés struktúrája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rabcsánszki, Laura Lúcia (2006) A Magyar Demokrata Fórum 2006-os országggyűlési választási kampányának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Márta (2006) Márkaváltás, mint PR stratégiai eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 27. 11:32:42 CEST.