Up a level |
Markó, Gina (2018) Szorongás kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Buzder, Renáta (2018) A média hatása a kisgyermekkora. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Járomi, Alexandra (2017) A modern kor szenvedélybetegsége - az internet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hankó, Ágnes (2016) A társas kapcsolatok fejlődése és vizsgálata kisiskoláskorban a szociometria módszerével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Malustyik, Edit (2015) Az óvoda-iskola átmenet pedagógiai és pszichológiai problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegyi, Violetta (2015) Családrajzok elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dányi, Viktória (2015) Konfliktuskezelés az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szijjártó, Bettina (2015) Konfliktuskezelés az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nemes, Evelin Éva (2015) Konfliktuskezelés az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vedres, Erzsébet (2015) Konfliktuskezelés az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Antal, Anett (2015) Kötődések és kortárskapcsolatok alakulása kisiskoláskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Flikinger, Lídia (2015) Kötődések és kortárskapcsolatok alakulása kisiskoláskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró, Rudolf (2015) Meseolvasási szokások óvodáskorban és kisiskoláskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Deák, Erzsébet (2015) Szorongásos zavarok megjelenése az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Széll, Vivien Gizella (2015) Szorongásos zavarok megjelenése az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szemán, Ákos László (2015) Sérült gyermekek beilleszkedése a társadalomba. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Dóra (2015) Veszteségeink kezelése és feldolgozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borosné Szekera, Klaudia (2015) Veszteségek kezelése és feldolgozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kollár, Hajnalka (2015) A bölcsődés gyermekek agresszív megnyilvánulásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázsi, Bernadett (2015) A gyermek játéktevékenységeinek pszichológiai megközelítése. A gyermek vagy a felnőtt hat jobban a játékra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Mária (2015) A környezet és család hatása a tanulási képességek fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csabankó, Kitti (2015) A mese mint az oktatás eszköze alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Nikolett (2015) A média hatása a gyermek fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Klaudia (2015) A segítő szakember pszichológiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berta, Réka (2014) Integráció egy mentorprogram tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kőszegi, Béla (2014) Osztálytermi kommunikáció, tanár-diák interakciók. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.