Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 36.

Begyik, Eszter (2022) Pedagógusok szakmai fejlődése és tanulása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Király Cseri, Ilona (2021) Az intézményvezetők szakmai fejlődése és tanulása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Begyik, Eszter (2021) Pedagógusok szakmai fejlődése és tanulása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hajzer, Éva (2019) A pedagógusok teljesítményének fejlesztő értékelése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Mariann (2018) A hátrányos helyzetű tanulók támogatásának sikeres megoldásai - A Dr. Ámbédkar Iskola módszere a halmozottan hátrányos helyzetű diákok iskolai sikeressége érdekében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Luczó, Anikó (2017) Az óvoda - iskola átmenet támogatása vezetői nézőpontból. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fakan, Zsuzsanna (2017) Kooperációs lehetőségek az evangélikus óvodákban a reformáció 500. évében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Andrea (2017) A pedagógus minősítés tapasztalatai vezetői szempontból. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspárné Ocskai, Márta (2016) Az óvoda iskola kapcsolata a beiskolázás tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fogasné Matula, Zsuzsanna (2016) Esettanulmány az egyházi fenntartóváltásról a zsombói óvodában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián-Major, Anikó (2015) Az együttműködés lehetőségei Kunhegyes Város Óvodai Intézményén kívül és belül. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tukacsné Kovács, Judit (2015) Pedagógusok együttműködése intézményen belül és kívül. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Jantnerné Oláh, Ilona (2015) Pedagógusértékelés tapasztalatai és útjai a Paksi Benedek Elek Óvoda Hétszínvirág Tagóvodájában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Mariann (2014) A pedagógus értékelésének jelenlegi lehetőségei és rendszere. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Mariann (2014) A pedagógus értékelésének jelenlegi lehetőségei és rendszere. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedüsné Ócsai, Mária (2013) Az értékelési gyakorlat fejlesztése a Derkovits Gyula Általános Iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Drozd, Zsuzsanna (2012) Egy innováció története : 12 évfolyamos iskola kialakulása egy lakótelepen. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Árpádné (2009) A pedagógus értékelés lehetőségei és rendszere a Csokonai Vitéz Mihály 12 Évfolyamos Gimnáziumban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pappné Mike, Tünde (2008) Egy intézmény átalakítása tanuló szervezetté : fejlesztési terv a Károlyi István 12 évfolyamos Gimnázium számára. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth A., Gézáné (2008) A pedagógus értékelés lehetőségei és rendszere egy intézményben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Éva Valéria (2004) Tanulási stratégiák vizsgálata a mogyoródi Szent László Általános Iskolában Tanulási stílusok az 5. évfolyamon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Sára (2003) Az értékelés különböző formái és hatásuk. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Sándorné (2003) „Vertikális” munkaközösségek működése egy szolnoki általános iskolában : (esettanulmány). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Attila (2002) Neveltségi szint mérése általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Levente (2002) „A két tanítási nyelvű képzés újszerű lehetőségei az Európai Unióhoz történő csatlakozás tükrében ”. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Soósné Záluszki, Mária (2002) Óvodás gyermekek neveltségi szintjének mérése. Neveltségi szint mérés, mint az intézményértékelés alternatívája. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bereczki, Lászlóné (2001) Az integrált óvodai nevelés lehetősége és szükségessége. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Martonné Rúzsa, Valéria (2001) Személyiségtípusok és az attribúció kapcsolata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Mihályné (2001) A differenciált oktatás menedzselése és finanszírozása a kunszentmártoni Széchenyi István Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csíky, Mária (2001) A differenciálás alakulása a Temesvári Pelbárt Ferences Gimnázium- és Kollégiumban (az intézmény pedagógiai programja alapján kitekintéssel a hazai és nemzetközi helyzetre). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pardy, Károlyné (2001) A differenciálás operacionalizálása : differenciálás a karcagi Györffy István Általános Iskola pedagógiai programjában és az idegen nyelvi oktatás helyi tantervében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Vincéné (2001) A hátránykompenzáció egy lehetséges útja : (a kisújszállási cigányság helyzete, felzárkóztatásuk pedagógiai eszközei). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Topa, Csaba (2001) A hátrányos és veszélyeztetett helyzetű gyerekekkel kapcsolatos differenciáló tevékenység : (Mi így csináljuk!). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Zentai, Erzsébet (2001) A művészeti képzés szerepe a differenciálásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pócsik, Zita (2001) Ónismeret az általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tímárné Fischer, Magdolna (2001) A tehetséggondozás egyik lehetősége a rákóczifalvi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 4. 01:15:15 CEST.