Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 51.

Szilvai, Bettina (2021) Idegen nyelvi szorongás magyar diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Julietta (2021) A szülők válásának összefüggése gyerekük pályaorientációjával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Német, Nikolett (2018) Az érzelmek és a gyermekkori érzelemszabályozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herfert, Nóra (2018) Sajátos nevelési igényű gyerekek integrációjának törvényi és tantervi háttere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Duma, Gerda (2017) Autizmus spektrumzavarral élő gyermekek óvodai integrációja esettanulmány alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Kristóf (2017) Az önszabályozott tanulás elősegítése technológiailag továbbfejlesztett tanulási környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lós, Judit (2017) Idegennyelvi szorongás a tanórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lehocki, Magdolna (2017) Súlyosan és halmozottan fogyatékos gyermeket nevelő családok és a civil szféra együttműködési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kristóf-Széplaki, Enikő Adrienn (2017) Többségi és sajátos nevelési igényű tanulók alsó tagozatos tankönyveinek összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Árpád (2017) A matematika tanításának és tanulásának sajátosságai a közoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Judit (2016) 8. és 9. évfolyamos tanulók földrajztanulásának sajátosságai a tanítási módszerekkel összefüggésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Renáta Ildikó (2016) Az autizmus spektrumzavarral élő gyermekek terápiás lehetőségei iránti attitűdvizsgálat a szülők és pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdős, Melinda (2016) Az iskolai kötődés és a teljesítménymotiváció összefüggései a 10-11. osztályos tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zoltán (2016) Az önhátráltatás komponensei és pedagógiai vetületei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, Erzsébet (2016) Az önszabályozott tanulás folyamata és tantervi megjelenése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Anett (2016) Médiahasználat és médiaattitűd általános- és középiskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Retkesné Androvicz, Krisztina (2016) A szülők nevelési stílusának összefüggései az óvodások önszabályozott viselkedésével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Viakter, Olga (2016) A többségi általános iskolákban működő speciális oktatás törvényi háttere és az ezzel kapcsolatos pedagógustapasztalatok-, attitűdök Vajdaságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Széll, Izabella (2015) Az autista tanulók fejlesztésének módszertani lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Nóra (2015) Tanulási zavarral küzdő alsós tanulók és többségi társaik mozgásfejlődésének és koordinációs képességeinek összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajós, Katalin (2011) Az idegennyelv-oktatás hatékonysága a nyelvoktatási módszerek tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Lality, Karla (2011) Az idegennyelv-oktatásban alkalmazott szókincsfejlesztési tanulási-tanítási stratégiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Ildikó (2011) Az idegennyelv-tanulási motiváció vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Rita (2011) Az önhátráltatás és defenzív pesszimizmus vizsgálata egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Adrienn (2011) A diszlexiás és többségi tanulók olvasási motívumainak és szövegértésének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wettstein, Dániel István (2011) A tanulási motiváció szerepe az élethosszig tartó tanulásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Verebélyi, Petra (2009) Az idegen nyelv tanulásának sajátosságai középiskolások és felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Krisztina Tímea (2009) Az érdeklődés és a kíváncsiság szerepe a tanulásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyák, Kitti (2009) Magatartászavarral küzdő tanulók összehasonlító vizsgálata Magyarországon és Franciaországban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Adrienn (2009) A diszlexia vizsgálata a neuropszichológia és a gyógypedagógia területén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Erika (2009) A hiperaktivitással és figyelemzavarral kapcsolatos nézetek, okok és tünetek áttekintése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kóczi, Csaba Istvánné (2009) A sajátos nevelési igényű tanulók integrációs lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karvaly, Klaudia Anna (2009) A tehetségfejlesztő iskolák tehetségfejlesztő programjainak összehasonlítása és eredményessége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Derdák, Andrea (2008) A zeneterápia története és alkalmazási lehetőségei a sérült fiatalok fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Krisztina (2007) Az angol nyelvi képesség fejlettségét meghatározó tényezők a Kalmár Zsigmond Szakközépiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Károly (2007) Az integráció helyzete a körösladányi Tüköry Lajos Általános és Alapfokú Művészeti Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Zoltán (2007) Intézményértékelés az iskolai attitűdök és tanulmányi terhelés vizsgálatán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Edit (2007) Szociális készségek vizsgálata 11-12 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rajta, László (2007) Tanárok értékelésének/teljesítményének összehasonlítása önértékelés, tanulói kérdőív és a tanulók teljesítményei alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baloghné Balogh, Mária (2007) A szöveges értékelés megítélésének vizsgálata a Bartók Béla Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Birtalan, Éva (2006) A 10-14 éves tanulók olvasásképességének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Licskáné Polgár, Márta (2006) Olvasási szokások és szövegértés vizsgálata 9-12 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Péter (2006) Történelem tantárgyi attitűd mérése leendő tanítók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kristóf, Gáborné (2006) A nyelvi minőség vizsgálata az általános iskola 5. évfolyamos tanulóinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakondi, Gábor (2006) A tanulási kudarcok mögött meghúzódó okok elemzése tanári és tanulói attribúciók alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Wagner, Andrea (2005) Tanulási motiváció és tanulási stílus vizsgálata és elemzése a mogyoródi Szent László Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Darai, Orsolya Györgyi (2005) A játék ismeretelsajátító szerepe óvodáskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bán, Judit (2004) Alternativitás az iskolában a személyközpontú megközelítés tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Wagner, Andrea (2004) Miért tanulunk jól vagy rosszul? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bögös, István (2004) Tanulási stratégiák használata 10-14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tolvaj, Sándorné (2004) Tizedik évfolyamos tanulók teljesítményre vonatkozó attribúciói. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 7. 05:35:57 CEST.