Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 14.

Oláh, Zsuzsanna (2020) A kisagy szerepe a nyelvi funkciók működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fiedler, Gréta (2019) Nem verbális kommunikáció vizsgálata afáziák esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán, Fanni (2019) Stroke-ot követő pszichés állapot hatása a nyelvi és beszédrehabilitációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Nikoletta (2019) Szerzett beszédzavarok felmérése a felnőtt korosztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Dóra (2019) A dysarthria vizsgálata és terápiája egy esettanulmány tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Renáta (2019) A végrehajtó funkciók zavara afáziában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Sebestyén (2018) Alternatív és augmentatív kommunikációs eszköz használata klinikai környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Enikő (2018) Stroke-on átesett személyek életminőségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Sára (2018) Vajdaságban élő, kétnyelvű gyermekek és magyar egynyelvű gyermekek szókincsének összehasonlítása kisiskolás korosztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marschalek, Eszter (2017) Cerebrális parézissel élő gyermekek kortársi megítélése a közoktatásban a motoros, a kommunikációs és tanulási problémák tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

József, Krisztina (2016) Afáziás betegek olvasás- és íráskészségének diagnosztikus lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Lenke (2016) Grammatikalitási ítéletek vizsgálata egy- és kétnyelvű gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Zsófia (2016) Kognitív funkciók diagnosztikus lehetőségei nyelvi és/vagy beszédzavar esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Apró, Virgínia (2016) Tudatelmélet és pragmatika kapcsolata jobbfélteke sérülés esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 6. 13:11:37 CEST.