Up a level |
Huszák, Éva (2021) Rekreációs jelleggel Aerobikot és Crossfitet végző nők egyes motorikus képességeinek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pup, Anita Ildikó (2020) A jégkorcsolyázás és az óvodáskorú gyermekek egyensúlyozó képességének kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Ferenc (2020) A mindennapos testnevelés hatása a sportágválasztásra négy törökszentmiklósi iskola felső tagozatos diákjainak vizsgálata tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csőszi, Attila Krisztián (2020) A sport iránti elköteleződés sporttagozatos középiskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Nikoletta (2020) A tánc hatása a társas kapcsolatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Csilla (2020) Óvodás korú gyermekek sportolási szokásai és lehetőségeik, különös tekintettel a táncos mozgásformákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros-Ivicz, Dóra Ida (2019) Show táncosok és szertornászok ízületi mozgékonyság, hajlékonyság összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegymegi, Nándor (2019) Terrorelhárító egységek alkalmassági vizsgarendszerének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyekiczki, Adél (2018) Az egészségtudatos életmód összehasonlítása az olasz és magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tárnok, Nóra (2018) Az óvodapedagógusok sportolási szokásai és annak hatása az óvodás korú gyermekek koordinációs képességeinek fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hirsch, Kitti (2017) Az egészségtudatos magatartásra nevelés lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vejmola, Tamás (2017) Az ízületi mozgékonyság fontossága a fiatal labdarúgóknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Fanny Dorottya (2017) Óvodai mozgásfejlesztés homogén és heterogén csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pálhidai, Anetta (2016) A zene és a fizikai aktivitás kapcsolata a mindennapos testnevelés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Klucsik, Anita (2015) Az aerobik jelentősége a ritmusképesség fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Seres, Dóra Lili (2013) Koordinációs képességfejlesztés lehetőségei az aerobik mozgásanyagával : (10-12 éves gyermekeknél). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szél, Renáta (2012) Mozgástanulás vizsgálata 9-10 éves korosztályban, az aerobik mozgásanyagával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Czeglédi, Tamás (2011) Alap tornaelemek oktatása alsó tagozat 3.4. osztályban a mozgásvégrehajtás minőségének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Dániel (2011) A gimnasztika szerepe az alsó tagozatos osztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Enikő (2011) A kisiskolás korú gyermekek egészségmagatartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Győri, Dóra (2011) A vízhez szoktatás és az úszás hatása az általános iskola 1-2. osztályos tanulóinak egyensúlyozó képességének fejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.