Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 21.

Huszák, Éva (2021) Rekreációs jelleggel Aerobikot és Crossfitet végző nők egyes motorikus képességeinek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pup, Anita Ildikó (2020) A jégkorcsolyázás és az óvodáskorú gyermekek egyensúlyozó képességének kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Ferenc (2020) A mindennapos testnevelés hatása a sportágválasztásra négy törökszentmiklósi iskola felső tagozatos diákjainak vizsgálata tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csőszi, Attila Krisztián (2020) A sport iránti elköteleződés sporttagozatos középiskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nikoletta (2020) A tánc hatása a társas kapcsolatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Csilla (2020) Óvodás korú gyermekek sportolási szokásai és lehetőségeik, különös tekintettel a táncos mozgásformákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros-Ivicz, Dóra Ida (2019) Show táncosok és szertornászok ízületi mozgékonyság, hajlékonyság összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegymegi, Nándor (2019) Terrorelhárító egységek alkalmassági vizsgarendszerének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyekiczki, Adél (2018) Az egészségtudatos életmód összehasonlítása az olasz és magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tárnok, Nóra (2018) Az óvodapedagógusok sportolási szokásai és annak hatása az óvodás korú gyermekek koordinációs képességeinek fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hirsch, Kitti (2017) Az egészségtudatos magatartásra nevelés lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vejmola, Tamás (2017) Az ízületi mozgékonyság fontossága a fiatal labdarúgóknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Fanny Dorottya (2017) Óvodai mozgásfejlesztés homogén és heterogén csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálhidai, Anetta (2016) A zene és a fizikai aktivitás kapcsolata a mindennapos testnevelés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Klucsik, Anita (2015) Az aerobik jelentősége a ritmusképesség fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Seres, Dóra Lili (2013) Koordinációs képességfejlesztés lehetőségei az aerobik mozgásanyagával : (10-12 éves gyermekeknél). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Renáta (2012) Mozgástanulás vizsgálata 9-10 éves korosztályban, az aerobik mozgásanyagával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czeglédi, Tamás (2011) Alap tornaelemek oktatása alsó tagozat 3.4. osztályban a mozgásvégrehajtás minőségének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Dániel (2011) A gimnasztika szerepe az alsó tagozatos osztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Enikő (2011) A kisiskolás korú gyermekek egészségmagatartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Dóra (2011) A vízhez szoktatás és az úszás hatása az általános iskola 1-2. osztályos tanulóinak egyensúlyozó képességének fejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 7. 01:41:35 CEST.