Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 68.

Farkas, Kornél (2023) A 2021-es ellenzéki előválasztás vitái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Botond (2023) A Fidesz politikai kommunikációja a kampányidőszakban az orosz-ukrán háborúról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krepsz, Zsófia (2023) Zene és politika kapcsolata Dél-Koreában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csósza, Máté (2023) A populista kommunikáció és az Orbán-kormányok populista jellege. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kéfer, Ádám (2022) Az ellenzéki előválasztás mint a médianapirend uralásának eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Békefi, Ákos (2022) A NER-korszak szuverenitás kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiby, Fruzsina (2022) Politikusok a Facebookon: A 2021-es előválasztási és a 2022-es országgyűlési választási kampány az online térben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Monori, Marcell (2022) Zene és politika: Az amerikai folkór, rock, punk és hip-hop. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Tamás (2022) A politika és a sport kapcsolata, különös tekintettel az 1980-as moszkvai és 1984-es Los Angeles-i olimpiai bojkottra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sugár, Balázs Csaba (2022) Összeesküvés-elméletek és befolyásuk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pajor, Szabolcs (2021) Az amerikai konzervatív mozgalom és a Republikánus Párt a XX. század második felében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ternovácz, Áron (2021) Online politikai kommunikáció a világjárvány alatt Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbás-Kovács, Vivien (2021) Politikusok közösségi média használatának összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kéfer, Ádám (2020) Az inkumbencia hatásának vizsgálata a magyar országgyűlési választásokon 1994-2018. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csordás, Noémi (2020) Az orbáni évtized. A legfontosabb politikai események és a választási győzelmek hatása Orbán Viktor politikai diskurzusára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ördög, Mercédesz (2020) A Demokrata Párt 2020-as előválasztásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kármán, Örs Péter (2020) Influenszerek és a politika. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Békefi, Ákos (2020) Kommunista utódpártok a Visegrádi Négyek országaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pilisi, Rita (2020) Köztársasági, tartományi és helyhatósági választások Szerbiában az 1992-es évektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Imola (2020) Magyar politikusok a közösségi médián. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ács, Fanni (2020) Nők a választásokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiby, Fruzsina (2020) Politikai kommunikáció a közösségi média korában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Patócs, Amanda (2019) A 2018-as országgyűlési választások egyéni jelöltjei a közösségi hálózatokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pigniczki, Kevin Patrik (2019) Az online marketing szerepe a 2016-os amerikai elnökválasztáson. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Gábor (2019) Eurosceptic populists - similarities and differences between the rhetoric of Nigel Farage and Viktor Orbán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Péter (2019) Euroscepticism: Comparison of the UK and Hungary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Zsófia Dorottya (2019) Politikai rendszerek a Csillagok Háborúja világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Latzkovits, Boldizsár Mihály (2019) Politikai szereplők kommunikációja a Facebookon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldog, István Dávid (2019) Politikusok jelenléte a közösségi média platformjain. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Honti, Tamás (2019) Populizmus és politikai marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csongrádi, Sára (2019) Szövetségi politika a magyar parlamenti választásokban, különös tekintettel a 2002-es, 2014-es és 2018-as parlamenti választásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Zsombor (2019) Választási kampányok Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Martus, Dorina (2019) The effect of the European Integration on the concept of Nationalism. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Eszter (2019) A magyar politikai kommunikáció 1990-től : az internet és a közösségi média hatása a politikai kommunikáció gyakorlatára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovszki, László (2018) Békés megyei önkormányzati választások elemzése 1994 és 2014 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Bettina (2018) Kamupártok a 2014. és 2018. évi országgyűlési választásokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, István Ádám (2018) Magyar választási rendszerek 1989 után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herpai, Ildikó (2018) A Twitter politikai célú használata: Az amerikai és a magyar kormányszóvivők Twitter bejegyzéseinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bagdi, Nóra Katalin (2018) A fejedelem tanításai a Trónok Harca című televíziós sorozat vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Lilla Fruzsina (2018) A politika és a big data jelenség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csordás, Noémi (2018) A politikai diskurzus: Orbán Viktor politikai beszédeinek elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Péter Levente (2018) A politikai ellenség retorikai konstrukciója: elmélet és gyakorlat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mácsai, Soma (2017) Az álhírek a populizmus szolgálatában /Donald J. Trump kommunikációs technikái/. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Erik (2017) A Fidesz politikai kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szokolay, Jennyfer (2017) A Hír TV politikai arculatváltása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ákos (2017) A Magyar Szocialista Párt kampánya a magyarországi parlamenti választásokon 1990-től 2014-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, Lilla Krisztina (2017) Orbán Viktor politikai kommunikációja és annak megítélése az angol sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiri, Tamás Attila (2017) Politikai kommunikáció és politikai marketing: manipuláció a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ákos (2016) A Magyar Szocialista Párt kampánya a magyarországi parlamenti választásokon 1990-től 2014-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Ágnes (2016) Politikai kommunikáció a XXI. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Ádám (2015) Politikai marketing a 2014-es szegedi önkormányzati választás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Annamária (2014) Az imázs és az amerikai elnökválasztások a tévéreklámok tükrében 1952-1988. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Ágnes (2014) Politikai kommunikáció a 21. században. A fiatalok politikai hírfogyasztása az interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Eszter Cecília (2013) 13 ország parlamenti képviselőinek vizsgálata : egy email-kutatás eredménye. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi, Eszter (2013) A 2009-es iráni választások kommunikációja: a Twitter szerepe a zöld forradalomban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Stella (2013) Euro-atlanti különbségek a politikusok email használatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Tímea (2013) Külpolitika kérdések az Amerikai Egyesült Államok elnökválasztási kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, János (2013) Politikai marketing - Szimbólumok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados, Ágnes (2012) Civilek az utcán,pártok az Interneten : pártszerveződés online. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár, Bence (2012) Manipuláció a magyar választásokon : a tömeg manipuláló ereje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Endrődi, Gábor (2011) A közösségi hálózatok hatása a politikai részvételre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Máté (2010) Az Amerikai Egyesült Államok-béli választói csoportok politikai kommunikációs szempontú elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radnai, Szilvia (2010) George H. W. Bush és George W. Bush politikai kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kokavecz, Anita (2010) John McCain elnöki kampányának elemzése: az elnöki jelleg kommunikációja a jelölt 2008-as kampányában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Adél (2010) A Magyarország európai uniós csatlakozásáról szóló népszavazást megelőző kampány, négy országos folyóirat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Serfőző, Zsóka (2009) A 2006-os országgyűlési választások professzionális kampánykommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujlaky, Éva (2009) Információs hadviselés - az elmélettől a mindennapokig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Nikoletta (2009) Nicolas Sarkozy és a francia média kapcsolata - A politikai kommunikáció szerepe egy életút formálásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 6. 17:50:36 CEST.