Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 86.

Vizi, Róbert Zsolt (2021) A 2019-es szegedi önkormányzati választás kampány-kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petrity, Rebeka (2021) Sport, politika, kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Szimonetta Mária (2021) Városi Timelapse - Egy város történései : (számítógépes grafikai munka). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szathmáry, Nándor (2021) A magyar médiapolitika sajátosságai napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Martin (2020) Churchill a neten- hogyan él tovább a történelmi óriás az interneten? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis-Szabó, Réka (2020) A Kennedy-gyilkosság megjelenése a médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihálffy, Kinga (2020) Politikus szerepek és botrányok a 2019-es önkormányzati választások időszakában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Adél (2020) A Sziget cégcsoport fesztiváljainak médiakommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Adél (2020) A Sziget cégcsoport fesztiváljainak médiakommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Serfőző, Dániel (2020) Tradicionális márkák modern köntösben, avagy a Pick Szeged Zrt. kommunikációja online térben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kövecses, Evelin (2020) Zeneipari menedzsment. Egy zenei brand felépítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Bence (2020) A kommunikáció helyzete és lehetőségei a magyar vasúti személyszállításban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vizi, Róbert Zsolt (2019) Kommunista propaganda Magyarországon 1945-től 1990-ig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paksi, Réka (2019) Tito személyi kultusza : a vezető, aki felvirágoztatta (?) Jugoszláviát. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Serfőző, Dániel (2019) Tradicionális márkák modern köntösben, avagy a Pick Szeged Zrt. kommunikációja online térbe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Krisztina (2019) A bizalomépítés évtizede - A pénzügyi szektor PR tevékenysége 2008 és 2018 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csábi, Vivien Ágnes (2018) A 2018-as magyar választások kampánykommunikációjának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fogas, Dr. Tímea (2018) Az ügyvédi reklámtevékenység Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrezselyem, Zsófia (2018) Kommunikáció a büntetés-végrehajtásban : a reintegrációs projekt, mint PR tevékenység. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyeste, Barbara Márta (2018) Mekkora a baj? : Rendkívüli helyzetek kezelése : Vezetői kríziskezelés a vasúti közlekedés szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fabó, Gergő Renátó (2018) Online marketing és online PR. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Beatrix (2018) Politikai kommunikáció az Egyesült Államokban - Barack Obama kampánykommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trója, Gréta (2018) Pompeii-kiállítások a világban, avagy mitől vált márkává az elpusztult város. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pócsi, Réka (2018) Új kommunikációs- és kampánytechnikák a politikában Magyarországi példák alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Anikó Eszter (2018) Újra a porondon : Hogyan tudott az MSZP 1994-ben választást nyerni a rendszerváltás után? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Orsolya (2018) A náci párt propaganda politikája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi, Ivett (2017) Az amerikai politikai kommunikáció nyelvi sajátosságai az új média korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czagány, Blanka (2017) A Magyar Rendőrség szervezeti kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varsányi, Anita Alinka (2017) Olimpikonok önmárkázása a 2016-os Rioi Olimpiai Játékok tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Emília (2017) Reklámmechanizmusok: nők a reklámipar célkeresztjében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Gábor (2017) A közösségi média hatása a sportújságírásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Ilona Katalin (2017) A pénz nem boldogít! Vagy mégis? A motiváció eszközei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ádám, Dalma (2016) A Nike márkaépítése reklámkampányok által. Hogyan adjuk el az önmegvalósítást, mint terméket. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fabó, Gergő Renátó (2016) Online Marketing és Online PR. Hogyan hatnak ránk az internetes eszközök az érzelmi alapú vásárlás során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosó, Diána (2015) Az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány Public Relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi, Ivett (2015) Az internet növekvő szerepe a magyar politikai kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Bettina (2015) A Hagymatikum PR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ejzler, Evila (2015) A Katolikus Egyház kommunikációs kihívásai a 21. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Seres, Gerda (2015) A Nemzeti Színház eszméje. A teátrum kommunikációja Alföldi Róbert és Vidnyánszky Attila igazgatói munkássága idején. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Antal, Bettina (2015) Nők és a politika az elnökfeleségek tükrében - Hillary Clinton. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Endre, Kitti (2015) Válság- és kríziskommunikáció a mindennapokban. A vörösiszapkatasztrófa válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jánosi, Hella (2015) A településmarketing alkalmazásának lehetőségei Mád településen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Braun, Enikő (2014) Az ENSZ kommunikációs stratégiája, különös tekintettel a békefenntartó hadműveletekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés, Lilla (2014) A Dabas-Sári iskolabotrány: Válságkommunikációs elemzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Gábor, Anita (2014) Diana, mint ikon: A walesi hercegnő életének Public Relations szempontú bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Praymayer, Mercédesz Zsófia (2014) A Szekszárdi Szüreti Napok kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Goda, Ádám Zoltán (2014) Szolnoki fiatalok kultúrafogyasztása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Réka (2014) A múzeumok funkcióváltozásai, kihívásai a múltban, jelenben és a jövőben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Hella (2013) Cyberbullying - Online zaklatás. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa, Annabella (2013) Diana hercegnő a média tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Márta (2013) Digitális uralkodók a való világban. Divatbloggerek befolyása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Belovai, Zoltán (2013) Egy politikai hír születése, életben tartása, avagy életgörbéje a Long Tail grafikonján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varsányi, Krisztina (2013) Földbe tiport rózsaszál és a megreformált oktatás. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Brigitta Mária (2013) Háló-társ azaz az internet hatása a társas kapcsolatokra. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Fruzsina Éva (2013) A kulturális örökség védelme és a nemzetközi jog. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsingor, Tünde (2012) Az M43-as autópálya régészeti feltárásának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Réka Zsuzsanna (2012) A Csongrád Megyei Közgyűlés elnöke és a megyei főjegyző konfliktusa és válságkommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Hajnalka (2012) Julia Timosenko politikai kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Erika Tamara (2012) Kormányszóvivők Magyarországon - Kormányzati kommunikációs intézményrendszer. 1947-2011. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hurton, Csaba (2012) A Magyar Katolikus Egyház kommunikációs lehetőségei a web 2.0 korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simó, Nicolett (2012) Szolnok város önkormányzati kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szulyovszky, Márk (2011) Az emberi irracionalitás és a marketing kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Brigitta Julianna (2011) Az általános rendőrségi kommunikáció sajátosságai, különös tekintettel a Készenléti Rendőrség utánpótlásának biztosítására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földi , Anna (2011) Banki public relations — különös tekintettel az MKB bank pr tevékenységére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szomszéd, Eszter Erika (2011) Kisfogyasztók a nagycsoportban - A kereskedelmi reklámok szerepe a nagycsoportos- és az első osztályos gyermekek személyiségfejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Zsuzsa (2011) Lyon város értékesítése - Lyon, mint helytermék kommunikációs mixének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga , Donatella (2011) A Móra Ferenc Múzeum nagy kiállításainak sajtókommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

László , Attila (2011) Politikai kommunikáció és marketing, a FIDESZ országgyűlési választási kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lingl, Zsófia Eszter (2011) Rozsály az életet választotta - Egy önellátó település kommunikációja Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Emese Márta (2011) A Szegedi Szabadtéri Játékok sajtókommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hankó, Judit (2011) Vajon tényleg még a kerítés is kolbászból van? Békéscsaba megyei jogú város önkormányzatának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Iskander, Diana (2011) A szegedi Móra Ferenc Múzeum külső kommunikációja - Giorgio Vasari Angyali üdvözletének rejtélyes története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Dániel (2011) A tömegkommunikáció állapota az 1956-os forradalom idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Német, János (2010) A 2006-os parlamenti választások kampánystratégiái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Elek, Erika (2010) A 2010-es budapesti Úszó-, műugró-, szinkronúszó-, és hosszútávúszó Európa-bajnokság sajtókapcsolati és szponzori háttere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gluscevic, Mirej (2010) A Da Vinci-kiállítás sajtókommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Éva (2010) A Délmagyarország Kiadó pr tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hehl, Szilvia (2010) Eger egységes borvidéki marketingje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajter, Nóra Kata (2010) Fiatalok és a közélet - Egyetemisták véleménye a politikáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váczi, Zsuzsa (2010) Kampánytechnikák a 2006-os választási kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Szilárd Dávid (2010) Sajtókapcsolatok a Művészetek Palotájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mándoki, Tamás (2010) A greenpeace kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Ágnes (2010) A hódmezővásárhelyi Tornyai János Múzeum és Közművelődési Központ sajtókommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Boglárka (2010) 'A legkisebb is számít' avagy 'Every little helps' - A Tesco belső PR tevékenységének és a vásárlói szokásainak elemzése a kultúraközi kommunikáció aspektusaiból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K. Szabó, Anna (2009) A Public Relations szakember és a Móra Ferenc Múzeum sajtókapcsolatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Délia (2009) A sajtóreferens, az intézményi kommunikátor feladatai, tevékenysége - A szegedi IH Rendezvényközpont intézményi kommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 6. 20:21:22 CEST.