Up a level |
Pfeiffer, Beáta (2023) Autizmus spektrum zavar tüneteit mutató kisgyermek óvodai ellátása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Martinné Pintér, Zsanett (2022) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai ellátása Baján és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Venyige, Dorina (2022) A drámapedagógia eszközeinek alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók tanítása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Éva (2021) Iskolás korú autista gyermekek ellátása Kunszentmárton térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bélteki, Berta (2021) Logopédiai munka a komplex korai gyógypedagógiai fejlesztésben : jó gyakorlat a Szegedi Odú Központban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Aigner, Petra Ildikó (2021) A szemléletformálás szükségességének vizsgálata az autizmus spektrum zavar esetében animációs film segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Andrea (2021) Óvodai érzékenyítő program látássérült gyermek befogadásáért. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ország, Judit (2020) Autista gyermekek kommunikációs készségeinek fejlesztési lehetőségei egy autizmus specifikus csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Petróczki, Vivien (2020) Értelmileg akadályozott személyek testvéreinek jövőképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diagnosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diganosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gálity-Szabadai, Anna (2019) A csoportos korai fejlesztés szerepe eltérő fejlődésmenetű gyermekek intézményváltására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gazdag, Emese (2019) Élménypedagógiai foglalkozások alkalmazása a horgosi Kárász Karolina Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tószeczki, Réka (2018) Az autista gyermekek társas kapcsolatainak alakulása a szabadidős tevékenységek során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fiedler, Lilla (2018) Az autizmus spektrum zavar diagnózisának hatása egyéni beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Valentina (2018) A korai intervenció hatása és a család szerepe a vajdasági, Down-szindrómás gyermekek és fiatal felnőttek életútjára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabadi, Nóra (2018) A táplálkozás sajátosságai és jellemzői autista gyermekek és tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Deák, Nikoletta (2017) Autista gyermeket nevelő szülők szerep-értelmezése gyermekük diagnózisának és ellátásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Havadtői, Gabriella (2017) Robot asszisztált autizmus terápia. Robot asszisztensek és modern technológiák felhasználása az autizmus spektrum zavarral élő-, és az értelmi fogyatékos személyek terápiája során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csider, Bianca Erzsébet (2017) A gyógypedagógus tevékenységének tartalomváltozása a koragyermekkori intervencióban, Mezőtúr városában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyirfás, Rebeka Zsófia (2016) Csak mások gyerekével történhet ilyen? Avagy mit tudnak a 14-18 éves fiatalok az autizmus spektrum zavarról, annak korai felismeréséről, a korai fejlesztés lehetőségeiről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.