Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 21.

Pfeiffer, Beáta (2023) Autizmus spektrum zavar tüneteit mutató kisgyermek óvodai ellátása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Martinné Pintér, Zsanett (2022) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai ellátása Baján és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Venyige, Dorina (2022) A drámapedagógia eszközeinek alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók tanítása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Éva (2021) Iskolás korú autista gyermekek ellátása Kunszentmárton térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bélteki, Berta (2021) Logopédiai munka a komplex korai gyógypedagógiai fejlesztésben : jó gyakorlat a Szegedi Odú Központban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Aigner, Petra Ildikó (2021) A szemléletformálás szükségességének vizsgálata az autizmus spektrum zavar esetében animációs film segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Andrea (2021) Óvodai érzékenyítő program látássérült gyermek befogadásáért. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ország, Judit (2020) Autista gyermekek kommunikációs készségeinek fejlesztési lehetőségei egy autizmus specifikus csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petróczki, Vivien (2020) Értelmileg akadályozott személyek testvéreinek jövőképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diagnosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diganosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálity-Szabadai, Anna (2019) A csoportos korai fejlesztés szerepe eltérő fejlődésmenetű gyermekek intézményváltására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdag, Emese (2019) Élménypedagógiai foglalkozások alkalmazása a horgosi Kárász Karolina Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tószeczki, Réka (2018) Az autista gyermekek társas kapcsolatainak alakulása a szabadidős tevékenységek során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fiedler, Lilla (2018) Az autizmus spektrum zavar diagnózisának hatása egyéni beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Valentina (2018) A korai intervenció hatása és a család szerepe a vajdasági, Down-szindrómás gyermekek és fiatal felnőttek életútjára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadi, Nóra (2018) A táplálkozás sajátosságai és jellemzői autista gyermekek és tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Nikoletta (2017) Autista gyermeket nevelő szülők szerep-értelmezése gyermekük diagnózisának és ellátásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Havadtői, Gabriella (2017) Robot asszisztált autizmus terápia. Robot asszisztensek és modern technológiák felhasználása az autizmus spektrum zavarral élő-, és az értelmi fogyatékos személyek terápiája során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csider, Bianca Erzsébet (2017) A gyógypedagógus tevékenységének tartalomváltozása a koragyermekkori intervencióban, Mezőtúr városában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyirfás, Rebeka Zsófia (2016) Csak mások gyerekével történhet ilyen? Avagy mit tudnak a 14-18 éves fiatalok az autizmus spektrum zavarról, annak korai felismeréséről, a korai fejlesztés lehetőségeiről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 7. 02:53:46 CEST.