Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 184.

Gál, Norbert (2023) A mezőgazdasági kárenyhítési rendszer környezeti igazságosság szempontú vizsgálata a 2022. évi aszálykár példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kumar, Love (2023) The role of Chinese FDI in green logistics operation of a BRI host countries using triple bottom approach; Evidence from BRI host country "Pakistan". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Thabit, Abduljabbar Rageh (2022) Financial Inclusion and Poverty Alleviation : case study of India. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jafarov, Amal (2022) Impact of Economic Growth on Poverty in Indonesia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Brigitta (2021) Klímaváltozás alulnézetből : klímavédelmi eszközök és a klímaigazságosság vizsgálata periferizált csoportok szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demirhan, Azlin (2021) The State of Poverty in Sub-Saharan Africa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Ábel Dorián (2020) Overview of nuclear energy from an economic perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, László Tibor (2019) Az egyéni felelősségvállalás általános indokoltsága és megvalósítása a helyi termékek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sato, Fumitaka (2019) The good transportation system for Tokyo - Looking ahead to "Post-Olympic". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mikó, János (2018) A CSR ismertségének és megítélésének vizsgálata a szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Tímea (2018) Vállalati társadalmi felelősségvállalás online megjelenése 5 szegedi székhelyű vállalkozás weboldalán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bónus, Tünde (2018) A nemnövekedés elmélet megjelenése az egyén szintjén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bianka Melinda (2018) Önkéntes egyszerűsítés a gyakorlatban : négy kéleshalmi család példája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyeraj, Tibor (2017) Békéscsaba integrált városfejlesztési stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szerdahelyi, Ágnes (2017) A CSR és a családbarát munkahely kapcsolata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Baka, Viktor (2017) Felelősségteljes egyéni szintű hulladékgazdálkodás a fogyasztói társadalom rendszerében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Anett (2017) Társadalmi vállalkozások és megvalósulások Csongrád megyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Méreiné Berki, Boglárka Klára (2016) Az önellátó gazdálkodás korlátainak multidiszciplináris elemzése a rurális mélyszegénység esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Adrienn Anikó (2016) Energiatakarékosság a lakásépítésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Czeglédi, Melinda (2016) Társadalmi felelősségvállalás az ENGIE Csoportnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fenyvesi, Ágnes (2016) A fair trade kávékereskedelem magyarországi lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Óré, Tünde (2016) A gyerekszegénység jelenlegi helyzete az Európai Unióban és a lehetséges kiutak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Piti, Enikő (2016) Öko-innováció elméletben és gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szélpál, Zsófia (2016) A magyarországi könnyűzenei fesztiválok vizsgálata a fenntarthatóság jegyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Krisztián (2015) Az EU Emisszió- kereskedelmi rendszere: A zöld és ipari szervezetek kritikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lapu, Árpád (2015) Az Európai Unió Kibocsátás-kereskedelmi Rendszere: Kompromisszum, vagy megoldás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hricsovinyi, Dávid (2015) Az OTP CSR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Janka, Zsuzsanna (2015) Egyetemi fenntarthatóság - A Szegedi Tudományegyetem vizsgálata a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Katalin (2015) Egyetemi fenntarthatóság a Szegedi Tudományegyetem példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán, Ákos (2015) Mikrohitelezéssel a szegénység ellen : Magyarországi tapasztalatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczi, Beáta (2015) Németország megújuló energiafordulata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Zsolt (2015) A Szegeden létesítendő biomassza erőmű környezetértékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Judit (2015) Szegénységkezelési szempontok helyi érvényesülése a képességszemlélet tükrében : a hátrányos helyzetűek részére tervezett szegedi lakópark esete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berczi, Anna (2015) Városok és a fenntartható fejlődés: Szeged városfejlesztési dokumentumainak fenntarthatósági vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Majdán, Alexandra (2015) A klímaváltozás közgazdasági hatásai az Európai Unió gazdaságára a mezőgazdaság és turizmus aspektusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács, Lejla (2015) A társadalmi részvétel szerepe a LEADER térségekben: Empirikus kutatás a Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajgely, Tamás (2015) A társadalmilag felelős "etikus" bankok vizsgálata: a MagNet Magyar Közösségi Bank példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haskó, János (2014) Alternatív gazdálkodási formák szerepe az ökoszisztéma szolgáltatások használatában és megőrzésében a Dél-Alföldön. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga , Ákos András (2014) Egyéni környezettudatosság vizsgálata az Orosházi kistérségben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makó, Csaba László (2014) Környezetkímélő technológiák költség-haszon elemzése a napelem és a szennyvízhőn alapuló technológiák hazai példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lung, Dusán Péter (2014) Környezetszennyezés csökkentése adóreformok segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi, Balázs (2014) A MOL társadalmi felelősségvállalási politikája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos , Diána Mária (2014) Másért vállalkozók. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bera, András (2014) A környezetvédelmi adóreform általános kérdései és magyarországi vonatkozásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ormándi, Anna (2013) 2014-2020: Fenntartható Szeged? Szegedi nagyprojektek környezeti szempontú fenntarthatósági értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haller, Renáta Matild (2013) Az SZTE-s hallgatók környezettudatosságának és környezetértékelésének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keserű-Bézi, Orsolya (2013) Elektromos autó: lehetőség vagy zsákutca? Az elektromos autók elterjedésének hatása különös tekintettel a magyarországi CO2 kibocsátásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Felföldi, Tibor Attila (2013) „Három lába van, mégis meginog” A fenntarthatóság pilléreinek parciális vizsgálata a magyar városok és vonzáskörzetük példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Péter (2013) Környezetbarát energiák alkalmazásának lehetősége a magyar háztartásokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Szabina Hajnalka (2013) Környezetvédelmi termékdíj Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Renáta Kitti (2013) Libát és/vagy pénztárcát tömjünk? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Eszenyi, Tamás (2013) Megújuló energiaforrásaink kiaknázásának környezeti és gazdasági hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Roza, Dr. Orsolya (2013) „Víz az életért”. Az évtized. Víz mindenkinek. Az Utópia? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Plavecz, Ádám (2013) A lakossági szelektív hulladékgyűjtés terjedését befolyásoló tényezők Szeged városában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogár, Krisztina (2013) Érdekek és értékek harca: A génmódosított növényekkel kapcsolatos álláspontok Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyakas, Szabolcs (2013) A részvételi akciókutatások értékelése - az ökológiai közgazdaságtan szempontjából, magyarországi részvételi akciókutatások példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Bogáta (2012) Az Európai Unió éghajlat-változási politikája és annak eredményei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Ágnes (2012) Az ipari ökológia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Piti, Enikő (2012) Fenntarthatóság a küszöbön és bentebb - Fenntarthatósági kezdeményezések értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sziráki, Szabolcs (2012) A GDP lehetséges alternatívája a jólét mérésében: ISEW. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sztántity, Szuzanna (2012) Klímaváltozás elleni harc afrikai szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Persaits, Dr. Gergő (2012) Közlegelők tragédiája a Kárpát-medencében, a folyószabályozások során (1711-1825). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádházi, Tímea (2012) A bioszféra emberi társadalmak számára nyújtott szolgáltatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Surányi, Máté (2012) A bioüzemanyagok előállításának és felhasználásának gazdasági, környezeti hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Tímea (2012) A fenntartható fejlődés fontosságának tudatosítása a magyar lakosság körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Réka Evelin (2012) A fenntartható városfejlesztés és a geotermikus energiahasznosítás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Janka (2012) A szubjektív jóllétet befolyásoló tényezők a Szegedi Tudományegyetem nappali tagozatos hallgatóinak mintáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Posta, Ádám István (2012) A területi szintek szerepe a fenntarthatóságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Suplát, Dóra (2012) A vállalatok társadalmi felelősségvállalása a gyógyszeriparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bata, Rebeka (2011) Energiagazdálkodás - Hazánk jelenlegi energetikai és energiapolitikai helyzete, valamint jövőbeli kilátásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bukovszky, Éva (2011) Jelentéstanúsítási módszerek a valós fenntarthatóság szolgálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Batiz, Dávid (2011) A Szegedi Vadaspark értékének meghatározása a Szegedi Tudományegyetem nappali tagozatos hallgatói számára, a feltételes értékelés módszerével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Péter (2011) Társadalmilag felelős befektetések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csécsei, Tamara (2011) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása – corporate social responsibility (CSR). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurkovics, János (2011) Városi fenntarthatóság – Szeged város stratégiai dokumentumainak fenntarthatósági szempontú áttekintése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kós, Dániel (2011) Zöld marketing - Egy fenntarthatósági jelentési szoftvereket kínáló vállalat által alkalmazható marketing eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bimbó, Róbert (2011) A gazdasági válság hatásai a kis- és középvállalkozások társadalmi felelősségvállalására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Péter (2011) A panelfelújítási program elemzése környezeti és gazdasági szempontok szerint. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Masa, Tibor (2011) A papírmentes iroda és környezeti hatásai. Enyhít-e a gondokon környezeti szempontból az IKT-eszközök terjedése? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schmidt, Katalin (2011) A vállalatok társadalmi felelősségvállalása - A MOL-csoport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Péter János (2011) A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, és annak hatásai a fogyasztói szokásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Vivien Bianka (2010) Az atomenergia létjogosultsága Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaiser, Rezső András (2010) Az ózonréteg védelmét célzó 1005/2009/EK Rendelet létrejöttének indokoltsága és hatásai a vállalatokra két esettanulmányon vizsgálva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makra, Éva Szilvia (2010) Egy lehetséges válasz a világ energiaproblémáira: A biomassza hőenergia célú átalakítása és felhasználása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barna, Károly Balázs (2010) Megújuló energiaforrások globális hatásai - A megújuló energiaforrások környezeti, gazdasági, társadalmi hatásai, és szerepük a globális klímaváltozás mérséklésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mónus, Éva (2010) Zöld út = kiút? - A környezettudatosság vállalati vonatkozásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zádori, Éva (2010) A fenntartható fejlődés mérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Péter (2010) A fenntartható fejlődés vizsgálata Bács-Kiskun megyében statisztikai módszerek segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Levente (2010) A gazdasági fejlődéssel párhuzamosan, miért marad(t) le a jólét mérése? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás, Nóra (2010) A génmódosított növények fogyasztói elfogadottsága, szabályozása és szabadalmaztatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyimesi, Mónika (2010) A környezetvédelem és a vállalatok, avagy megéri-e a környezettudatos működés? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kopasz, Dávid (2010) A közlegelők tragédiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rimay, Tamás (2009) CSR, avagy a vállalatok társadalmi felelősségvállalása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csernák, Lajos (2009) Geotermikus és napenergia felhasználása a térfűtésben és hatása az energiagazdálkodásra Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marótiné Pántos, Szilvia (2009) Vállalatok a társadalmi felelősségvállalás útján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Motika, Ágnes (2009) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása és a kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fajt, Ildikó (2009) A bioetanol, mint alternatív energia magyarországi felhasználása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Felek, Zsuzsa (2009) A biomassza energetikai hasznosításának lehetőségei, gazdasági megtérülése egy hazai példán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, András Gábor (2009) A fenntarthatóság értelmezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Gábor (2009) A jólét mérése a közgazdaságtanban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bene, Krisztina (2009) A jövő energiája a napenergia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Éva (2009) A kultúra hatásának vizsgálata a társadalmi felelősségvállalásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hopenthaler, Judit (2009) A megújuló energiaforrások ára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi, Zsolt (2009) A pénz szaga. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gudmon, Gábor (2009) A szövetkezetek felelősségvállalásának sajátosságai (A Mondragón-példa). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hipszki, Nóra (2008) Az emisszió-kereskedelem összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Mónika (2008) Az ökológiai lábnyom és a környezettudatos fogyasztói magatartás. A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak körében végzett kutatás eredményeinek bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Tamás (2008) Fair trade, egy alternatív kereskedelmi módszer bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Guganovich, Réka (2008) Környezeti Kuznets-görbe - Üvegházhatású gázok elemzése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rapcsák, Melinda (2008) Vállalati fenntarthatóság a környezettudatosság jegyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Enikő Erzsébet (2008) Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása. A kis- és középvállalkozások társadalmi felelősségvállalási gyakorlata két esettanulmány alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tünde (2008) A bioetanol és a biodízel előállításának gazdasági, agrárpiaci és környezetvédelmi szempontjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sátai, Rudolf (2008) A környezettudatos vállalkozás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Mónika (2008) A megújuló energiaforrások - különösen a biomassza - szerepe hazánk mezőgazdaságában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kaszaki, Zoltán (2008) A megújuló energiaforrások lehetőségei és a fenntarthatóság problematikája a hazai villamosenergia-rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-Biblia, Mónika (2008) A napenergia hasznosítása a fenntartható fejlődés jegyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Palusek, Emília (2008) A napenergia és annak felhasználási lehetőségei lakossági szinten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Judit (2007) Alternatív gazdasági mutatók és a fenntartható fejlődés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pikulik, Bernadett (2007) Az audiovizuális reklámok hatása a fogyasztókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozák, Anita (2007) Az elmúlt 10 év inflációs tendenciái Magyarországon, és annak várható alakulás az elkövetkező 3 éves időszakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ágnes (2007) A General Motors Hungary marketingtevékenysége márkakereskedői szinten (Opel Start Kft., Kalocsa). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Edit (2007) Gyógyszermarketing a TEVA Gyógyszergyár zRt-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paréj, Adrienn (2007) Közlekedés és marketing kapcsolata Szeged városi példán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Sándor (2007) Megújuló energiaforrások a fenntarthatóság szolgálatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Visy, Gergely (2007) A PICK SZEGED Szalámigyár és Húsüzem bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Attila (2007) Termékbevezetések támogatásának eszközei a Kraft Foods Hungária Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Andrea (2007) Termékbevezetések támogatásának eszközei a Kraft Foods Hungária Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somodi, Márton (2007) A bioüzemanyagok szerepe a világ és hazánk gazdaságában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaiser, Rezső (2007) A környezettudatos vállalatirányítási rendszerek és szerepük a gazdasági sikerességben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Alexi, Bence (2007) A marketingtevékenység eszközei és felhasználásuk egy szépségszalon sikeres piaci tevékenysége érdekében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, György (2007) A méret szerepe a fenntarthatóságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vágó, Edina (2007) Üzleti terv. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Melinda (2006) Az Európai Unió kialakulásának története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Annus, Tünde (2006) Az ISO minőségirányítási rendszer bevezetése kereskedelmi vállalkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Andrea (2006) Az erdélyi magyarság kisebbségi helyzete, kulturális és művelődési lehetőségei a két világháború között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Gézáné (2006) „Az üllési Fonó Néptánc-együttes marketingje”. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsháziné Szűcs, Ida (2006) A Délmagyarország Kiadó marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Tamás (2006) Egy hazai piacvezető betoncserépgyártó cég marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Szimonetta (2006) Egy konkrét vállalkozás indítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Debreczeni, Tamás (2006) Egy tradicionális magyar vállalat és termék - ZWACK UNICUM - bemutatása és egy új termék- UNICUM NEXT - kialakítása és bevezetése a piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boda, Magdolna (2006) A Linde Gáz Magyarország ZRT. üzletági szintű marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihalek, Bernadett (2006) Marketing és manipuláció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Mária (2006) Parfümreklámok elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Ágnes (2006) A T-Mobile Magyarország Rt. public relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Béla Krisztián (2006) "Zsolnay, ahol a múlt jelent jövőt" avagy milyen marketingstratégiát alkalmaz a Zsolnay. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, János (2005) Az Agrokomplex Team Kft. átfogó korszerűsítésének lépései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Móricz, József (2005) Az Atlanti-Szerszám Kft. teljesítménynövelésének lehetőségei a tudatos marketing tevékenység kialakításán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Krisztina (2005) Az OnlineWeb Kft. marketingkommunikációjának értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makra, Mónika (2005) Az energiaforrások felhasználása és környezeti hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Katalin (2005) Az életbiztosítás piaci helyzete és értékesítése ma Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mazánné Nagy, Beatrix (2005) Botond Étterem, mint vendéglátás marketing szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Böröcz, Zsuzsanna (2005) A KITE RT. piaci jelenléte és marketingstratégiája a jövőben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Földi, Ágota (2005) Kultúragazdaságtan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Engler, Csilla (2005) A Magyar Posta Rt. kereskedelmi helyzete és marketing stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Edit (2005) A Phoenix Pharma Rt. marketingkommunikációs tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Temesy, Katalin (2005) A Pick Szeged Rt. marketingkommunikációs eszközei, falhasználási lehetőségei (kiemelve a roadshow szerepét). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Dóra (2005) A Szilágyi és Társa kft. marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Andrea (2005) A környezettudatos fogyasztói magatartás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szélpál, Szilvia (2005) A környezettudatos fogyasztói magatartás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zoltán (2005) A magyarországi háztartás-higiéniai piac változásai a rendszerváltást követően- Üzletlánci márkák térnyerése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Telenkainé Nagy, Krisztina (2005) A pr kialakulásának és a belső kommunikáció szerkezetének rövid bemutatása- A Lombard Rt. belső kommunikációs rendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Sándor (2005) A reklámpszichológia feladata és módszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biri, Ákos (2004) "Adj egy Ötöst az Életnek"- rendezvénysorozat-. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Bernadett (2004) Az El&Me Irányítástechnikai Kft. arculattervezési tevékenységének értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Mónika (2004) Az Europapier Hungária Kft. tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ágh, Zsolt (2004) Az Opel és a Daewoo marketingstratégiájának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa, László (2004) Biztonsági cégek marketing stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Gergely (2004) A KÉSZ KFT. marketing tevékenysége. Az üzletági stratégiai tervezés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Brigitta (2004) Magyarország csatlakozása az Európai Unióhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Sándor (2004) Magyarországi szolgáltatásmarketing. DÉMÁSZ Rt. működésén keresztül történő bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter, Zsuzsanna Edit (2004) Marketing-Szemléletű településfejlesztés- különös tekintettel a turizmusra- Szarvason. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tokai, Norbert (2004) A Multi-level marketing előnyei és hátrányai a Forever Living Products Magyarország Kft. példáján bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Erzsébet (2004) MÁV Rt.-é területi értékesítési rendszerének, stratégiája, üzletpolitikája, szolgáltatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Búza, Kornélia (2004) Nemzeti parkok menedzsmentje, különös tekintettel a Körös-Maros Nemzeti parkra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Zita (2004) Raiffeisen Lízing RT. marketingtevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pajkó, Zsolt (2004) Szegedi Vízimentő Szakszolgálat marketingstratégiája piackutatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Andrea (2004) A Wella termékek értékesítése és marketing szemléletű elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terbe, Anikó (2004) A magas nyomású marketing alkalmazása az International Elite részvénytársaság munkája alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss-Antal, Korinna (2004) A magyarországi hipermarketek sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nové, Miklós (2004) A minőség és a marketing szerepe a Szegedi Paprika RT piaci pozíciójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátrai, Éva (2004) A reklám szerepe a gazdaságilag elmaradott országokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Lajos (2004) A szegedi Szabadtéri Játékok 2002 évi fogyasztói elégedettségvizsgálatának értékelése a marketingkutatás szakirodalma alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszta, Tiborné (2003) Meddig még? : bevásárlóközpontok terjeszkedése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hetyéssy, Tamás Levente (2003) A magyarországi professzionális takarító ipar helyzete az Európai Uniós csatlakozás előtt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 7. 06:31:58 CEST.