Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 58.

Szűcs, Tímea (2020) Culture and emotional language [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Dóra (2019) Intercultural Competencies. What students in study and placement mobility should be learning [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biró, Emese (2019) Intercultural Competencies. What students in study and placement mobility should be learning [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi, Réka (2019) Intercultural Competencies; What students in study and placement mobility should be learning [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koncz, Ramóna (2018) Hungary under Orbán: Can Central Planning Revive Its Economy? [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hatvani, Dániel (2018) Hungary under Orbán: Can Central Planning Revive Its Economy? [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Rebeka (2018) Hungary under Orbán: Can Central Planning Revive Its Economy? [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Brigitta (2018) Hungary under Orbán: Can Central Planning Revive Its Economy? [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rakovszky, András Gergely (2018) Hungary under Orbán: Can Central Planning Revive Its Economy? [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gyöngyi (2018) Teachers’ Use Of L1 In CLIL Classes In Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Gábor (2017) 1. Getting Ireland Brexit Ready ; 2. On the British EU referendum [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Roland (2017) 1. Private Sector Engagement in Water Policy and Management ; 2. Confidentiality Statement [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lele, Zsófia (2017) 1. Private Sector Engagement in Water Policy and Management ; 2. Privacy Policy [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Szabina (2017) 1. Private Sector Engagement in Water Policy and Management ; 2. Privacy Policy [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Árvai, László Sándor (2017) 1. Private Sector Engagement in Water Policy and Management ; 2. Privacy Policy [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Edit Tímea (2017) 1. Private Sector Engagement in Water Policy and Management ; 2. The EU Referendum in Britain [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Godó, Csaba (2017) 1. Private Sector Engagement in Water Policy and Management ; 2. The Possible Macroeconomic Effects of Brexit [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Attila (2017) 1. Student Exchange Agreement ; 2. Privacy Policy [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bozsó, Beáta (2017) 1. Student exchange agreement ; 2. Reflections on the British EU Referendum [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Tamás (2017) Participation in social, leisure and informal learning activities among care leavers in England: positive outcomes for educational participation [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maczák, Emike (2017) Participation in social, leisure and informal learning activities among care leavers in England: positive outcomes for educational participation [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Tímea (2017) Participation in social, leisure and informal learning activities among care leavers in England: positive outcomes for educational participation [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Mátyás (2017) Participation in social, leisure and informal learning activities among care leavers in England: positive outcomes for educational participation [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Liliána (2017) Participation in social, leisure and informal learning activities among care leavers in England: positive outcomes for educational participation [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kapás, Ildikó Dóra (2017) Teaching English to Students with Mild Cognitive Disabilities. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2016) 1. Supplementary Student Exchange Agreement Between: The University of Debrecen, Hungary – and – Western University, Canada ; 2. Mutual Non-Disclosure Agreement [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (2016) 1. The United States and Europe. Current Issues ; 2. The Economic Impact of Brexit on Germany and Hungary [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Alexandra (2016) 1. The United States and Europe. Current Issues ; 2. The European Union’s Migration Policy [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Klára (2016) 1. The United States and Europe. Current issues ; 2. Mutual Non-Disclosure Agreement [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Várfalvi, Emese (2016) 1. Water and the California Economy ; 2. The Impact of Brexit on the German and Hungarian Economies [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi, Eszter (2016) Emotion Regulation in Children: Towards a Resilience Framework [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borda, Krisztina (2016) The application of positive psychology in the practice of education [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aleksza, Petra Bettina (2016) The application of positive psychology in the practice of education [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Kata Zsóka (2016) The application of positive psychology in the practice of education [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Alimuradov, Dóra (2016) The application of positive psychology in the practice of education [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Emese (2016) The application of positive psychology in the practice of education [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Liszkai, Diána (2016) The application of positive psychology in the practice of education [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Orsolya Dorottya (2016) The application of positive psychology in the practice of education [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Zsuzsanna Mária (2016) The application of positive psychology in the practice of education [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vég, Anett (2015) 1. On the Greek Crisis ; 2. Ryanair-Risks Related to the Company [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Máté (2015) 1. Ryanair-Risks Related to the Company ; 2. Asylum Management in the European Union [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Viktor Máté (2015) 1. Ryanair-Risks related to the company ; 2. Sports equipment rental agreement [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sági, Eszter (2015) 1. Ryanair– Risks Related to the Company ; 2. Sports Equipment Lease Agreement [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Mihálykó, Andrea (2015) 1. The EU's Legal Framework on Asylum and Irregular Immigration ; 2. Sports Equipment Rental Agreement [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Enikő (2015) 1. The EU’s Legal Framework on Asylum and Irregular Immigration ; 2. Sports Equipment Lease Agreement [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Árokszállási, Beáta (2015) 1. The EU’s Legal Framework on Asylum and Irregular Immigration ; 2. The Greek Crisis Explained [szakfordítói szakdolgozat]. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Anna (2015) Emotion Regulation in Children: Towards a Resilience Framework [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anett (2015) Emotion Regulation in Children: Towards a Resilience Framework [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi, Eszter (2015) Emotion Regulation in Children: Towards a Resilience Framework [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Eszter Anett (2015) Emotion Regulation in Children: Towards a Resilience Framework [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Katalin (2015) Emotion Regulation in Children: Towards a Resilience Framework [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sloboda, Izabela (2015) Emotion Regulation in Children: Towards a Resilience Framework [szakfordítói szakdolgozat]. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Ivett (2011) Interkulturális háttértudás-vizsgálat 11. osztályos német nyelvtanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Anikó (2009) Drámapedagógia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Zita (2009) Nyelvtanulói stratégiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gyöngyi (2009) Tantárgyi tartalmak idegen nyelvű tanításának módszertana. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyebrovszki, Szilvia (2008) Magyart mint idegen nyelvet tanuló külföldiek nyelvelsajátítási motivációja és attitűdjei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zerinváry, Dóra (2007) Előítéletesség vizsgálata óvodás- és kisiskoláskorú magyar, illetve cigány gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 2. 03:34:02 CEST.