Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 80.

Visnovszky-Keller, Nóra (2022) A hatáskörérvényesítés és a vezetői felelősség. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Ágnes (2021) Az egységes gyógypedagógiai módszertani intézmények működési sajátosságai az integráció-szegregáció-inklúzió fényében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Cseklyéné Hevér, Tímea (2020) Vezetői kommunikáció szerepe a hatékony és eredményes agrárszakképzésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Jóljárt, Zoltán (2018) A szakképzés megújításának és változásainak új kihívásai az intézményvezetők kompetenciáival szemben és ezek összefüggése az intézményműködés eredményességével és hatékonyságával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fercsik, Zsuzsanna (2016) Az intézményvezető befolyásának (hatalmának) forrásai, különös tekintettel a vezetői kommunikációra és a szervezet információs rendszerére. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Adrienn Violetta (2016) Az oktatáspolitikai decentralizáció és centralizáció hatása a Pálmonostorai Általános Iskola vezetésére. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatosné Tatai, Eszter (2015) Az iskolaigazgató vezetői befolyásának (hatalmának) forrásai, tevékenysége sikerességének feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Balláné, Nemoda Éva (2015) Vezetői kompetenciák összefüggése az intézményműködés eredményességével, hatékonyságával. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kakukné Nagy, Erzsébet (2014) Az intézmény strukturális és funkcionális elemzése és fejlesztése az SZTE Ságvári Endre Gyakorló Általános Iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vári, Anikó Katalin (2014) Az országos kompetenciamérések hatása a pedagógusokra, az iskolában folyó oktatásszervezésre : „Minek ez a kompetenciamérés nekünk?”. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vári, Anikó Katalin (2014) Az országos kompetenciamérések hatása a pedagógusokra, az iskolában folyó oktatásszervezésre. „Minek ez a kompetenciamérés nekünk?”. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kállai, Csaba (2013) Az iskolaigazgató vezetői befolyásának, hatalmának forrásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, György (2013) Az iskolaigazgató vezetői befolyásának, hatalmának forrásai, tevékenysége sikerességének feltételei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, György (2013) Az iskolaigazgató vezetői befolyásának, hatalmának forrásai,tevékenysége sikerességének feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tibor (2013) Az iskolaműködés értékelése. Átfogó retrospektív értékelés egy iskolaintézmény működésének közelmúltjáról. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tibor (2013) Az iskolaműködés értékelése:átfogó retrospektív értékelés egy iskolaintézmény működésének közelmúltjáról. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Balázs Sándor (2013) Motiváció és motiválás megjelenése az iskolában. Motiváció a vezetői tevékenység centrumában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Egri, Ágnes (2013) Szervezetelemzés és -fejlesztés Waldorf-iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gyukinné Brczán, Szpomenka (2013) Szervezetfejlesztés köznevelési intézményben, különös tekintettel a deszki Móra Ferenc Csicsergő Óvodára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Giethné Viktor, Edit (2013) A vezető adottságainak, kompetenciáinak, képzettségének, tapasztalatainak összefüggése az intézményműködéssel. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Giethné Viktor, Edit (2013) A vezető adottságainak, kompetenciáinak, képzettségének, tapasztalatainak összefüggése az intézményműködéssel. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Mária (2012) Aktuális helyzet és perspektívák egy iskolaértékelés tapasztalatainak kapcsán. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Pál Csaba (2012) Az agrárszakképzés értékeinek őrzése, az új lehetőségek kibontakoztatása a kiskunfélegyházi szakképző intézmény és kollégium mezőgazdasági és élelmiszeripari középiskolájában és szakiskolájában, különös tekintettel a vezetői tevékenységre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Dr. Károlyné (2012) Az igazgató vezetői befolyásának (hatalmának) forrásai, tevékenysége, sikerességének feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Karakas, Józsefné (2012) Az intézményvezető és a testület szervezetfejlesztési feladatai, a tevékenység tapasztalatai a Bartók Béla Nevelési Központ összevont intézményben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Bottyán, Judit (2012) Az iskolaigazgató vezetői befolyásának (hatalmának) forrásai, tevékenysége sikerességének feltételei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Víghné Tisótzki, Tünde (2012) Iskolám intézményi arculata a szervezeti kultúra és az iskola-imázs tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Róbert (2012) Minőség és intézményértékelés az iskolaműködtetésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Vígh, Erzsébet (2012) Szervezeti változás az iskolában : a gyermeklétszám változás hatása a Dózsa György Általános Iskola szervezeti felépítésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Gabriella (2012) Vezetői szerep az óvodai szervezet alakításában és fejlesztésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gábor (2012) A vezetői kompetenciák, képzettség és tapasztalat hatása az iskolaműködésre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Éva (2011) A Makói Oktatási Központ intézményének strukturális és funkcionális elemzése az első év tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Dominkó, János (2010) Az iskolaigazgató vezetői befolyásának (hatalmának) forrásai, tevékenysége sikerességének feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Cseklye, Sándor Attila (2009) Az agrárszakképzés közelmúltja és jelene. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Viereck, Ildikó (2009) Minőség az idegennyelv-oktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss-Feketéné Bodor, Barbara (2009) Női vezetők az oktatásügyben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Décsy-Paál, Enikő (2009) A Pálóczi Horváth Ádám Alapfokú Művészetoktatási Intézmény a iskolatípus szakmai minősítési rendszerében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Richárd Károly (2008) "Az újságot író Író" - A tárca műfajának újjászületése Szív Ernő A vonal alatt című kötetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, István Zoltán (2008) Dekonstruktív szövegműködések William Gibson Neurománc című regényében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurákiné Sárdi, Krisztina (2008) Innovációs "menekülő út" az iskolafejlesztésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pölös, János (2007) Az iskolaigazgató vezetői befolyásának forrásai, sikerességének feltételei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Rausch, István (2007) Az iskolaintézmény strukturális és funkcionális elemzése, a fejlesztés és működésértékelés műveletei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Gyula (2007) Cybertér és szimuláció - A virtuális tér szerepe William Gibson Neurománc című regényében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Imre (2007) Időszerű innovációk a szakképzésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Orosziné Gulyás, Mária Ildikó (2007) A Kiskunfélegyházi Közgazdasági Szakközépiskola intézményi struktúrájának és működésének elemzése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Puruczki, Ágnes (2007) Megújító törekvések a szakképzésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lipták, Katalin (2007) A kistérségi társulások megalakulásának indítékai, működési tapasztalatok, különös tekintettel a közoktatási együttműködésre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, István (2007) A vezetés szerepe a szakképzés versenyképességének kialakításában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Berkenyés, Lászlóné (2006) Nagykanizsa Többcélú Társulás közoktatási feladatellátásában keletkezett gyakorlat, probléma bemutatása - különös tekintettel a szakszolgálati feladatok elvégzésére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Kovács, Erzsébet (2006) Változások az ezredfordulón a dunapataji iskola életében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, József János (2006) A vezetési stílus hatása a nevelőtestület működésére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Piroska (2005) Egy intézmény szervezetfejlesztése az elmúlt öt év tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Muráncsik, Mónika (2004) Az abszurd dráma hermeneutikája - Az abszurd drámák értelmezési lehetőségeinek feltárása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűsné Ivády, Gabriella (2004) Az oktatáspolitika, a gazdaság és a szakképzés változásának összefüggései, különös tekintettel a lőrinci Március 15. Gimnázium és Szakképző Iskola félévszázados működésére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pálné Nagy, Márta (2004) Az önértékelési kultúra kialakítása és fejlesztése az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Galambosné Goldfinger, Erzsébet (2004) Egy zalaegerszegi iskola összevonás oktatáspolitikai értékelése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Markovics, Gábor (2004) Szükségletek és funkciók egymásra hatása a hazai zeneoktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lovász, Beatrix (2004) A kisújszállási zeneiskolában folyó művészeti nevelés innovációjának kiváltó okai és perspektívái. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

sándor, Lászlóné (2003) A Cs-i Petőfi Sándor Általános Iskola szervezetének- struktúrájának, "kultúrájának" és működésének - elemzése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bori, Istvánné (2003) Intézményértékelési feladatok a Monorierdei Csicsergő Óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Strakné Kern, Erzsébet (2003) Kistelepülési társult iskolák együttműködésének megszervezése, a távlatok kidolgozása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovacsik, Anna (2002) Az iskolaműködés értékelése. Különös tekintettel a tanulók teljesítményének értékelésére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Schóber, József (2001) Egy holland minőségbiztosítási rendszer (CED ROTTERDAM/МР1-ВGR) adaptációjának lehetősége (A belső gondozás rendszere kiépítésének feladatai a Mindszentgodisai Általános Iskolában). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Patkósné Mile, Irén (2001) Halhatatlanság és örökkévalóság - Az antik ikonográfia továbbélése Shakespeare néhány szonettjében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Almásiné Balatinácz, Éva (2001) Helyzetelemzés az iskolai pedagógiai program felülvizsgálatához. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Ornódi, Zsuzsanna (2001) Innovációs folyamatok a Janus Pannonius Gimnáziumban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Kálmán (2001) Marketing típusú menedzsment lehetősége az ANK-ban a rendezvények aspektusából. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Bohrát, Margit (2001) Partnereink elégedettség diagnosztizálása óvodánk minőségbiztosítási rendszerének kidolgozásában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vértes, Lászlóné (2001) Szerkezetváltás és következményei a Pécsváradi Kodolányi János Általános Iskolában : (А kéttannyelvű német nyelvoktató forma bevezetése és következményei). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Reisz, Ferencné (2001) A partnerközpontú együttműködéstől a folyamatszabályozásig a Mohácsi Park utcai Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Becze, Lászlóné (2000) Az értelmi akadályozottsággal élő emberek fejlődésének jellemzői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Foki, Mária (2000) Iskolám társadalmi környezete, gazdasági-szociológiai meghatározói. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Andikné Schmidt, Mária (2000) Iskolám társadalmi környezete, kulturális-szociológiai meghatározói. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pazar, Viktor (2000) A mohácsi Brodarics Téri Általános Iskola szervezeti kultúrájának elemzése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Cserné Hajdú, Leila (2000) A szervezeti struktúra és elemzése az Apáczai Csere János Nevelési Központban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Mónika (1999) Szervező munka az autonóm óvodában. Postgraduate education, József Attila Tudományegyetem.

Almási, Attila (1996) Irodalmi kísérletek a nyelven túlra. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Müllner , András (1993) A(z) "torony története. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Pete, Klára (1993) A szimbolikusság fogalmának dekonstrukciós és pszichoanalitikus értelmezése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Pethő, József (1985) A pedagógushivatásra előkészítés intézményi és környezeti-szociális feltételei a középfokú oktatásban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 19. 01:53:16 CEST.