Up a level |
Nagy, Norbert (2022) A fizikai boltok hosszútávú fennmaradásának lehetőségei és eszközei a XXI. században a műszaki cikkek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bata, Balázs (2022) A magyar feeder horgászok vásárlási szokásainak felmérése különös tekintettel a horogcsalik fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerkai, Kata (2021) A fogyasztói üzletválasztási döntések a kiskereskedelem FMCG szektorában az újszegedi lakosok körében vizsgálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bába, Gábor (2021) A magyar televízió vásárlási és információgyűjtési szokások feltárása az egyes generációkra levetítve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Perei, Mónika (2020) A fiatal felnőttek elvárásai a kényelmi üzletek áruválasztékával és szolgáltatásaival szemben, különös tekintettel a Coop Szolnok Zrt. üzletpolitikájára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Gergő (2020) A fogyasztói élményeket befolyásoló tényezők vizsgálata a napi fogyasztási cikkek piacán a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korom, Zénó (2020) A kiskereskedelmi vásárlási döntési folyamat vizsgálata, különös tekintettel a mobiltelefon vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Sándor (2018) Élelmiszerek, háztartási termékek internetes kiskereskedelme. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.