Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 8.

Bereczky, Ádám András (2020) A Közösségi média szerepe a kosárlabdában a tengerentúlon és hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartók, Péter (2016) Termékélmények a marketingben a GoPro kamerák szemléletében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Melinda (2016) A kiállítások szerepe egy mezőgazdasági gépgyártó, az OROS divízió szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Sebestyén (2015) Az NFL-ben alkalmazott bérezési rendszer jellegzetességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szügyi, Ágnes (2015) Esküvőmarketing Magyarországon-, Avagy milyen befolyásoló tényezők alapján választanak esküvői szolgáltatókat a házasulandó párok? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Blaskó, Brigitta (2015) A fogyasztói tudatosság és környezetének vizsgálata Magyarországon és az Egyesült Királyságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ternyák, Zsolt (2014) A Plazmaszolgálat márkajellemzőinek vizsgálata az egyetemista fókuszú rebrandinghez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katkics, Zoltán (2014) A közösségi média és a sport tematikájú közösségi média platformok a www.sportolanemzet.hu oldalon levezetve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 26. 07:43:31 CEST.