Up a level |
Bereczky, Ádám András (2020) A Közösségi média szerepe a kosárlabdában a tengerentúlon és hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bartók, Péter (2016) Termékélmények a marketingben a GoPro kamerák szemléletében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Melinda (2016) A kiállítások szerepe egy mezőgazdasági gépgyártó, az OROS divízió szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Sebestyén (2015) Az NFL-ben alkalmazott bérezési rendszer jellegzetességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szügyi, Ágnes (2015) Esküvőmarketing Magyarországon-, Avagy milyen befolyásoló tényezők alapján választanak esküvői szolgáltatókat a házasulandó párok? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Blaskó, Brigitta (2015) A fogyasztói tudatosság és környezetének vizsgálata Magyarországon és az Egyesült Királyságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ternyák, Zsolt (2014) A Plazmaszolgálat márkajellemzőinek vizsgálata az egyetemista fókuszú rebrandinghez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katkics, Zoltán (2014) A közösségi média és a sport tematikájú közösségi média platformok a www.sportolanemzet.hu oldalon levezetve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.