Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 231.

Prakash, Ananya (2023) Challenges in the Restaurant Industry: A Comparative Study between India, Uganda, and Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tang, Xinji (2023) Disruptive Technologies and Innovative Marketing Strategies’ Applications, Challenges, and Opportunities in Luxury Marketing and their Impacts in the 21st Century. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csóti, Patrícia Rozália (2023) Elektronikus fizetési megoldások használata Kínában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Md, Jobayer Ibne Saidur (2023) Elevating Leather and Leather goods export from Bangladesh: Overcoming Challenges and Enhancing Competitiveness. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Enkhbold, Battamir (2023) Export and Import process changes in Mongolia recently. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdenebileg, Udval (2023) How does K-pop impact the South Korean economy? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keoboua, Vanida (2023) The Impact of BTS on The South Korea's Economy. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eilami, Nader (2023) The Impact of The Online Channels on Consumers’ Buying Behavior In the U.S. - The Study of Consumer Electronics (B2C E-Commerce). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baatarchuluun, Nandin Erdene (2023) International Business Culture in Mongolia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cao, Shang Ren (2023) Kulturális különbségek vizsgálata a magyar és Magyarországon élő kínai fiatalok közt a Coca Cola reklámjain keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Ádám (2023) Márkaközösségek a 18-24 évesek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Raja, Zaib Ali (2023) New Product Development Strategies Impact Apple Inc Global Success. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajasad, Ahmad Manhal Ahmad (2023) Pharmaceutical retail in Jordan VS Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Charkasov, Tarlan (2023) Product Policy of Huawei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsolnai, Lea (2023) The experience of coffee drinking: tangible and intangible elements of coffee shops and their importance in terms of customer decisions. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Chaliwit, Amer Naji (2022) Tourism Development and Changes in the GCC post Covid 19. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vadas, Lior Daniel (2022) Trade Conflict In The Global Economy: US-China. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidéki, Vivien (2021) Challenges for international companies in the Chinese business environment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Adrienn (2021) Marketing strategy comparison on the Hungarian and the German food supplementary market. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Al-Gaberi, Ahmed Abdullah Sufian (2021) Negotiation with Somali Pirates For EU Negotiators. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mahmudlu, Panah (2021) Product Policy Elements behind the Global Success of Apple Inc. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farfan Fierro, Laura Cristina (2021) The internationalization of SMEs in Colombia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Réka Boglárka (2020) Can the Korean cosmetic products break into the European cosmetic market? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Xia, Yun (2020) How Chinese ICT Equipment Manufacturing Corporations Developed Rapidly in Recent Decades? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demus, Henrietta (2020) Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mihályovics, Dominika (2020) Multinational Enterprises in the Indian aerospace and defense industry and their contriution to the economic growth. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berczi, Gábor (2020) The Volkswagen Diesel Scandal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Géczi, Gergő István (2019) The Essentials of Inbound Marketing - Study of the Marketing Method from the Consumers' Perspective. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Géczi, Gergő István (2019) The Essentials of Inbound Marketing – Study of the Marketing Method from the Consumers’ Perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nwogidi, Uchenna Chika (2019) The Iran Nuclear Deal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ódor, Enikő (2019) NIKE Event - Marketing, Sponsorship. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Máté (2019) Veganism from an economic, business and sustainability perspective. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Popovics, József Szilveszter (2019) The market expansion strategy of Disney's Star Wars. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andódi, Tamás (2018) Analysing the success of the NFL International Series. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Kristóf Áron (2018) Analysis of an International Negotiation: The India-Rafale deal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vallejo Vera, Jorge Luis (2018) Analysis of the current Pricing Structure of the Banana Value Chain From Ecuador to European Union. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wakileh, Fadi Peter Rashid (2018) Global Branding and Sustainable Innovation. Nespresso: A Shared Value Perspective. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakirova, Nazrin (2018) Social Marketing: Key Success Factors of organizing Social Marketing campaign derived from theories, case studies and Interviews. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jiang, Bo (2018) Standardization and adaptation strategies of MNCs: a study of Kentucky Fried Chicken in China. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földes, Sára (2018) The growing importance of sharing economy in tourism and its economic sustainability implications: Airbnb Case Study in Barcelona. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fierpasz, Flóra (2017) Az adaptációra való hajlam vizsgálata nemzetközi marketingkommunikáció területén a vizuális jegyek tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Edit (2016) Az igénybefolyásolása - az online marketing lépéseiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Tamás (2016) Nemzetközi piacra lépés egy Csongrád megyei kisvállalkozás számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berta-Jávor, Deniza Bianka (2014) A tudatos vállalatok tevékenységének fogyasztói észlelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Dr. Zsuzsanna (2012) Az énmárka, személyes marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mogyorósi, Edit (2011) Egy nemzetközi vállalati kiszervezés belső kommunikációja - esettanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Csaba (2011) Megújuló energiák általános imázsvizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Dr. Mónika (2011) Mórahalom Város és a Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő marketingtevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Réka (2011) A PR megjelenése az online játékokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Diána (2011) A SZTE-n végzett környezetkutató és geoinformatika szakirányos geográfusok a munkaerő-piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Enikő (2011) A csernobili atomerőmű baleset válságkommunikációjának bemutatása a szovjet kormány szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antoni, Tamás (2010) A 2008-2009-es orosz-ukrán gázszolgáltatási konfliktus nyomán kialakult krízishelyzetre adott válságkommunikációs megoldások elemzése, a hazai és a nemzetközi médiában megjelentek alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Adamecz, Viktória (2010) A Dunakanyar térség marketingstratégiája a turizmus és vendéglátás jegyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Orsolya (2010) Marketing változások a Groupama Biztosító Zrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Heringes, Anita (2009) Kampánykommunikáció, kampánystratégiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Dr. Zoltán (2009) A Kínai Népköztársaság gazdaságának fejlődése 1949 és 2009 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kugelmann, Dóra (2009) Településmarketing Soltvadkerten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Dr. Ádám (2009) Trendek és termékek a villamosenergia-piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schmidt, Andrea (2009) Válságkommunikáció a MÁV Zrt.-nél - A Monorierdőnél történt baleset és a sztrájk kommunikációjának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Péter (2009) A biotechnológiai ipar helyzete és jövőképe a XXI. század elején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakkné, Kovács Krisztina (2009) A katasztrófavédelem kommunikációjának bemutatása normál időszaki működés és veszélyhelyzet során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Katalin (2009) A marketing Berlusconi politikai kommunikációs eszköztárában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, Orsolya (2008) Audi Q7 bevezetése a magyar piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Andrea (2008) A Hit Gyülekezetének tevékenysége PR szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bender, Gábor (2008) Projektmenedzsment és kockázatkezelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lonker, Tamás (2008) A forprofit szervezetek társadalmi felelősségvállalása a vállalati kommunikáció public relations stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andrási, Ádám (2008) A márka és a politika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Katalin (2007) Sokkoló reklámok. Reklám és sokkhatás kapcsolatának elméleti és gyakorlati megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Anikó (2007) A Szegedi Szabadtéri Játékok marketing stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Erna (2006) Eladó az egész világ?! - a reklámok lélektana. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdag, Kinga Orsolya (2006) Magyarország Európai Uniós választási kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kunovits, Kinga (2006) Marketingkommunikáció a mai magyar könyvpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gajer, Emese (2006) Reklámeszközök összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pölös, Zsófia (2006) Sajtókapcsolat-tartási stratégiék különös tekintettel a sajtó bulvárosodására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Katalin (2006) Sokkoló reklámok - mikor sok a sokk? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kemenczki, Edina (2006) A Tropicana Prémium Juice piacra történő bevezetése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Guba, Nikolett (2006) A marketing és a PR szerepe a Flora Pro. Active életében (avagy a pénz-visszafizetési garancia promóció). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kékkői, Dr. Zoltán (2006) A negatív reklámok hatása a fogyasztókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kukucska, Enikő (2006) A reklámüzenet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh , Ildikó (2005) Az AsiaCenter marketingkommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jónyer, Mária Ildikó (2005) Az Országos Internet Szaknévsor változásai az ügyfélkapcsolati menedzsment bevezetése által. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz , Éva (2005) Borsod-Abaúj-Zemplén megye imázskampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bejczy, Tímea Judit (2005) A Budapesti Elektromos Művek Rt. átalánydíjas rendszerének bevezetését övező kommunikációs tevékenység. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mozsár, Attila (2005) A Del Valle gyümölcslé bevezetése a hazai piacra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balatoni , Anna Bianka (2005) A Dóm Hotel lehetőségei a szegedi idegenforgalmi versenyben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Barbara (2005) Egy lemezkiadó cég public relations tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Andrea (2005) Kultúra és marketingkommunikáció Magyarországon az elmúlt másfél évtizedben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dén, Gábor (2005) A KÉSZ Kft. építőipari tevékenységéhez kapcsolódó termékstratégiai elképzelések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Zoltán (2005) A Kárpáthús-Ker Kft. árpolitikája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dömény, Ágnes (2005) Magyarország turisztikai országimázsa - Imázsformálási törekvések 2003-tól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csőke, Attila (2005) Magyarország és Kína külkereskedelmi kapcsolatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gajer, Emese (2005) Reklámeszközök összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Becze, Katalin (2005) Reklámkerülés elleni alternatív reklámeszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábry, Klára (2005) The comparison of the marketing communication strategy plan of the shopping malls of TriGránit Rt. And Plaza Centers B.V. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vadász, Csaba (2005) Ügyfélmegtartás a hűségprogramok segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mandrilla, Andrea (2005) A marketingstratégia jelentősége a szolgáltató vállalat életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Adrienn (2005) A public relations és a reklám különbségeinek levezetése a Matáv Rt.-n keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Ildikó (2004) Az AsiaCenter marketingkommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Beáta (2004) Az Elektronikus Grand Casino marketing-stratégiájának hatékonyság elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Tamás (2004) Az Internet szerepe a településmarketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Diána (2004) Az üzlet jövője: az Internet rejtelmei, cégek, szolgáltatások, termékek eladása a Világhálón. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári , Barbara (2004) Egy lemezkiadó cég public relations tevékenységének kimutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsömbölyi, Ákos (2004) Feltűnő, ha feltűnik - A Smart magyarországi bevezetése és a bevezetés kommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Bernadett (2004) Fogyasztói érdekvédelem, különös tekintettel a reklámra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kristin, Viktória (2004) Labdák és lilák - egy futballklub a piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, dr. Zita (2004) Marketing kommunikációs tevékenység, a SPAR példáján, kiemelve a 2000-2002 közötti időszakot. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Visnyei, Viktória (2004) A Máltai Idegenforgalmi Hivatal marketing stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Eigner, Zita (2004) A Paksi Atomerőmű Rt. tevékenységének hatékonyságvizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör, Júlia (2004) Public Relations a non-profit szervezetekben (Esettanulmány egy civil szervezetről). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Zsolt (2004) Szoftver új verziójának piaci bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, Katalin (2004) A magyar nők fogyasztási szokásainak bemutatása egyes jellemzők alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Réka Etelka (2004) A magyar reklámfilm készítésének története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tabák, Dr. Réka (2004) A minőségbiztosítás mint az egészségügy teljesítményének tényezője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jankovics , Zsanett (2004) A politika marketigszempontú megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vásony, Petra (2004) A reklámszövegírás tudománya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simay, Győző (2004) A szocializmus reklámjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kriskó, Anett (2004) A településmarketing elméleti és gyakorlati kérdései Nógrád község vonatkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hevesi, dr. Márta (2003) Arculatfejlődés a KÉSZ Kft-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Déló-Nagy, Ágnes (2003) Az új kontamodul elosztócsalád piaci bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magosi, Rita (2003) Egyedi Vállalati Arculat, arculatváltás a MOL Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Petra (2003) A Ferroste Kft. marketingpolitikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tafferner, Bálint (2003) Kecskemét és kistérsége idegenforgalmi marketing stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Becsei, József (2003) Marketingstratégiai elemzések a gyógyszerpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Adrienn (2003) Marketingszemlélet érvényesülése Székesfehérvár Megyei Jogú Város gazdaságának fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Steff, Szilvia (2003) Női szerepek a reklámban - A nőkre irányuló marketing, a reklám és a szépségmítosz kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa-Tarjáni, dr. Mária (2003) PR tevékenység a CBS PHOENIX Gumiipari Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ildikó Ágnes (2003) Piackutatás a bútoriparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Orsolya (2003) Plakátművészetünk története a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kemenczky, Zoltán (2003) Sportesemények pályázati kommunikációja, a 2006-os úszó-EB pályázata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Zsófia Márta (2003) Turisztikai imázskutatás Békés megyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Teszkó, Szilvia (2003) A kereskedelmi márkák jelentősége napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdős, Balázs (2003) A kiállítás- és vásárszervezés folyamata és kommunikációs eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Zsuzsanna (2003) A női magazinok és hatásuk a női fogyasztói társadalomra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Godó, Gábor (2003) A termék életciklus és a vállalati stratégiák kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóbiás, Zoltán (2003) A vezetékes távközlési verseny a piacnyitás után egy évvel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Ildikó (2003) A válságkommunikáció elméleti és gyakorlati kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Beharóczkiné Varga, Andrea (2002) Az Alföld Porcelán Edénygyár Rt. termékpolitikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyari , Lajos (2002) Final Thesis Possibilities of Price Increase for General Electric Refrigerators in Spain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mázor, Dr. Róbert (2002) Igazság - szolgáltatás - marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Goda, Gabriella (2002) A Kereskedelmi és Hitelbank bankkártya üzletága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Zoltán (2002) A Probalance termékcsalád piaci bevezetése, és média-mixe a SOLE Hungária Rt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, István (2002) Sportegyesületi marketing-menedzsment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács , Dr. Tímea (2002) Temetkezési szolgáltatások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szávay, Gábor (2002) Vállalkozások új-termék indítási lehetőségei a szolgáltatások területén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Magdolna (2002) A bankmarketing gyakorlati alkalmazása a Kereskedelmi és Hitelbank Rt-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gárgyán, Gabriella (2002) A dohányreklámokat tiltó törvény hatása a British American Tobacco reklámmarketing stratégiájára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benda, Roland (2002) A humán erőforrás – mint speciális szolgáltatás – értékesítésének marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pus, Eszter (2002) A kapcsolatmarketing szerepe a szolgáltatóvállalatok működésében – a Lindström Kft ügyfélkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rárósi, Péter (2002) A magyar labdarúgás üzleti alapokra helyezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lóczi, Dr. Szilvia (2002) A marketing információs rendszer alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Balázs (2002) A médiatervezés és a marketingkommunikáció összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tuza, Orsolya (2002) A reklámfilmek zenéje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Kornélia (2002) A reklámtörvény hatása a dohányipari szereplők marketingkommunikációs tevékenységére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán, Emese (2002) A vásárlás sebezhető parancsnokai A gyerekreklámok etikai vetületei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lipka, Eszter (2001) Új harcosok a magyar fogyasztókért vívott küzdelemben: a bevásárlóközpontok - kiemelten a Szeged Plaza „csatája". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Sarolta (2001) Az építőanyag-kereskedelem helyzete az 1990-es évek elejétől napjainkig Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Árpád (2001) Az értékesítésnövelés egyedi eszközei: Merchandising az Unilevernél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Müller, Dr. Tímea (2001) Comenius 2000 közoktatási minőségfejlesztési program. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Orsolya (2001) Egy reklámkampány hatáselemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Martinek , Tamás (2001) Egyetemi technológiatranszfer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csurgó, Krisztina (2001) Elektronikus kereskedelem és internet turizmus Európában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó, Éva (2001) Imázs elemek megjelenése a magyar Országgyűlés munkájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Dóra (2001) Közönségkapcsolatok szervezése az erdőgazdálkodásban avagy PR tevékenység a VERGA Rt. gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Salamin, Géza (2001) Marketing a térbeli piacon. Regionális tudomány és marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Erzsébet (2001) Néhány gondolat a televízió-reklám lélektani hatásáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lekrinszki, Dr. Anett (2001) A Valtra traktorok kizárólagos magyarországi forgalmazója piaci pozíciójának elemzése, javaslattétel annak javítására, illetve erősítésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Galántai, György (2001) Vevőkoordinációs tevékenység a Lear Automotive EEDS Hungary Kft. működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás , Péter (2001) Válságkommunikáció a területi marketingben a Tisza-Szamos-völgy példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ökrös, Dr. Ferenc (2001) Városmarketing szerepe a településfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádasi, András (2001) A humán erőforrások fejlesztése városi szinten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fraknóy , Zsolt (2001) Új termék bevezetésének marketing stratégiája, kérdései egy vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Darabos , Viktor (2001) A magyar lakóingatlan-piac környezeti elemei (Az új állami ösztönző rendszerek hatása a magyar lakóingatlan-piac működésére és a fogyasztói csoportok szerepe a lakáspiacon). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szula, Dr. Attila (2001) A marketing szerepe Kelet-Magyarország régiófejlesztésében, a régiókülönbségek megszüntetésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Béla Zoltánné Petheő, Nóra (2001) A marketing-mix néhány eleme a bormarketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, István (2001) A szoftverek értékesítésének sajátosságai a marketing szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Krisztina (2001) A városmarketing szerepe az új városok politikájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jankó, György (2000) Az IKR Rt. marketing tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbás, István (2000) Az elektronikus kereskedelem lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mayerhoffer, dr. Gyöngy (2000) Befolyásolás és szabad akarat a gyógyszerpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dani, dr. Gabriella (2000) A DUNAFERR marketing vonalának főbb kontúrjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsuzsanna (2000) Dohánytermékek reklámozása és kapcsolódó témakörei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rabi, Zoltán (2000) DÉMÁSZ Rt. fogyasztói elégedettség felmérés elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Melinda (2000) Fogyasztói magatartás-vizsgálat a székesfehérvári Alba Plaza bevásárló- és szórakoztatóközpontban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Várszegi , Richárd (2000) Gazdasági társaságok a hazai labdarúgásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László (2000) A Halaspack Rt. termékpolitikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, György (2000) Kistérségi marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi, Csaba (2000) Médiajog és reklámjog a kereskedelmi telekommunikációs piac két szegmensének viszonylatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gádor, György (2000) Non-Profit szervezetek PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Beer, Júlia (2000) PR: az alkalmazott kapcsolatok pszichológiája. Mi az a "PR-cikk"? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veréb, Csaba (2000) Sportmarketing - A futball eladása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, dr. András (2000) A Taurus Agrotyre termékpolitikájának kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dr. Róbert (2000) Városmarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papdi, Éva (2000) Városmarketing stratégiák alkalmazása a régióközponti szerepért kialakult piaci versenyben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Regős , Adrienn (2000) A dél-szláv háborúk gazdasági hatásai a nemzetközi marketing tükrében, különös tekintettel a dél-alföldi régió kereskedelmi kisvállalkozásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss , András (2000) A hazai és a nemzetközi piac összevetése egy német tulajdonú vállalat marketing tevékenységében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Révész , Dóra Edit (2000) A holland mobiltelefon-társaságok marketingstratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, Dr. Jenő (2000) Új termék bevezetése a FŐSZER-Elektroprofil Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budánovics, Tímea (2000) A magyar gombaágazat sikere és lehetőségei az EU-csatlakozás küszöbén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Dr. Judit (2000) A marketing-eszközök lehetőségei a gyógyszerpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádasi, András (2000) A város image-ek jelentősége és a korrekciós lehetőségek kommunikációs útjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fenyvesi, Dávid (1999) Biztosítótársaságok marketingtevékenysége. Az életbiztosítási üzletág marketingkommunikációja a Hungária Biztosító Rt. tevékenységéből vett példák illusztrálásával. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Ahmed, Leila (1999) A multinacionális vállalatok globális és lokális reklámjainak elméleti háttere. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Dékány, Dr. László (1999) Arculattervezés a Conavis Rt. törökszentmiklósi baromfifeldolgozó gyáránál. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Fejes, Tibor (1999) Az Internet szolgáltatás, és az Internet szolgáltatásmarketing Csongrád megyében és a DÉLTÁV Rt-nél. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Klaukó, Ákos (1999) Az ogilvy-i elvek, illetve érvényesülésük a magyar nyomtatott reklámokban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Dupsi, Norbert (1999) Az élelmiszer kereskedelmi láncok Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Sarkadi, Dániel (1999) Biztosítás és marketing: a Hungária Alap befektetéshez kötött életbiztosítás termékfejlesztésének folyamata. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Ferencz, Viktor (1999) A Coca-Cola Amatil Befektetési Kft. árpolitikája. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Apjok, Ferenc (1999) A Délmagyarországi Áramszolgáltató Részvénytársaság marketing tevékenységének fejlődése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Nemecz, János (1999) Döntés előtt - A KIPA módszer gyakorlati alkalmazása a postai kiskereskedelemben. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Révész, Balázs (1999) "Globális marketing - Helyi reklám" : a globalizáció egyes hatásai a magyar reklámpiacon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Félegyházi, Éva (1999) A György-villa, mint a Henkell&Söhnlein Hungária Kft egyik marketing-kommunikációs eszköze. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Balla, Dr. Péter (1999) Marketing az életbiztosításban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Tóth, Daniella (1999) Médiamarketing a Geomédia lapkiadó vállalatnál. Masters, József Attila Tudományegyetem.

György, Tibor (1999) A Műszaki Biztonsági Főfelügyelet átalakításának üzleti terve. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (1999) A PICK Szeged Rt. marketing tevékenysége. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Bucsi, Judit (1999) A fogyasztóvédelem fejlődése Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Aradi, Gabriella (1999) A kiállítás-szervezés szerepe a marketing kommunikációban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Erlei, Krisztina (1999) Öko-marketing, a vállalati környezettudatosság szükségességének vizsgálata. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Gombkötő, Csilla (1999) A marketing-mix elemeinek alkalmazása a Jorgos Travelnél, különös tekintettel a disztribúciós és az ár mixre. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Simon, Gábor (1999) A reklámjog főbb területei. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Fröhlich, László (1999) A személyes eladás szerepe a Délmagyarország Kft. marketingkommunikációjában. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Várszegi, Norbert (1999) A szponzorálás és a sport. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Varga, Dr. Tibor (1999) A tisztességtelen piaci magatartás. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Csikós, Gellért (1998) Gondolatok a rendőrség marketing tevékenységéről. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Józsa, Dr. Adrienn (1998) A gazdasági reklámtevékenység jogi és etikai szabályozása. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Balázs, dr. Eszter (1998) A városmarketing. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kovács, Angéla (1997) Jövedéki termékek exportja az EU-ba, lakóhelyem hungaricumán a szegedi fűszerpaprikán keresztül bemutatva. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szabó, Éva (1997) A Minipack Kft. marketingtevékenységének értékelése a nyújtható fólia termékcsoport forgalmazásán keresztül. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Tóth, Géza (1997) A Signal Biztosító Rt. vagyonbiztosítási termékpolitikájának összehasonlító elemzése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kopasz, Anikó (1996) Egy regionális marketing eszköz számítógépes feldolgozási módszere. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 4. 13:30:20 CEST.