Up a level |
Horváth, Nikolett (2023) A 10-12 éves korú gyermekek motivációja a sport tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Albert, Emese (2023) Az iskolai pedagógiai programok elemzése az egészségfejlesztés biztosításának, megvalósításának, hatékonyságának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czibolya, Viktória (2023) A Komplex Alapprogram alkalmazásának lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mukus, Dominika Olimpia (2023) A mozgásfejlődés, mozgástanulás megfigyelése az 1. osztályos gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Zsanna (2022) A táborozás szerepe a gyermekek személyiségfejlődésében különösen a szabadidős sport tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatos, Nóra (2021) Az úszásoktatás jelentősége alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borbás, Edit (2021) Intézményfejlesztés a testnevelés és sport területén. Innovatív lehetőségek bevezetése, alkalmazása az általános iskolai testnevelésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Sántáné Madarász, Mária (2018) Hogyan fejlődött a vitorlázás rekreációs tevékenységgé. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szigeti, Anna (2016) Az általános iskolai testnevelés szerepe, a röplabdázás jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Deák, Ferenc (2016) Küzdősportok a rekreációban. A cselgáncs rekreációs lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Biró, Gyöngyvér (2016) A táborozás rekreációs értékei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2015) Lovastúra szervezés. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Császár, Gergely (2015) A technológia szerepe a sportrekreációban. A középkorosztály vizsgálata az Argustress Sport Pro eszköz segítségével a kajak-kenuban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.