Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 31.

Beretka, Lilla Tünde (2021) A realisztikus matematikai feladatok megjelenése a hazai közoktatás dokumentumaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajda, Patrícia (2018) Egyetemi hallgatók német nyelvtanulási stratégiáinak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Karolina (2018) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zabos, Ella (2018) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi, Fanny Aranka (2018) Természettudományok tanulásának motivációi és a tudás kapcsolata a 4. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Bernadett (2018) Ázsia, az ezerarcú kontinens: A projektmódszer alkalmazása földrajzórán 8. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Réka (2016) A digitális tananyagfejlesztés helyzete, jelentősége és szoftverei a magyar oktatási rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsár, Éva (2014) Az időjárással kapcsolatos naiv meggyőződések és fogalmak alakulása gyermekkorban és felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Svraka, Tamásné (2014) Matematikai szorongás. Mérés a hatodik évfolyamon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kállai, István László (2014) Oktatási módszerek a természettudományos tanórákon, 7-8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Enikő (2014) Problémaközpontúság és tanítási módszerek vizsgálata általános és középiskolai pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Enikő (2014) Problémaközpontúság és tanítási módszerek vizsgálata általános és középiskolai pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tímea (2014) Természettudományos szövegek olvasás-szövegértési eredményessége a szakképzés 9. évfolyamán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Devcsics, Annamária (2014) A hetedik és a nyolcadik évfolyamos tanulók természettudományos tévképzetei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Ildikó (2014) A tanulás tanulásának jelentősége az élethosszig tartó tanulás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maczkó, Vivien (2013) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Torma, Izabella (2013) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oszvald, Éva (2013) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zoltánné (2013) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Solymosi, Ildikó (2013) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simonné Pucsli, Zsuzsanna (2013) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pappné Szabó, Erzsébet (2013) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekasné Dávid, Judit (2013) Tanulásban akadályozott tanulók körében alkalmazott oktatási módszerek vizsgálata az alsó tagozaton. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koloh, Nóra (2013) A forrásközpontú történelemtanítás kompetenciafejlesztő hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Dóra (2013) A kommunikatív nyelvi kompetenciák fejlesztésének lehetőségei az angol órán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Taskovicsné László, Erika (2013) A környezettudatosság vizsgálata az általános iskola ötödik évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Mónika (2013) A tanulók történelmi fogalmakkal kapcsolatos tévképzetei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsiné, Erdei Mónika (2013) A természettudományos tudás fejlődése, fejlesztése többségi és tanulásban akadályozott tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Trauer, János (2013) A természettudományos tudás vizsgálata 7., 9. és 11. évfolyamos tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Béláné (2002) Gimnáziumi tanulók környezettel kapcsolatos ismereteinek és attitűdjeinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőriné Kis, Gabriella (2001) Arányossági problémák vizsgálata 12-14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 8. 05:55:46 CEST.