![]() | Up a level |
Bodonhelyi Marianna (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodóczkyné Homonnai Zita (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Czövekné Szabó Annamária (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Dávid Lilla (2017) IKT-s eszközök a német nyelvoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Dávid Lilla (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyenes Márta (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kozma Júlia Etelka (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kozma Júlia Etelka (2017) A mérő- és a fejlesztőfeladatok alkalmazási lehetőségei a történelem tantárgy keretében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kőmívesné Szalisznyó Angéla (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Dr. Lehoczkyné Imre Gyöngyi (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lázár Zsófia (2017) Kooperatív tanulás megvalósulása az osztályteremben, különös tekintettel az idegen nyelvi órákra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lázár Zsófia (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lós Judit (2017) Idegennyelvi szorongás a tanórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lós Judit (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lőrincz Ildikó Erika (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lőrincz Ildikó Erika (2017) A szociális kompetencia nyelvi tantárgyakba ágyazott fejlesztésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Maros-Miklós Ágnes (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-Pál Marietta (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Nuszpán Natália (2017) Az olvasási stratégiák szerepe a szövegértés fejlesztésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Nuszpán Natália (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Pap Viktória (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Somodi-Simon Éva (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.