Item where specialization "marketing" and date of item 2019

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | F | K | M | N | P | S | T | U
Number of items: 20.

B

Barta Bianka (2019) Tudatosság a borfogyasztásban, avagy tudjuk-e mit jelentenek a boros címkéken feltüntetett jelölések? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély Bence Endre (2019) Az adatvezérelt marketing jelenléte a magyarországi kis- és középvállalkozások körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bukva Kármen (2019) Országimázs-építés a közösségi médián keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszky Lilla Ildikó (2019) A termékek nemének hatása a fogyasztói magatartásra Avagy: Coke Zero Sugar vagy Cola Light. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csucska Zsófia Sára (2019) Me, Myself & I - A márka szerepe a szimbolikus fogyasztásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fröhlich Gábor Martin (2019) A közösségi média mint marketing eszköz a kkv-k számára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katona Tímea (2019) Az elektronikus polccímke rendszerek és hatásuk a fogyasztói attitűdökre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Viktória (2019) Minden 5. nyer : a promóciós nyereményjátékok vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár Stella (2019) Az egészségtudatos életmód térnyerése a piacon : tudatosság vagy trend? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Novák Fanni (2019) A bankmarketing hatása az ügyfelek hitelfelvételi hajlandóságára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp Anita (2019) Borválasztással kapcsolatos fogyasztói döntések vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrucza Alexandra (2019) Epres krémméz bevezetése a Gyulai Méz termékcsaládba. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schillinger Viktória (2019) Hogyan vált népszerűbbé az Instagramon való hirdetés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos Zsuzsanna (2019) Véleményvezérek szerepe a vásárlási döntésben, különös tekintettel az utazási szolgáltatásokra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth Benjámin Barnabás (2019) A fogyasztó és a márka közötti viszony vizsgálata az Old Spice és az AXE példáján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Krisztián (2019) Egy újabb véresen komoly tanulmány, avagy a viselkedési szándék meghatározó tényezői a véradásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Zsófia (2019) Fekete utazásszervezés - fogyasztói magatartás vizsgálata Mely döntések befolyásolják az utazni vágyókat? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Berecz Ildikó (2019) A marketing szerepe, sajátosságai a vendéglátásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Törtei Gábor (2019) Márkaimázs vizsgálata a beiskolázási marketingmunkában: A zentai középiskolák marketing tevékenységei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujházi Tamás (2019) Fogyasztói elégedettség mérése a zentai étel házhoz szállító cégekre vonatkozóan. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. február 25. 09:38:05 CET.