Ambrus, Emese (2017) Fogyasztói magatartás vizsgálata a kóser termékek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Csaba (2017) Az Eurosped Zrt. közúti szállítmányozási folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berczi, Gábor (2017) Hogyan jelennek meg az emocionális tényezők a pick-up vásárlók körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Blaskó, Gábor Attila (2017) Vloggerek, mint véleményvezérek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Blaskó, Orsolya Vanda (2017) Vásárlói szokások eltérése az X valamint Z generáció esetében : generációk különbözősége az élelmiszerfogyasztás területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodó, Henrietta (2017) Zenei fesztiválok vizsgálata elégedettség és lojalitás tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boris, Norbert (2017) Izzadságcsepp mentes sportolás? Az e-sport iparág bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borsos, Fruzsina (2017) Az Ingatlannet.hu marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Bús, Tijana (2017) A Fit Auto alkalmazott maketingkommunikációs eszközei. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Cselkó, Attila (2017) Hatékonyabb kiszállítási tevékenység lehetőségének vizsgálata a Hansa-Kontakt Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Dimovics, Dániel (2017) Marketingtevékenység vizsgálata az ügyvédi szolgáltatás esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdélyi, Krisztina Flóra (2017) A közösségi média hatása az X és az Y generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fröhlich, Gábor Martin (2017) A profi labdarúgás gazdasági háttere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gracza, Izabella (2017) A raktározás, készletgazdálkodás és a vállalaton belüli anyagmozgatás : élet az Eurotextil Kft. raktárában és üzleteiben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Györe, Albertina (2017) Az Anteres Hungary Kft. marketing tevékenysége, és a márkaépítés során használt marketing eszközei. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Halasi, Levente (2017) Családi vállalkozások utódlásának jellemzői : „Apja fia, vagy messze esett alma”. Az utódlás generációs különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hartyányi, Péter (2017) A bérmunka hatása a vállalat pénzügyi folyamataira a Hax Zrt. Példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszka, Ádám (2017) A nagybani piacok szerepe a zöldség és gyümölcs kereskedelemben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Illés, Orsolya (2017) E-könyv tudatosság és használat, különös tekintettel a felsőoktatásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Rita (2017) A fogyasztói elégedettség és lojalitás a borok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jó, Enikő (2017) A Pull flow rendszer gyakorlati alkalmazása a Legrand Zrt-nél és annak hatása a gyártási folyamatra. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kerti, Petra (2017) Hogyan ne legyen rémálom az esküvőd? Fogyasztói magatartás vizsgálata az esküvői szolgáltatók piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Valentin (2017) A fiatalok vállalkozási hajlandósága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koligyer, Bence (2017) Induló vállalkozás marketingjének menedzselése az étrend-kiegészítő iparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kormos, Tamás (2017) Az EJOT Hungaria árpolitikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kotroczó, Zsanett (2017) Fogyasztói elégedettség vizsgálat az InnovAID Kft. és a Danubia IP Kft. ügyfélkörében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Réka Boglárka (2017) A koreai kozmetikumok Magyarországon, egy lehetséges új piac. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kónya, Orsolya (2017) Szeged megítélésének vizsgálata a Szegeden tartott rendezvényekről alkotott vélemények alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kürti, Tamara (2017) Szórakozóhelyi promóciók hatásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lévai, Nikolett (2017) Énmárka és önmarketing az SZTE GTK hallgatóinak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maliga, Adrienn (2017) A Walt Disney filmek szerepe a márka termékeivel szembeni attitűdökre a gyerekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Marsi, Anna Zita (2017) Az e-mobilitás helyzete Európában és a hozzá kapcsolódó fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Masa, Tamás Szabolcs (2017) Reklámok hatása a mindennapi életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolczi, Krisztina (2017) A Contitech Rubber Industrial Kft. Heveder divíziójának készáru logisztikai folyamatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Rita (2017) A Martfű Városi Művelődési Központ és Könyvtár marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Viktor (2017) Az elégedettség mérése nemzetközi szervezeti piacon egy szegedi kereskedelmi cég ügyfelei között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mondovics, Ivett (2017) A véradók, mint adományozók adományozási szokásai és a háttérben álló motivációk vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Attila (2017) A nagybani piacok helyzete, és fejlődési lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Katalin (2017) "Az ügyfél nem fél ügy!" : ügyfélorientáció mérése szervezetek közti piacon a Szőke és Társai Kft. vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Krisztián (2017) Az emberek sport magatartása és szokásaik elemzése a Living Sport Tollaslabda Csarnok szemszögéből. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Ádám (2017) Frissen a Piacról Kft. működése a Dorozsmai Nagybani Piacon. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nemoda, Tímea (2017) Kuponok és vásárlásaink : azaz az eladásösztönző eszközök hatása a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Officír, Petra (2017) Társadalmi felelősségvállalás a gyógyszeriparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Prekop, Győző (2017) Újtermék bevezetés Magyarországon : a Rebel One csiszolókorongok magyar piacra történő bevezetésének nehézségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rozsnyó, Nikolett (2017) Az Atlas Copco Kft. magyarországi márka ismertségének elemzése és fejlesztési javaslai a fiatalok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sebők, Benedek (2017) Az e-vásárlás előkészítése és online kommunikációja a Prágai Látszerészeti Kft-nél a fiatal korosztály eléréséhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sveier, Jázmin (2017) A marketingkommunikáció hatása a vásárlói döntési folyamatokra a vendéglátásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szalai, Zsófia Krisztina (2017) Mindenki különböző, "mindenki másképp egyforma" Személyiségtipusok eltérő vásárlási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szirányi, Dóra (2017) Országmárkázás és Európa turizmusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sziver, Dóra (2017) A Naturtex Kft. logisztikai tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szremkó, Nikoletta (2017) A fogyasztók elvárásainak feltérképezée és elégedettségük mérése az online társkeresőkkel szemben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sztantics, Péter (2017) Zöld marketing a fogyasztói magatartásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Evelin Barbara (2017) A Magyar Rendőrség külső kommunikációja, kiemelve az online kommunikációt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Süveges, László (2017) Az Auchan Magyarország Kft. szállítmányozási, raktározási, beszerzési és készletgazdálkodási tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Tabajdi, Éva Enikő (2017) A márkaimázs vizsgálata nápolyi termékek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Lili Zsófia (2017) Konfliktusok a vállalkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tűzkő, Gyöngyi (2017) „Meglátni és megszeretni” - Fogyasztói attitűdök kutatása a sportruházati cikkek vásárlása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Kitti (2017) A televíziós reklámok hatása a kiskorúakra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vízhányó, István (2017) A márka és a rebranding szerepe, új márka bevezetésének folyamata a Knor-Bremse Fékrendszerek Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Weiszenburger, Zsófia (2017) Mobiltelefonokkal kapcsolatos fogyasztói vélemények és szokások vizsgálata az Y generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ádám, Eliza (2017) A színek szerepe a marketingben az Y és a Z generáció tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ágoston, Róbert (2017) A Dorozsmai Nagybani Piac Kft. készletezési és raktározási tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.