Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2010

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | E | F | H | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Ö
Number of items: 54.

A

Ambrus, Bettina (2010) Online társkeresők a hálózatok és társadalmi tőke szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Asztalos, Ferenc (2010) Szolnok város city-logisztikai folyamatainak javítási lehetőségei - Avagy mit tud tenni a city-logisztika a kisebb városokért? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babella, Dávid (2010) A munkaerő kiválasztás és toborzás folyamata az élelmiszeriparban a Dél-alföldön. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi , Noémi (2010) Az énhatékonysági elvárás bemutatása és empirikus vizsgálata a felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barna, Zsolt (2010) "Sikkes" vagy szükséges? - A 15-25 éves fiatalok energiaital fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Red Bull márkára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Viktor (2010) A kapcsolati marketing fejlődése: a CMP modell alkalmazásának empirikus vizsgálata a magyarországi vállalatok marketing stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bondár, Attila (2010) Egy vezető kereskedelmi áruházlánc kínálati és árpolitikája, illetve beszerzési stratégiájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbola, Balázs Antal (2010) Ügyfélkapcsolat-menedzsment a magyar gyakorlatban, német és magyar perspektíva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Lídia (2010) Márkaimázs és az értékek szerepe a fiatalok fogyasztói döntéshozatalában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csekei, Réka (2010) A kereskedelmi márka szerepe a METRO Kereskedelmi Kft. életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erhardt, Róbert (2010) Európai Uniós célkitűzések és az akadálymentesítés akadályai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete, Gábor István (2010) Könyvet borítójáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Krisztina (2010) A márkaimázs és a fogyasztók személyiségének kapcsolata az üdítőital márkák esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Frank, Ádám (2010) A toborzás és a kiválasztás leggyakrabban alkalmazott módszerei a CIB bankfiókokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hertelendi, Zsolt (2010) Személyiségtesztek a munkahelyi kiválasztásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horti, Orsolya (2010) Beszállítói és viszonteladói kapcsolatok vizsgálata a Forte Acoustic Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zoltán (2010) Projekt menedzsment alkalmazott projektvezetési metodológia egy pénzügyi intézménynél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth , Anita Nidica (2010) A beszerzés gyakorlata a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Sára (2010) A jaycustomer szituációk kezelésének összehasonlító vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaldenekker, Kitti (2010) A gyerekeket célző modern marketing-merchandising. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecse-Nagy, Fanni (2010) Magyar fiatalok borfogyasztása, és az őket megcélzó bormarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Orsolya (2010) E-business üzleti modell kialakítása a Lombard Lízing Zrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komjáti, Zsuzsanna Beáta (2010) A Szegedi Tudományegyetem webes megjelenése és annak értékelése az egyetemi rangsorok segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kopasz, Dávid (2010) A közlegelők tragédiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2010) A tökéletes döntés, avagy a kognitív disszonancia hatásai a vásárlás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Éva (2010) A Hunor Coop Zrt. beszerzési stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krajkó, Attila (2010) Közösségi média és a marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kékes-Szabó, Barbara (2010) Az utazási irodák honlapjai és az utazóközönség ezekkel kapcsolatos igényeinek összevetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, István (2010) A magyarországi sorsjegyvásárlók fogyasztási szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Litauszky, Péter (2010) Szervezeti kultúrák találkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Markó, Brigitta Zsanett (2010) A hálózat csomópontjai, azaz a Web 2.0 véleményvezérei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Györk Attila (2010) Üzleti tervezés - A Hunguest Hotel Liget, Szeged üzleti terve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márta, Kinga (2010) Célkeresztben a tinédzserek (?) A tinédzserek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingkommunikációs eszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Judit (2010) Konfliktusok és kezelési módjuk bemutatása a Merkbau Kft. és a Tesco Global Zrt. szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Nikolett (2010) A személyre szabás módszerei az interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Tímea (2010) Újtermék-marketing: A WaterMind SMART vízmérési technológia innovációs és piaci bevezetési folyamata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Katalin (2010) A reklámok hatása a gyerekekre - Avagy mit tesz velük az "olcsó" bébiszitter. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Gábor (2010) Nemi sajátosságok a márkához való viszonyulásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Patai, Edina (2010) A Nokia márkaszemélyiségének sajátosságai a fiatal fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesztránszki, Zsanett (2010) Sztárok a reklámban. Hat-e a sztár a márka megítélésére? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Páder, Zsófia (2010) Egy magatartásbefolyásoló kampány a reklámhatékonyság tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radeczki, Gergő (2010) Munkavállalói elégedettség mérés a pénzügyi szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ragály , Nikoletta (2010) Kritikus bikulturális üzleti interakciók vizsgálata Európán kívüli magyar viszonylatban a Kulturstandard módszer alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Réti, Zsófia (2010) Az egységes vizuális megjelenés szerepe a magyar felsőoktatási intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Samu, Tamás (2010) Elégedettség- és lojalitáskutatás a vagyonvédelem piacán- Empirikus kutatás egy vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Péter (2010) Vezetői stílusok, motivációs technikák - Az eltérő méretű és tevékenységi körű szervezetek vezetőinél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Székelyhidi, Katalin (2010) Felsőoktatási rangsorok és szerepük. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Bernadett Vivien (2010) CRM rendszer kiépítésének helyzetértékelése a Job Személyzeti Tanácsadó Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Edina (2010) Online marketing-web2, C2C, azaz a közösség ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takó, Eszter (2010) A személyzeti marketing és a munkaadói márkázás szerepe a vállalat vonzó megítélésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tulkán, Tímea (2010) Íz vs. Márka. Miért alakul ki lojalitás a csokoládék piacán? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Anett (2010) Ügyfélkapcsolat menedzsment - Technológia vagy orientáció? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Andrea (2010) Vevőkiszolgálási tevékenység a ContiTech Rubber Industrial KFT. működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördög, Boglárka Ágota (2010) Az SZTE Alma Mater online közösségépítése és marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 09:18:48 CEST.