![]() | Up a level |
Achs Júlia (2016) A drámajátekok jótekony hatása az óvodai nevelesben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barna Claudia (2016) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benke Elisabeth (2016) Reich Károly illusztrációinak összevetése a kortárs illusztrációkkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bányász Edit (2016) A gyermekirodalom minőségének kérdése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Béczi Ildikó (2016) Az óvodáskorú gyermekek érzelmeinek megmutatkozása a rajzokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czibere Andrea (2016) A testmozgás szerepe és jelentősége óvodáskorú gyermekek és szüleik életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dancs Andrea (2016) Hazaszeretetre nevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Darvasi Szabina (2016) A kötődés, anya-gyermek kapcsolat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Demus Mónika (2016) Óvodáskor aktív szabadidő eltöltésének vizsgálata a játszótereken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Domonkosné Szabó Erika (2016) Az érzelmi és szociális nevelés biztosítása az óvodában, a mesék által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Duna Szabina Edina (2016) Gyermekvédelmi szakszolgáltatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dér Anita (2016) A Montessori-pedagógia hatásai a mai magyar óvodai gyakorlatra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ecseri Éva (2016) IKT eszközökkel támogatott egészség megőrzés program az óvodákban - Teddy maci projekt Európában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Edlich Erika (2016) Mesék és világnézetek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas Réka (2016) A zene, a mozgás és a játék szerepe az óvodai nevelésben - Fejlesztési lehetőségek és hatásaik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Forgács Eszter Magdolna (2016) A számfogalom megalapozása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Genáhl Viktória (2016) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gera Adrienn (2016) Az apa szerepe a gyermeknevelésben és életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gerencsér Janka (2016) A Grimm-mesék hatása a gyermeki lélek fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gombkötő Alexandra (2016) Konfliktusok megjelenése és kezelése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gombás Anikó (2016) A magyarországi magyar és a vajdasági magyar óvodák összehasonlítása az ének-zene foglalkozások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyurkovics Tímea (2016) Szegedi Katalin munkássága és a Lenka című képeskönyv elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál Zsanett Eszter (2016) Bábjáték fejlesztő szerepe az óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gémes Lilla (2016) Az óvoda-iskola átmenet megsegítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdú Orsolya Anna (2016) A zene hatása a gyermekek kognitív fejlődésére óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horvát Annamária (2016) Mina és a vakond, egy német matematikai fejlesztőprogram alkalmazása és tapasztalatai 3-4 éves gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Annabella (2016) Szülő-gyermek kapcsolat - A lelki kötődés jelentősége kisgyermek korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Bea Anita (2016) A településtípusok és a kiégés szindróma közvetlen kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár Anna (2016) A zenei képességek fejlődése óvodáskorban - A zeneóvodai képzés hatásvizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jeszenszky-Paulovics Bianka (2016) Sajátos nevelési igényű gyermekek motoros képességeinek fejlesztési lehetőségei az óvodai testnevelés eszközeivel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász Kata (2016) A játék és mozgás kapcsolatában rejlő lehetőségek - Zenei nevelés az óvodában Kodály Zoltán pedagógiája szerint. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász Loretta (2016) A társasjátékok matematikai képességfejlesztő hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jázmin Laura (2016) A sajátos nevelési igény, valamint a szegregált és átlag óvodai nevelés közötti különbségek összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kalmár Ágota (2016) Az óvodás gyermekek környezeti nevelésének eredményessége a Zöld Óvoda program tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerekes Bettina (2016) Egyházi és önkormányzati fenntartású óvodák összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss Jennifer (2016) A Kölyökatlétika hatása az óvodások kondicionális képességeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis Tímea Evelin (2016) A mese szerepe az óvodában és az óvodás életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács Gabriella (2016) Beszédfogyatékosság, egy integrált óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krisán Gabriella (2016) Az óvoda szerepe a család életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Králik Kata (2016) Az óvoda szerepe a hátrányos helyzetű gyermekek nyelvfejlődésében - esettanulmány. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kun Kinga (2016) Szerepjáték az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kurucz Mónika (2016) A tündérmesék műfaji sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kurunczi Rebeka (2016) Elemi alapkészségek prevenció alapú fejlesztése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kutasi Kitti Mária (2016) A mondókák, versek, dalok, énekes játékok kapcsolata a mozgásfejlődéssel óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kálóczi Anna (2016) A népzene és a néptánc fontossága az óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lajter Elvira (2016) A sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelés egy óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lukóczki Kinga (2016) A játék fejlesztő ereje. Óvodai játéktevékenységek és hatásuk a gyermeki személyiségfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Láncz Laura (2016) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
László Nóra (2016) Egészséges életmódra nevelés, egészségszokások kialakítása óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Látó Liliána (2016) A gyermek beilleszkedése az óvodába. Az anya gyermek kapcsolata és a kötődés vizsgálata a beszoktatás időszakában, egy hódmezővásárhelyi óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lódri Fanni (2016) Az óvodai testnevelés hatásának vizsgálata a 4-7 éves gyermekek kondicionális képességeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lőrincz Károlyné (2016) Anya - gyermek kapcsolat a kötődés szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magdali Anna (2016) Báta hagyományai és azok továbbörökítési lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár Szimonetta (2016) Az interaktív könyvek hatása az óvodás gyermekekre. A tücsök és a hangya című TabTale alkalmazás empirikus mérései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Monostori Mónika Ágnes (2016) Óvoda-iskola átmenet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Muhari Judit Magdolna (2016) Innováció a szabad játékban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Murvai Katalin (2016) Gyermekrajzok pszichológiai megközelítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Barbara (2016) Matematikai képességfejlesztés népi játékokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Brigitta (2016) A hátrányos helyzet kezelése a jászladányi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyerges Evelin (2016) A brit és a magyar kultúra fordításbeli különbségei és sajátosságai Beatrix Potter gyermekirodalmi művei alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Orosz Andrea (2016) Óvodáskorú gyermekek mentális fejlődésének segítése kutyaterápia segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp Dóra (2016) A kisgyermekek személyiségfejlődése és szocializálódása a családi és óvodai környezetben, vizsgálva a veszélyeztetett gyermekek megsegítésének lehetőségeit. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Petri Lilla (2016) Az apák hiányának megnyilvánulása az óvodáskorú gyermekek családrajzaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Priskin Renáta Márta (2016) Anya-gyermek kapcsolat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Putnik Merima (2016) A Waldorf-óvodák pedagógiája és az euritmia hatása a harmonikus fejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pályi Viktória (2016) A tehetséges gyerekek fejlesztési lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Péter Eszter (2016) Az elvágyódás motívuma H. C. Andersen: A kis hableány című meséjében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rakonczai Kitti (2016) A tündérmesék sajátos világának hatása az óvodáskorú gyermek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ratkai Tünde (2016) A lovaglás komplex hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Reiner Betty Flóra (2016) A hiperaktívitás-figyelemzavar tünetegyüttesének megjelenése az óvódáskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rigó Krisztina Dóra (2016) Gyermekvédelmi helyzetek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Soós Tímea (2016) A problémamegoldó gyermekvédelem gyakorlata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó András (2016) Tehetséggondozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó Bernadett (2016) A kétnyelvű gyermek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalkai Noémi (2016) Négy óvoda zenei nevelési sajátosságainak, módszereinek affektív hatása, a gyermekek érzelmi intelligenciájára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szemerédi Melinda Mónika (2016) Konfliktuskezelés módszerei az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szigeti Annamária (2016) A játék fejlesztő ereje. Mozgásos óvodai játéktevékenységek és hatásuk a gyermeki személyiség fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szikora Andrea (2016) A zenei nevelés fontossága, annak fejlesztő hatásai óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szikora Réka (2016) Népi motívumok megjelenése a kiskunhalasi óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szlobonyi-Kovács Ágota (2016) Érzelmi intelligencia fejlesztése zenével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szugyiczki Vera (2016) A néptánc helye és szerepe az óvodai tevékenységekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szántó Anita (2016) A virtuális világ hatása óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs Dóra (2016) Az egymásra figyelés fejlesztése az óvodában különböző ritmus és dalos játékokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sós Kinga (2016) Tehetséges gyermekek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sümegi Flóra (2016) A hallássérült gyermekek integrált óvodai nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tiralla Borsi Zsófia (2016) Az olvasóvá nevelés folyamata és pedagógiai lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth Kinga (2016) Matematikai képességfejlesztés mesékkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth Szilvia (2016) La Fontaine A tücsök és hangya című meséjének szöveg-kép variációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth Tina Hajnalka (2016) Óvodai konfliktusok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Török Márta (2016) Az óvodapedagógus hallgatók pályaszocializációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tülkös Irén Rebeka (2016) Hátrányos helyzetű gyermekek az óvodában. Esélyegyenlőség a nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga Tünde (2016) Tehetségígéretek felfedezése és fejlesztése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Veres Dorina (2016) A gyermekrajzi elemek megjelenése a magyar gyermekkönyv-illusztrációkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vidákovics Alíz (2016) A zene pozitív hatása a magzatkortól óvodáskorral bezárólag. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vozár Katalin (2016) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vágó Anett (2016) Állati "pedagógia"? Az óvodás gyermekek szocializációjának fejlesztése kutyaterápiával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Váli Krisztina Cecília (2016) Az óvodai differenciálás lehetőségeinek vizsgálata a királyhegyesi Napsugár Óvodán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.