Item where fieldofstudy "vállalkozásfejlesztési " and date of item 2009

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | W | Á
Number of items: 55.

B

Bajzáth, Zsolt József (2009) A Gazdaságfejlesztési Operatív Program vállalkozásfejlesztési prioritásának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakacsy, Henriett (2009) A sajtóhír és a tőzsdei árfolyam kapcsolata - Az OTP részvényárfolyamának változása a médiamegjelenések tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Búrány, Anikó (2009) Versenyképességi elemzés újszerű megközelítésben: a Vajdasági régió versenyképességi cilindere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Czuprák, Bettina (2009) A logisztika jövőbeli szerepének lehetőségei hazánkban az Új Magyarország Fejlesztési Terv tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Deth, Rózsa (2009) A marketing szerepe Gyopárosfürdő működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dorogi, Enikő Barbara (2009) Kis- és középvállalkozások környezeti és társadalmi felelősségvállalása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fajt, Ildikó (2009) A bioetanol, mint alternatív energia magyarországi felhasználása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galla, Tímea (2009) Versenytársak vagy „csak” szomszédok: a Dél-alföldi és a Nyugat-romániai régió versenyképességének összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gudmon, Gábor (2009) A szövetkezetek felelősségvállalásának sajátosságai (A Mondragón-példa). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gudmon, Orsolya (2009) A mai Magyarország idegenforgalma regionális megközelítésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyenge, Tünde (2009) A Confhotel Rendezvényszervező Kft. tevékenységének átfogó elemzése 2003-2006. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Anita (2009) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdú, Zoltán (2009) Ruhr-vidék: szénbánya vagy tudásbánya? (Az egyetem és az ipar kapcsolata a szerkezetátalakítás árnyékában). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Andrea (2009) Az autóipar klaszteresedése Szászországban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Harsányi, Marianna (2009) A Balanced Scorecard alkalmazásának egy lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Heidt, Nóra (2009) Az autóipari hagyományokra épülő innovatív régiók sikerének szereplői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hideg, Mariann (2009) Kiskunfélegyházi kistérség területfejlesztésének irányai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Holló, Klaudia (2009) A kis- és középvállalkozások fejlesztésének nem pénzügyi eszközei a Nemzeti Fejlesztési Tervekben (Magyarország, Dél-alföldi Régió, Békés megye). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huber, Anetta (2009) Kkv-k fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Iglói, Dénes (2009) A területi egyenlőtlenségek és a konvergencia támogatások közötti kapcsolat az Európai Unió 15 tagállamában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Janáky, Csaba (2009) Az együttműködések szerepe a vegyipari és gyógyszeripari innovációs folyamatokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, András Gábor (2009) A fenntarthatóság értelmezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Karakás, Márta (2009) A női foglalkoztatottság és a nemek szerinti bér- és keresetbeli különbségek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Éva (2009) A kultúra hatásának vizsgálata a társadalmi felelősségvállalásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemenné Utasi, Melinda (2009) A kistérségek szerepe az önkormányzati feladatok ellátásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Tamás (2009) A www.alomvaros.hu weboldalt működtető vállalkozás előkészítése, a szolgáltatás bevezetése és fejlődési lehetőségeinek meghatározása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Sándorné (2009) A kiskunhalasi Ipari Park fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Éva (2009) A feldolgozóipar gazdasági szerepének visszaszorulása a Dél-Alföldön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korponai, János (2009) Az üzleti kapcsolatok teljesítményének értelmezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kracsmárik, Milán (2009) A tudás és innováció terjedésének kulcsa: az IKT szektor. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lódri, Katalin (2009) Kis- és középvállalkozások banki finanszírozásának átalakulása, fejlődése a 80-as évek végétől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Major, Lajos (2009) Egy vállalkozás hitelezése az OTP Bank Nyrt.-nél a jelenlegi gazdasági helyzet tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mester, Béla (2009) Vállalatirányítási Információs Rendszerek Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mogyorósi, Noémi (2009) Az Európai Uniós pályázatok szerepe a kis- és középvállalkozások finanszírozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Moldvay, Balázs (2009) Magyarország lehetőségei egy fenntartható energiatermelés létrehozására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy-Benkő, Dóra (2009) Bankmarketing - Erste Bank gyakorlatának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pataki, Zoltán (2009) Egy hiteles történet vége!? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Prikidánovics, Ilona (2009) Lehet-e versenyképes egy „leghátrányosabb helyzetű kistérség”? – helyzetkép a Bácsalmási kistérségről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Gábor (2009) A jólét mérése a közgazdaságtanban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Regdon, Tímea (2009) Az MLM az emberi gondolatok hálójában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rimay, Tamás (2009) CSR, avagy a vállalatok társadalmi felelősségvállalása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rittgasszer, Imola (2009) A kreatív kistérségek Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Mónika (2009) Klaszteresedés Olaszországban (A gazdaságfejlesztés és a társadalmi tőke befolyásoló szerepe). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebők, Nóra (2009) A Hódmezővásárhelyi kistérség piramisa: versenyképességi helyzetkép. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos, Szimonetta (2009) Szponzorálás, avagy a (helyi) vállalkozások sportszponzorálási lehetőségei a magyar férfi élvonalbeli kosárlabdázás példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Emese (2009) A Triple Helix negyedik szereplője (Társadalmi részvétel a technológiai döntésekben). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Róbert (2009) Miért lesz valaki (Szegeden) építőipari vállalkozó? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Annamária (2009) Társadalmi részvétel a helyi gazdaságfejlesztés stratégiai tervezési folyamatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Kálmán (2009) A fogyasztói magatartás változása on-line környezetben az aukciós oldalak példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tótka, Judit (2009) Az Európai Uniós források hatása a foglalkoztatottságra, a TÁMOP 1.1.2 „Decentralizált programok a hátrányos helyzetűek foglalkoztatásáért”című program bemutatásán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Ildikó (2009) Az online reklámpiac jövője - viselkedés és érdeklődés alapján célzott online hirdetések és személyre szabott ajánlatok az internetmarketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Törőcsik, Júlia Sára (2009) Gyógyszertári marketing a hagyományos és modern gyógyszertárakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vida, Ágnes (2009) KKV-k adózása különös tekintettel az egyszerűsített vállalkozói adóra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wéber, Viktória (2009) Innováció és versenyképesség: az elválaszthatatlan „ikerpár”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árvai, Helga (2009) A Kiskunhalasi kistérség relatív helyzete a lokális üzleti környezet tényezőit vizsgálva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 19. 06:22:59 CEST.