Item where fieldofstudy "public relations" and date of item 2002

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | G | I | J | K | L | M | P | R | S | T | U | Z
Number of items: 31.

A

Apró, György (2002) Képi kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bakos, Katalin (2002) Sorozatfüggőség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blaschek, László (2002) Public relations az irodalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bujáki, Ildikó (2002) Médiamonitoring - A sajtókommunikáció hatékonyságának mérése a Pannon GSM Távközlési Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csikós, Alexa (2002) Internetes PR a sajtó szolgálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Rozália (2002) Egy térségi lap funkcióváltozásának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czakó, Anna (2002) Az agresszió ördögi körei - Az agresszív jelenségek definíciói, ábrázolásuk és az erőszak hatásmechanizmusának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dömötör, Viktória (2002) Egy direkt disztribúciós projekt PR tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Goldsmann, Tamás (2002) Alfred Hitchcock - A férfi, aki túl sokat tud. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyerák, Tamara (2002) Budapest moziszerkezetének változásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Izing, Róbert (2002) Steven Spielberg. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jagicza, Berta (2002) A Hungexpo Vásár és Reklám Részvénytársaság PR tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jagicza , Berta (2002) A Hungexpo Vásár és Reklám Részvénytársaság PR tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Ditta (2002) Bel- és igazságügyi együttműködés az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kancsár, Mónika (2002) Magyarország és a román területfoglalások Trianon tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koronczai, Rita (2002) Ajka város és környékének környezetvédelme. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dániel (2002) Az OBI arculata a magyar piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lovász , Anita (2002) A média a 2002-es országgyűlési választási kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mándi , Andrea (2002) A kríziskommunikáció legfőbb elvei és szabályai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pálfy, Eörs (2002) Ügynök ügyek 2002 (A Pokorni és Medgyessy ügy az országos napilapokban). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Romhányi, Rita (2002) Környezetvédelmi kommunikáció a vegyiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Révész, Krisztina (2002) A Generali Olimpia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szarvas, Nóra (2002) Az Allianz Hungária Biztositó Corporate Identity-je. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Andrea (2002) Egy problémás kampánytörténet a Coca-Cola-nál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Andrea (2002) A Magyar Állami Operaház Don Carlos premierjéhez kapcsolódó PR-tevékenység. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Ildikó Andrea (2002) A LeasePlan Hungária Corporate Identity-jének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tauz, Nóra (2002) Társadalmi szemléletváltozás a szexualitás tekintetében - prezentálva az Utolsó tangó Párizsban és a Rocky Horror Picture Show című filmek alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Torma, Dorottya (2002) A Paksi Atomerőmű Rt. 25 éves fennállásához kapcsolódó kommunikációs kampány elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trautmann-né Hegedűs, Orsolya (2002) Az információs társadalom szimbóluma: az Internet, avagy pr.hu. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujlaki, Gyöngyi (2002) Választási kampány 2002 - Választási plakátok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zachar, Györgyi (2002) A Magyar Turizmus Rt. észak-magyarországi régiójának kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 18. 22:22:17 CEST.