Up a level |
Apró, György (2002) Képi kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bakos, Katalin (2002) Sorozatfüggőség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Blaschek, László (2002) Public relations az irodalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bujáki, Ildikó (2002) Médiamonitoring - A sajtókommunikáció hatékonyságának mérése a Pannon GSM Távközlési Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csikós, Alexa (2002) Internetes PR a sajtó szolgálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csiszár, Rozália (2002) Egy térségi lap funkcióváltozásának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Czakó, Anna (2002) Az agresszió ördögi körei - Az agresszív jelenségek definíciói, ábrázolásuk és az erőszak hatásmechanizmusának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dömötör, Viktória (2002) Egy direkt disztribúciós projekt PR tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Goldsmann, Tamás (2002) Alfred Hitchcock - A férfi, aki túl sokat tud. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyerák, Tamara (2002) Budapest moziszerkezetének változásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Izing, Róbert (2002) Steven Spielberg. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jagicza, Berta (2002) A Hungexpo Vásár és Reklám Részvénytársaság PR tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jagicza , Berta (2002) A Hungexpo Vásár és Reklám Részvénytársaság PR tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Ditta (2002) Bel- és igazságügyi együttműködés az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kancsár, Mónika (2002) Magyarország és a román területfoglalások Trianon tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Koronczai, Rita (2002) Ajka város és környékének környezetvédelme. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Dániel (2002) Az OBI arculata a magyar piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lovász , Anita (2002) A média a 2002-es országgyűlési választási kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mándi , Andrea (2002) A kríziskommunikáció legfőbb elvei és szabályai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pálfy, Eörs (2002) Ügynök ügyek 2002 (A Pokorni és Medgyessy ügy az országos napilapokban). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Romhányi, Rita (2002) Környezetvédelmi kommunikáció a vegyiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Révész, Krisztina (2002) A Generali Olimpia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szarvas, Nóra (2002) Az Allianz Hungária Biztositó Corporate Identity-je. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szekeres, Andrea (2002) Egy problémás kampánytörténet a Coca-Cola-nál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szász, Andrea (2002) A Magyar Állami Operaház Don Carlos premierjéhez kapcsolódó PR-tevékenység. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Ildikó Andrea (2002) A LeasePlan Hungária Corporate Identity-jének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tauz, Nóra (2002) Társadalmi szemléletváltozás a szexualitás tekintetében - prezentálva az Utolsó tangó Párizsban és a Rocky Horror Picture Show című filmek alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Torma, Dorottya (2002) A Paksi Atomerőmű Rt. 25 éves fennállásához kapcsolódó kommunikációs kampány elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Trautmann-né Hegedűs, Orsolya (2002) Az információs társadalom szimbóluma: az Internet, avagy pr.hu. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ujlaki, Gyöngyi (2002) Választási kampány 2002 - Választási plakátok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zachar, Györgyi (2002) A Magyar Turizmus Rt. észak-magyarországi régiójának kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.